رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ تیر ۱۳۹۹

ایجاد زیرساخت‌های پل معلق هیر اردبیل ضروری است

اشتراک گذاری

حسین عباسی‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنان سرمایه‌گذاران از نبود زیرساخت‌ها در بخش توسعه فضاهای گردشگری رنج می‌برند و در این زمینه باید همه مسوولان استان با احساس مسوولیت ورود پیدا کنند.وی اظهارداشت: گردشگران این مجموعه گردشگری هم به علت نبود راه دسترسی مناسب در مضیقه هستند و بنابراین لازم است دولت راه و دیگر زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از تعطیلی پل را تامین کند.

هیر ایجاد زیرساخت‌های پل معلق هیر اردبیل ضروری است

او ادامه داد: پل معلق و قوسی‌شکل شیشه‌ای هیر از خرداد ماه پذیرای مسافران و گردشگران شده و حضور و استقبال گردشگران هم بی‌نظیر است اما برای تامین اعتبار احداث راه و دیگر زیرساخت‌های آن اقدامی نشده است.

مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر گفت: این مجموعه شامل ۲ بخش برای تفریح سالم کودکان و بزرگسالان است که در روزهای آینده پارکینگ، استخر، فواره موزیکال، زیپ لاین، بک‌جام، ترامپولین و صخره‌نوردی ویژه کودکان آماده می‌شود.

عباسی‌نیا افزود: برای کودکان مجتمع بازی ادوین جای شامل سه طبقه و بیش از ۴۸ بازی در نظر گرفته شده تا کودکان در کنار ۹ بازی دیگر از این امکانات استفاده کنند.

او بیان‌کرد: همچنین در کنار پل معلق شیشه‌ای امکانات تدارک دیده شده برای خانواده‌ها از جمله زیپ‌لاین و بک جام بزرگسالان آماده افتتاح است و مسافران و گردشگران بزودی از آن استفاده خواهند کرد.

وی گفت: تاکنون برای این اجرای پروژه ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و طرح توسعه آن ۸۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که تلاش می‌شود در سال‌های آینده فازهای تکمیلی به بهره‌برداری برسد.

وی از شهرداری و شورای شهر هیر خواست در روزهای آینده راه ارتباطی برای مجموعه گردشگری را تکمیل و آسفالت‌ریزی کنند تا دغدغه‌ای از این بابت وجود نداشته باشد.

بگفته وی ، تنها مشکل پروژه آزادسازی برخی از فضاهای پیرامونی مجموعه گردشگری پل شیشه‌ای است که با کمک شهرداری و شورا و بخشداری می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای قوسی شکل ایران دی ماه سال گذشته همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل در شهر هیر افتتاح شد.

پل شیشه‌ای شهر هیر در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی اردبیل احداث شده است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *