جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

افزایش فروش تورهای مسافرتی با تبلیغات گوگل

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ فروردین ۱۳۹۸

امروزه برنامه ریزی سفر دیگر مثل ۱۰ سال پیش نیست. این روزها بیشتر مردم با تحقیقات آنلاین سفر را شروع می‌کنند. رؤیاپردازی، مقایسه، برنامه‌ریزی و رزرو همه از طریق جستجو در گوگل و کسب اطلاعات در مورد مکان‌ها و تورهای مسافرتی شروع می‌شود.
اگر در زمینه سفر و گردشگری و بازاریابی گردشگری آنلاین فعالیت کرده باشید، احتمالاً از اهمیت اینترنت برای جذب مشتریان جدید آگاه هستید. شما هم به عنوان فعال حوزه گردشگری می‌توانید از شبکه های اجتماعی و تبلیغات گوگل برای ارتقاء خدمات خود هستید.
رقابت در تبلیغات کلیکی گوگل می‌تواند دشوار باشد! صدها آژانس مسافرتی و سایت گردشگری که در زمینه برگزاری تورهای گردشگری و رزرو هتل فعالیت می‌کنند، در حال رقابت در گوگل برای گرفتن جایگاه های برتر نتایج گوگل هستند. با توجه به آمار منتشرشده توسط گوگل صنعت سفر و گردشگری سومین صنعت پرهزینه در تبلیغات گوگل است. افزایش هزینه های تبلیغات در گوگل به دلیل بالا بودن رقابت در این حوزه می‌باشد.

google ads travel افزایش فروش تورهای مسافرتی با تبلیغات گوگل
در این مقاله، ما شش روش هوشمند و ساده برای بهبود استراتژی تبلیغات کلیکی را بررسی خواهیم کرد. این نکات به شما کمک می‌کند تا تعداد بیشتری تور بفروشید.
چگونه برای صنعت گردشگری تبلیغ بنویسیم؟
یکی از جالب‌ترین نکات درباره تبلیغات گوگل آژانس های مسافرتی این است که علاقه‌مندان بسیاری دارد و رسیدن به نقطه فرش بالا در این حوزه بسیار آسان است.
بااین‌حال، فراموش نکنید، سرمایه‌گذاری در این حوزه ریسک بالایی دارد. تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ با دلارهای تبلیغاتی بیشتری وجود دارند که همراه با شما کلمات کلیدی مشترکی را هدف قرار داده‌اند بااین‌وجود، نیازی به دلسرد شدن نیست. شما می‌توانید رقابت کنید، اما باید هوشمندانه و متفاوت عمل کنید.
این موارد در هنگام نوشتن متن آگهی گوگل برای تورهای مسافرتی می‌توانند به موفقیت کمپین تبلیغاتی شما کمک کنند:
۱. کلیدواژه موردنظر را در عنوان آگهی قرار دهید
۲. سعی کنید عنوان آگهی تان شامل عدد باشد؛ به ‌عنوان مثال: شروع قیمت از ۱.۲ میلیون
۳. با تعیین مدت معین و زمان پایان اعتبار آگهی، حس فوریت در کاربر ایجاد کنید. برای مثال: آخرین فرصت رزرو: ۱۲ اردیبهشت
۴. با نشان دادن تعداد مسافرانی که به آن‌ها خدمات داده‌اید، اعتبار آژانس خود را نمایش دهید.
۵. شامل فراخوانی اقدام (Call to Action) باشد برای مثال: اکنون پرواز خود را رزرو کنید.
به‌عنوان‌مثال، سایت مشهور ایکس پدیا با نشان دادن اینکه چه تعداد هتل در دسترس هستند، از مزایای رزرو با آن‌ها و فراخوانی اقدام «Book with Expedia in Seconds» ساده چندین مورد را تیک می‌زند:

لینک گوگل افزایش فروش تورهای مسافرتی با تبلیغات گوگل

متن آگهی شما باید به‌طور مستقیم به بازار هدف شما توجه کند. چه چیزی شما را برجسته می‌کند و چرا مردم از مسافرت با شما لذت می‌برند؟ یکی از بهترین روش‌های یافتن این اطلاعات این است که به‌طور مستقیم با مشتریان خود صحبت کنید.
هوشمند و متخصص باشید
برای پیروزی در رقابت، به نقاط منحصربه‌فرد محصول یا خدمات خود فکر کنید. به دنبال راه‌هایی برای بازاریابی کسب‌وکار خود باشید. شما می‌توانید از کلمات کلیدی مربوط به حوزه خودتان که هزینه کمتری دارند استفاده کنید. از آن دسته از کلمات کلیدی در اکانت گوگل ادز استفاده کنید که بازار هدف تان، دقیقا همان‌ها را جستجو می‌کنند.
شما می‌توانید با استفاده از گوگل کیورد پلنر به‌سادگی عبارت جدیدی که مرتبط با خدمات شما هستند را پیدا کنید. کافی است مثلا عبارتی مانند “تور استامبول” را جستجو کنید و عبارات مرتبطی که در گوگل برای یافتن تورهای استامبول استفاده می‌شود را به همراه تعداد جستجوهای ماهانه آن مشاهده کنید.

تورها افزایش فروش تورهای مسافرتی با تبلیغات گوگل

آیا شما یک تور ویژه را ارائه می‌دهید (یا می‌توانید ارائه دهید)؟ آیا می‌توانید محصول خود را برای مسافرانی با معلولیت قابل‌دسترس کنید؟ آیا به مسافرانی که می‌خواهند حیوانات خانگی خود را به محل اقامت خود بیاورند خدمات می‌دهید؟ آیا می‌توانید یک تور یا تجربه‌ای ارائه دهید که به مخصوص سلایق خاصی باشد؟
استفاده از این جزئیات در متن آگهی، لندینگ پیج و کلمات کلیدی باعث می‌شود، تبلیغات شما با هزینه کمتری برای کاربرانی که به دنبال جزئیات ارایه شده هستند، نمایش داده شود.
داشتن یک لندینگ پیح بسیار مناسب و اختصاصی برای تبلیغات بسیار مهم است. مثلا تبلیغ مربوط به تور بالن سواری را به صفحه‌ای هدایت کنید که تعداد زیادی از تجربیات مرتبط را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
البته، هرچه خدمات شما غیرمعمول‌تر یا خاص‌تر باشد، مخاطبان کوچک‌تر خواهند بود. اما جذب همین مخاطبان اندک با هزینه بسیار پایین‌تر برای شما میسر می‌شود. این گروه ممکن است به‌شدت انگیزه خرید داشته باشند و برای اولین بار شما را از طریق تبلیغ گوگل پیدا می‌کنند و اگر خدمات خوبی به آنها ارایه دهید، می‌توانند تبدیل به مشتریان وفادار شما شوند.
اگر نیاز به دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات گوگل برای آژانس مسافرتی و گردشگری خود هستید، در ساعات اداری می‌توانید با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ (شرکت جی ادز) تماس بگیرید و در این رابطه مشاوره رایگان دریافت کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *