رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ مرداد ۱۳۹۳

افزایش جذب گردشگر با فروش صنایع‌دستی زنجان در جاده‌ها

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۵/۹ – معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: فروش صنایع‌دستی در حاشیه‌ی جاده‎ها می‎تواند بار منفی و مثبت داشته باشد و بستگی به نوع برخورد مسئولان فرهنگی دارد که سبب حضور گردشگر در استان شود.

«محمود علی‌محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، در خصوص تصمیم کارگروه خدمات سفرهای تابستانی استان مبنی بر ایجاد بازارچه‎های صنایع‌دستی موقت در حاشیه‌ی جاده‎ها، اظهار کرد: علت این تصمیم‎ کارگروه این است که رانندگانی که از این مسیر عبور می‎کنند به بهانه‌ای در مسیر ایستاده و رفع خستگی کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

وی افزود: اینکه این مجموعه بتواند برای ورود گردشگران به استان جاذبه داشته باشد بستگی به نوع برخورد مسئولان با این مجموعه دارد که بتوان به گردشگران نشان داد مجموعه‌ی حاضر عصاره‎ای از اتفاقات درون شهر است و مجموعه‌ی کامل آن را می‌توان در فرصتی مناسب در شهر دید، از این‌رو این موضوع بستگی به نوع برخورد بخش‎های فرهنگی با این مجموعه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: موضوع بعدی در این زمینه بار مالی است که باید از پیش تأمین شود تا مواردی مانند شماری هنرمند که در این مجموعه حاضر می‌شوند مشخص باشد.

وی خاطرنشان کرد: با دقت و برنامه‌ریزی می‌توان امیدوار بود که گردشگر متقاعد شود در مسیر بازگشت خود حضور در زنجان را در بسته سفر خود قرار دهد.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی بیان می‌شود که کارشناسان گردشگری معتقدند فروش صنایع‌دستی در مبادی ورودی و خروجی شهرها می‎تواند مانع حضور گردشگر در داخل شهر باشد.
مسجد-جامع-زنجان5(1) افزایش جذب گردشگر با فروش صنایع‌دستی زنجان در جاده‌ها

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *