رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ خرداد ۱۳۹۳

افتتاح هتل فرودگاه امام خمینی تا دو ماه آینده

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۳/۰۷ – خبرگزاری میراث فرهنگی ـ حمل و نقل ـ‌ هتل فرودگاه امام خمینی سالهای سال است که قرار بر این گذاشه افتتا شود اما هر بار یا تحریم مانع شده یا نوسانات نرخ ارز. اما این بار البته بعد از چندبار شعار دادن مسئولان، گفته می‌شود تا ۲ ماه آینده هتل فرودگاه امام افتتاح می‌شود.

به گزارش CHN،‌ هتل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمینی با زیربنای تقریبی ۴۸ هزار متر مربع در سال ۸۹ آغاز شده که ۷۰۰ میلیارد ریال در آن سرمایه گذاری شده این در حالی است که سرمایه گذاران این هتل پیش بینی می‌کنند ۳۰ درصد آن توسط مسافران ایرانی اشغال شود.

اما در خصوص اما و اگرهایی که برای افتتاح این فرودگاه مدنظر قرار گرفته برخی مسئولان، فرودگاه امام را مقصر دانستند هرچند که این فرودگاه علت به تاخیر افتادن این پروژه را در تشدید تحریم و وضعیت نرخ ارز طی سالهای گذشته دانستند.

پیش از این «محمد قاضوی» یکی از سرمایه گذاران هتل فرودگاه امام خمینی گفته بود این هتل، که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی(ره) واقع شده است، ترکیبی از دو هتل ۳ و ۴ ستاره تحت عنوان Ibis با ۲۰۰ اتاق و Novotel با ۳۰۰ اتاق منطبق بر استانداردها و مدیریت هتل های زنجیره ای ACCOR در ردیف هتل های نوع Cluster این زنجیره طراحی، احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او گفته بودعلت تاخیر در بهره برداری از این هتل را باید از فرودگاه بپرسید اما آنچه که مربوط به شرکت ما می شد را انجام داده ایم و اتفاقا این زمان برای پروژه ای به وسعت ۴۸ هزار متر مربع زمان مناسبی است.

اما «مرتضی دهقان»، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در گفت و گو با CHN،‌ علت این تاخیر را تحریم و وضعیت نرخ ارز در گذشته دانست و گفت: « به علت وضعیت تحریم روند ساخته‌شدن هتل فرودگاه با کندی پیش رفت.»

وی ادامه داد: « این هتل حتی اقدام به استخدام نیروی کار و آموزش آنها کرده است و من فکر می‌کنم تا دو ماه آینده این هتل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.»

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که بارها مسئولان قول مساعد دادند این فرودگاه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد اما این گونه نشد ابراز کرد: «نه این بار به طور حتم به بهره‌برداری خواهد رسید.»

به گزارش CHN، ظاهرا قرار است مشتریان این هتل نخست کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل و هواپیمایی خارجی و همچنین شرکت‌های هواپیمایی ایرانی باشند که با احتساب این افراد ۳۰ درصد ظرفیت هتل به آن‌ها اختصاص داده می شود.همچنین مسافران ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می‌توانند توقف کوتاهی در این فرودگاه داشته باشند

IMAGE634889332166703560 افتتاح هتل فرودگاه امام خمینی تا دو ماه آینده

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *