جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اصلی‌ترین چاه‌های نفت ایران، جاذبه های گردشگری هستند

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: گردشگری در ایران، زیبای خفته است و هرگاه این زیبای خفته از خواب برخیزد، گردشگران دنیا را به سمت خود جذب خواهد کرد.

مهندس علی فعله گری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: ایران بلحاظ پتانسیل های گردشگری در رتبه دهم جهان قرار دارد، اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از پتانسیل های گردشگری مان بخوبی استفاده کنیم.

وی افزود: هر وقت یاد بگیریم چگونه می توان از داشته هایمان بهره بگیریم، آنوقت است که شرایط برای توسعه همه جانبه کشور نیز فراهم می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: سازمان جهانی گردشگری بیش از ۲۰۰ نوع از گردشگری را معرفی کرده و در منطقه ای همچون استان کرمانشاه کلکسیونی از این ۲۰۰ نوع گردشگری به وضوح دیده می شود.

فعله گری تصریح کرد: تمام کارهایی که تا امروز در حوزه گردشگری کشور صورت گرفته بسیار ناچیز بوده و فعالیت در این عرصه نیازمند عزم جدی و تلاش صدچندان است.

وی ادامه داد: هرچقدر که بتوانیم جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور را به جهانیان معرفی کنیم بازهم کم است چراکه در دنیای کنونی تبلیغات حرف اول را می زند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نیاز است که در جهت معرفی آثار و جاذبه های گردشگری کشورمان در اغلب نمایشگاه های بین المللی شرکت کرده و به معرفی آثارمان بپردازیم.

فعله گری خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین چاه‌های نفت ایران، جاذبه های گردشگری هستند و ما می توانیم با توسعه صنعت گردشگری، درآمدی به مراتب بیشتر از چاه های نفت کسب کنیم.

24489 اصلی‌ترین چاه‌های نفت ایران، جاذبه های گردشگری هستند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *