رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ آبان ۱۳۹۳

ایجاد روستای نمونه گردشگری در چابهار

اشتراک گذاری

تاریخ خبر ۱۳۹۳/۰۸/۱۷-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت:شرایط اقلیمی این منطقه موجب ایجاد ظرفیت های گردشگری از جمله ایجاد روستای نمونه گردشگری در چابهار شده است.

از چابهار مهدی بازرگان در دیدار با حامدعلی مبارکی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بیان کرد: مناطق آزاد باید استراتژی و راهبرد مشخص در پیشبرد اهداف با استفاده از فرصت هارا داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با تاکید بر اینکه قدر مدیریت بومی را بدانیم گفت : جهت توسعه با همکاری یکدیگر برنامه ریزی کنیم تا به اهداف اصلی دست یابیم و در راستای اعتلای منطقه از آن استفاده بهینه ببریم.

بازرگان افزود: شناخت موانع، مشکلات و افزایش سطوح مقاومتی موجب روان شدن امور و منتج به پیشرفت خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار اظهار کرد: چابهار با مردمانی پاک نهاد، میهماندوست و شریف در کنار ساحل مکران دارای پتانسیل های طبیعی در جنوب شرق کشور است.

مبارکی افزود: ارتباط و همکاری با دستگاههای ملی نقش موثری در تسریع پیشرفت منطقه دارد.

وی با تاکید بر همکاری و ارتباط با دستگاههای ملی افزود: با تعامل با یکدیگر می توان در شکوفایی بندر چابهار و نهایتا ایجاد درآمد و اشتغالزایی در راستای رفاه مردم مشارکت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به اینکه ماموریت اصلی منطقه آزاد چابهار ترانزیت است اما بافت بومی و شرایط اقلیمی منطقه موجب ایجاد ظرفیت های گردشگری از جمله ایجاد روستای نمونه گردشگری در این خطه از میهنمان شده است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *