رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ فروردین ۱۳۹۳

اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مناسبت ۱۲ فروردین

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۱۲ – همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران،ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۳۵ سال پیش، در چنین روزهایی که بهار آزادی با بهار طبیعت، همزمان شده بود و پس از یک دوره طولانی مجاهدت و ایثار، مردم ایران، با حضور خود در پای صندوق های رای به نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و نهالی را غرس کردند که امروز ثمره آن را در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نظاره گریم.

اکنون که بیش از ۳ دهه از آن ایام گذشته است، سال ۱۳۹۳ به تدبیر مقام معظم رهبری سال «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته است. پس از آنکه، سال گذشته، با حماسه مردم عزیز کشورمان، حماسه سیاسی محقق و گامهای موثری هم برای تحقق حماسه اقتصادی برداشته شد، امروز نوبت عزمی جدی در عرصه اقتصاد و فرهنگ است.

سفر و گردشگری، از مقوله‌های ارزشمندی است که می‌تواند با همت مسئولین و مردم زمینه شکوفایی اقتصاد و ارتقای فرهنگ را در جامعه ایجاد نماید.

«ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر» به عنوان نهاد متولی مدیریت سفر در کشور، ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی با عزمی جدی بر مسیری که مقام معظم رهبری، برای سال جدید، ترسیم نمودند، گام برداشته و می‌کوشد تا به نوبه خود برای خدمت‌رسانی به مسافران و فراهم‌سازی بستر مناسب برای پیشرفت اقتصادی و توسعه فرهنگی بیش از پیش تلاش نماید.

untitled اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مناسبت 12 فروردین

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *