جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

تاریخ بروزرسانی :
۶ اسفند ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز نخستین اقامتگاه بوم گردی است که در یک بافت شهری در استان بوشهر تاسیس شده است . این اقامتگاه در دل بافت کهن تاریخی شهر بوشهر و کرانه غربی ساحل خلیج فارس قرار دارد .عصر هنگام از این اقامتگاه می توان غروب آفتاب را به تماشا نشست و هرگاه نسیمی ملایم وزیدن می گیرد برگهای نخل اقامتگاه خش خشی دلنشین می کنند .
در شهرستان بوشهر خیابان خلیج فارس اقامتگاهی با رعایت اصول معماری بومی بندرو جنوب ایران همزمان قادر به پذیرش حداکثر ۱۰ نفر گردشگر بوشهری است. بوم گردی مان همیشه سبز همچون دیگر خانه های شهرهای جنوبی ایران هدیه بخش گرما و صمیمیتی است که همواره بر آمده از خلق و خوی خود مردم جنوب بوده که به گرمی از گردشگران شهر خود استقبال می کنند. مان درفرهنگ لغت فارسی به معنای خانه و کاشانه است و همیشه سبز نه تنها نام خانوادگی اقوام ساکن در این خانه بوده بلکه یادآور خانه ای با صفا که در حیاط آن نخلی همیشه سبز جلوه گری می کند و به سبب آن، این اقامتگاه بوم گردی را مان همیشه سبز نام نهادند.
اهالی اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر با برگزاری تورهای گشت نیم روزه و یک روزه درون و بیرون شهری سعی بر آن داشته تا گردشگران خاطره خوشی از اقامت در بوم گردی مان همیشه سبز داشته باشند. همچنین تمامی امکانات رفاهی از جمله سیستم سرمایشی کولر و اسپیلیت و سیستم گرمایشی پکیج مرکزی ،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی ، حمام ، اینترنت رایگان وای فای و … را برای میهمانان خود فراهم کرده و با گرفتن سفارش انواع غذاهای محلی و ایرانی از گردشگران پذیرایی شایانی به عمل آورده .
اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر با در اختیار داشتن فردی مسلط به زبان انگلیسی در برقراری ارتباط با توریست های خارجی مشکلی نداشته و از وجود درمانگاهی در نزدیکی اقامتگاه در مواقع ضروری بهره مند می شود. اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز با دو اتاق هیرون در جنوب با ظرفیت دو نفر و اتاق شرقی کهباد با ظرفیت سه نفر که اتاق ها امکان اسکان نفر اضافه دارند، شرایط اسایش و راحتی را برای گردشگران بوشهری فراهم کرده است.گردشگران بوشهری همچنین می توانند از معبد کلات ، عمارت کازرونی ، عمارت ملک و … به عنوان آثار تاریخی و باستانی بوشهر دیدن فرمایند و یا از جزیره شیف که جزیره ای ماسه ای در منتهی الیه تالاب حله می باشد به تماشای دریا بنشینند وماهی مصرفی مورد نیاز خود را از بازار ماهی و صنایع دستی و سوغات عزیزان خود را از مرکز خرید زیتون خریداری نمایند.

آدرس : بوشهر، خیابان خلیج فارس ، کوچه نسیم ۷ ، پلاک ۱ ، کنار رستوران زیتون
تلفن :۰۹۱۷۷۷۳۰۶۴۲
۰۹۱۷۳۷۰۲۰۲۵

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز 1 اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز 2 اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز 3 اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز 4 اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد