رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ خرداد ۱۳۹۸

آبنمای موزیکال پارک ملت تهران

اشتراک گذاری

آبنمای موزیکال پارک ملت تهران با استفاده از پخش موسیقی، نورهای متفاوت و حرکات نمایشی، لحظات آرام و بیاد ماندنی را برای شهروندان به یادگار می‌گذارد. آبنمای موزیکال پارک ملت یکی از جاذبه های این بوستان بزرگ و قدیمی تهران به شمار می رود که با هدف زیباسازی و ایجاد تنوع در امکانات تفریحی شهروندان احداث شده است.آبنمای موزیکال پارک ملت ۳۶ افکت اصلی‌ و ۴۵۶ افکت فرعی دارد و ارتفاع فواره‌های آن بین ۲ تا ۳۵ متر است که در روی دریاچه بوستان ملت اجرا شده است.در آبنمای موزیکال پارک ملت ، حرکات ریتمیک آب و نور به‌صورت هماهنگ با نوای موسیقی، تصاویر ۳ بعدی متنوعی به وجود می‌آورند.بوستان ملت یا پارک ملت، بوستان بزرگی در شهر تهران است که از شرق به خیابان ولی‌عصر، از جنوب به بزرگراه نیایش، از غرب به مجموعهٔ ورزشی انقلاب و از شمال به ساختمان مرکزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران محدود می‌شود.

شهرداری تهران پس از آنکه نخستین آبنمای موزیکال را در بوستان آزادگان افتتاح کرد، اقدام به راه اندازی دومین آبنمای موزیکال پایتخت در بوستان ملت کرد.
بهره‌گیری از سیستم افکت بشقاب‌پرنده، آتش‌بازی موزیکال درون آب، نمایش لیزری موزیکال، نمایش فیلم بر پرده آب و استفاده از هزار و ۸۵۰ سری چراغ رنگی لیزری از دیگر ویژگی‌های این آبنماست.
تجهیزات آبنما روی سامانه شناور کاملا اتوماتیک و هوشمند نصب شده‌ است که به کنترل کننده‌های هوشمند راه‌اندازی سامانه و کنترل‌کننده دیجیتال پمپ‌های شناور و شیرهای الکترومغناطیس مجهز است.

 

آبنمای موزیکال پارک ملت تهران
آبنمای موزیکال پارک ملت تهران آبنمای موزیکال پارک ملت تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا
باشگاه خبرنگاران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *