رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ تیر ۱۴۰۱

آشنایی با پاسپورت دوم کشور دومینیکا

لینک این مطلب کپی شد!

کشورهای زیادی در جهان هستند که برنامه اخذ شهروندی را برای عموم مردم از سراسر دنیا ارائه میدهند و روش های متنوعی را نیز برای دریافت پاسپورت دوم خود ارائه میدهند مانند: دریافت از طریق سرمایه گذاری (سرمایه گذاری غیر قابل بازگشت)، اقامت یا زندگی بلند مدت در کشور مورد نظر، شرایط خاصی مثل ثبت اختراع – افراد نخبه – ورزشکاران، از طریق ازدواج با فردی تابع آن کشور و غیره.

-2 آشنایی با پاسپورت دوم کشور دومینیکا
در این بین کشورهای اندکی وجود دارند که برنامه شهروندی خود را به ایرانیان نیز ارائه میدهند، کشور دومینیکا تابعیت کشور خود را از طریق سرمایه گذاری با هزینه ای رقابتی و در مدت کمتر از چهار ماه به متقاضیان خود ارائه میدهد ، همچنین پاسپورت دومینیکا به عنوان سی امین پاسپورت قدرتمند جهان شناخته میشود و دارای مزایای بیشماری مانند سفر به ۱۴۴ کشور بدون نیاز به ویزا، مالیات بر درآمد صفر درصد و … نیز میباشد.
دریافت پاسپورت دومینیکا نسبت به کشورهای مشابه که برنامه شهروندی ارائه میدهند بسیار راحت تر میباشد زیرا نیاز به مدارک پیچیده و سختگیرانه ای مثل داشتن مدرک تحصیلی، مدرم زبان و شرط حضور ندارد و شما فقط با ارائه مدارکی ساده بدون دردسر میتوانید تابعیت دوم دومینیکایی خود را دریافت نمایید.

-1 آشنایی با پاسپورت دوم کشور دومینیکا

آیا داشتن پاسپورت دوم کشوری دیگر مزیت به حساب می‌آید ؟
داشتن پاسپورت دوم کشوری دیگر همانطور که از نامش پیداست به معنی داشتن تابعیت و حق شهروندی کشوری دیگر به جز مادری میباشد. در همیم راستا سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که چرا داشتن پاسپورت دوم کشوری دیگر یک برتری برای شخص دارنده آن ایجیاد میکند؟
در جواب به این سوال میتوان گفت به طور پیشفرض شما با داشتن پاسپورت ایرانی امکان حضور موقت یا بلند مدت در برخی از کشورها مانند: گرجستان، ارمنستان و ترکیه دارید ولی برای حضور دربیشتر کشورهای جهان مانند کره جنوبی، ژاپن، کاند، امریکا و انگلیس نیاز به دریافت پاسپورت دارید.
همینطور اگر تجارت بین المللی انجام میدهید و نیاز دارید به صورت مداوم به کشورهای مختلف سفر کنید، داشتن پاسپورت دوم یک مزیت بزرگ برای شما به حساب می‌آید زیرا تا پایان یافتن ویزای یک کشور نمیتوانید درخواست ویزای جدید با پاسپورت ایرانی خود دهید و میتوانید از پاسپورت دوم خود برای دریافت ویزای یک کشور دیگر استفاده کنید.

پاسپورت دومینیکا راحت ترین روش مهاجرت

همیشه افرادی که قصد مهاجرت دارند به دنبال راحت ترین و بهترین روش های مهاجرت میگردند. در واقع روش های متعددی برای مهاجرت وجود دارد که هریک سختی های خود را نسبت به کشور مقصد دارد.
برخی از این روش ها مانند دریافت اقامت بلند مدت کشور مقصد در بین ایرانیان بسیار رایج است اما مشکلی که وجود دارد این است که احتمال تمدید نشدن اقامت بعد از اتمام دوره آن وجود دارد و فرد متقاضی با وجود صرف هزینه های زیاد و همینطور دوری چند ساله از کشور و سختی ها دیگر نمیتوتند اقامت خود را تمدید کند.
کشور دومینیکا به دلیل مشترک المنافع بودن با کشور انگلیس دارای پاسپورت معتبرو شناخته شده ای در جهان است و دارندگان این پاسپورت میتوانند اقامت بسیاری از کشورهای معتبر را به آسانی دریافت کنند و بعد از اتمام اقامت به راحتی آن را تمدید کنند، به همین دلیل پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان به حساب می‌آید و به وسیله آن میتوان بدون نیاز به شرط خاصی ویزای ۱۰ ساله کشورهایی مانند کانادا و امریکا را دریافت کرد.

دومینیکا پارادایس، قوی ترین مرجع اخذ پاسپورت دومینیکا

دومینیکا پارادایس با داشتن سابقه ده ساله در زمینه اخذ پاسپورت دومینیکا به عنوان یکی از قویترین مراجع دریافت تابعیت دومینیکا به حساب می‌آید و دارای بیش از صد پرونده موفق در این زمینه میباشد و با کمک تیم خلاق و پویای خود و همینطور ارتباط با وکلای دولتی مستقر در کشور دومینیکا در تمام مراحل این تضمین را به متقاضیان میدهد که بدون ایجاد هرگونه مشکلی تمام مراحل تابعیت انجام بپذیرد.
شما برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر درباره اخذ این پاسپورت و آشنایی با تمام مزایای آن میتوانید با مشاوران ما در دومینیکا پارادایس تماس بگیرید، مشاوران ما از صفر تا صد روند دریافت تابعیت دوم کشور دومینیکا همراه شما عزیزان هستند.
آدرس: بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی ، پلاک ۱۴ ، طبقه چهارم ، واحد ۱۶
تلفن: ۸۶۰۸۶۰۵۷۷-۰۲۱

 آشنایی با پاسپورت دوم کشور دومینیکا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *