جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

همه چیز درباره مجتمع تفریحی ایثار

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۴۰۲

امروزه، کردان را همه با ویلاهای استخردار و لوکسش میشناسند و همچنین افرادی هم که به صورت روزانه در این روستا ویلایی را اجاره می کنند تا اوقات فراغت خود را در کردان بگذارنند، فقط در ویلای خود میمانند و کمتر کسی است که نگاهی هم به جاهای دیدنی کردان داشته باشد. اگر علاقمند به گشت و گذار در میان مناطق دیدنی کردان را دارید خوب است بدانید مجتمع تفریحی ایثار یکی از تفریحگاه های معروف نزدیک به کردان است که شاید تا به حال نامش را هم نشنیده باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با همه چیز درباره مجتمع تفریحی ایثار بیشتر آشنا شوید.

کردان 2 800x408 همه چیز درباره مجتمع تفریحی ایثار

مجتمع تفریحی ایثار کجاست؟

همانطور که میدانیم، کردان روستایی از توابع شهرستان ساوجبلاغ است که در غرب تهران و شمال غرب کرج قرار دارد و میانگین هم یک ساعت طول میکشد تا از تهران به کردان رسید. روستای کردان از جمله روستاهای معروف شهرستان ساوجبلاغ است که امروزه به قطب اقتصادی مهم این شهرستان تبدیل شده و به لطف ویلاهای جذاب و آب و هوایی دلنشین به همراه جاهای دیدنی مختلف، در میان مردم بسیار محبوب واقع شده است.
در غرب روستای کردان، روستایی با نام کوهسار وجود دارد که در گشته، چندار نام داشته است. روستای کوهسار شاید به اندازه کردان محبوب و پرطرفدار نباشد اما مجتمع تفریحی ایثار در این منطقه باعث شده کوهسار هم کم کم شناخته شده باشد. مجتمع تفریحی ایثار در شرق روستای کوهسار و غرب روستای کردان قرار دارد و فاصله این مجتمع تا کردان هم کمتر از دو کیلومتر می باشد. برای دسترسی به این مجتمع از روستای کردان، کافیست وارد بلوار شهدای کردان شوید تا در انتهای بلوار، به میدانی بزرگ برسید و دومین خروجی میدان شما را وارد خیابانی می کند که به سمت غرب رفته و با عبور از رود کردان، وارد کوهسار شده و مسیر ورود به دهکده ایثار را در آنطرف خیابان مشاهده خواهید کرد.

معرفی مجتمع تفریحی ایثار

مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار که با نام دهکده آرامش هم شناخته می شود، یکی از تفریحگاه های جذاب و دوست داشتنی در نزدیکی کردان است که طرفداران خاص خود را دارد. این مجتمع درواقع یک مجموعه اقامتی است که از امکانات مطلوبی هم برخوردار می باشد. در مجموعه تفریحی و اقامتی ایثار بیش از ۸۰ باب واحد اقامتی شامل ویلا و سوئیت وجود دارد که به صورت روزانه اجاره داده می شود اما برخلاف اجاره ویلا در کردان، مسافران برای اینکه بتوانند در این مجموعه اقامتگاهی را با امکاناتا مطلوب و قیمتی مناسب برای چند روز اجاره کنند می بایست مدارک احراز هویت به همراه داشته باشند بخصوص مدارک محرمیت برای زوجین.
بطور کلی، انواع اقامتگاه های دهکده آرامش کردان شامل ویلای دوبلکس با ظرفیت نزدیک به دوازده نفر، ویلای کنکت با ظرفیت هشت نفر، ویلاهای دو خوابه شش نفره، سوئیت های یک الی سه تخته و غیره می باشد. با اقامت در یکی از ویلاها یا سوئیت های دهکده آرامش، مسافران از امکانات و خدماتی همچون امکان طبخ غذا، پذیرایی، خدمات خانه داری و پارکینگ اختصاصی هم بهرمند خواهند شد.

کردان 1 800x408 همه چیز درباره مجتمع تفریحی ایثار

امکانات مجتمع ایثار کردان

در دهکده آرامش کردان، امکانات و خدمات رفاهی مختلفی برای مسافران در نظر گرفته شده اند، پیش تر گفتیم در صورت اجاره روزانه اقامتگاه در این دهکده، از امکانات و خدماتی بهرمند خواهید شد اما خارج از اقامتگاه و در داخل مجموعه هم امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هم وجود دارد که شامل زمین بازی برای کودکان، زمین فوتبال، بسکتبال و والیبال، سالن چند منظوره ورزشی برای آقایان و بانوان، استخر سرپوشیده به همراه امکانات مختلف شامل سونا و جکوزی، نمازخانه، سالن کنفرانس و اتاق جلسات، سالن همایش، چند رستوران و کافی شاپ هستند.
اگر قصد اقامتی چند روزه در دهکده آرامش را دارید در نظر داشته باشید ساعت تحویل اتاق همواره ساعت ۱۶:۰۰ بوده و ساعت تخلیه اتاق هم ساعت ۱۲:۰۰ می باشد. همچنین قیمت هایی که برای اجاره روزانه سوئیت ها و ویلاهای دهکده ارائه شده بدون صبحانه بوده و در صورت درخواست وعده غذایی صبحانه، هزینه جداگانه محاسبه خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید اگر کودک به همراه دارید، تعرفه کودک در دهکده آرامش به صورت نیم بها می باشد.

کردان 800x408 همه چیز درباره مجتمع تفریحی ایثار

بهترین راه اقامت در مجتمع ایثار کردان

راه های مختلفی برای رزرو اقامتگاه در دهکده آرامش کردان یا مجموعه تفریحی و اقامتی ایثار وجود دارد. اگر به دنبال بهترین راه بی دغدغه برای اجاره اقامتگاه در دهکده آرامش هستید، می توانید با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل فرمائید تا بهترین اقامتگاه مورد نظر خود را در این دهکده رزرو کنید. همچنین علاوه بر دهکده آرامش، در صورتیکه به دنبال اقامتگاه های لوکس کردان هستید و میخواهید بهترین ویلاهای کردان و مناطق اطرافش را برای چند روز رزرو کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید، تنها یک تماس با کارشناسان لوکس ویلا فاصله دارید. همچنین در نظر داشته باشید تمامی اقامتگاه هایی که در کردان از طریق سایت لوکس ویلا به صورت روزانه اجاره داده می شوند تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی خواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد