رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ اسفند ۱۳۹۲

آمار دقیق مسافرین نوروزی اعلام می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷ – تهران – ایرنا – مدیرکل میراث فرهنگی تهران گفت: با یک آمار دقیق و شفاف شمار مسافران و گردشگران نوروزی قطعا می توانیم برنامه ریزی مناسب تری برای نوروز ۹۴ انجام دهیم.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رجبعلی خسروآبادی در حاشیه نشست کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان تهران افزود: آمار دقیق و سالم از میزان اقامت مسافران نیاز اصلی برنامه ریزی برای سالهای آتی خواهد بود.

وی افزود: اعلام آمار میزان اقامت مسافرین نوروزی استان بر اساس این باور غلط که هرساله بایستی نسبت به مشابه سال گذشته ۵ تا ۱۰ در صدر افزایش یابد تنها موجب انحراف برنامه ریزی دستگاه های متولی از جمله میراث فرهنگی از مسیر برنامه ریزی صحیح خواهد شد.

خسرو آبادی اظهار کرد امسال از اتحادیه هتل و هتل آپارتمانهای و همچنین اتحادیه مهمانپذیران استان خواسته است که ضمن ارائه تخفیف ۴۰ درصدی به مسافرین ورودی آمار دقیق اقامت مسافرین را بر اساس درجه مراکز اقامتی اعلام کنند.

وی همچنین افزود: آماری که امسال از سوی اداره کل اعلام خواهد شد تنها بر اساس جمع بندی آمار اعلامی از تاسیسات گردشگری استان خواهد بود.

خسروآبادی خطاب به اعضای کمیته اسکان استان تهران گفت: ستاد خدمات سفر تنها مختص به ایام نوروز نبوده و در طول سال نیز فعالیت خواهد کرد که جلسات این کمیته به صورت منظم و پیوسته هر ۴۵ روز یکبار برگزار خواهد شد .

پخش فیلم جاذبه های گردشگری استان تهران در اتوبوسهای جاده ای پیشنهادی بود که از سوی نماینده سازمان حمل و نقل و پایانه های استان مطرح شد که مدیر کل میراث فرهنگی تهران نیز برای تهیه این فیلم اعلام آمادگی کرد.

کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان تهران با حضور روسای اتحادیه های هتل و هتل آپارتمانهای و مهمانپذیران، مدیر عامل فرودگاه امام خمینی (ره) و نماینگان آموزش و پرورش، نیروی انتظامی ،سازمان حمل و نقل و پایانه های استان تهران تشکیل جلسه داد تا آخرین جمع بندی ها و هماهنگی های لازم بین اعضای ستاد صورت پذیرد .

81093402-5578466 آمار دقیق مسافرین نوروزی اعلام می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *