رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ مهر ۱۳۹۹

گذر گردشگری آب و آتش

اشتراک گذاری

گذر گردشگری پارک آب و آتش اولین مجموعه گردشگری و نایت مارکت در تهران است.این مجموعه ۴۰۰۰ متری با یک طراحی خاص در ضلع غربی پارک آب و آتش واقع در بزرگراه حقانی قرار دارد.عرضه محصولات فرهنگی، هنری، صنایع دستی و سوغات استان های کشور در کنار مجموعه بازی، سرگرمی، خانه کتاب کودک و واحدهای غذایی، بخشی از جذابیت های گذر گردشگری آب و آتش است.خرد خانگی، تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان، حذف واسطه‌ها برای بهبود وضع اقتصاد، افزایش تولیدات داخلی در همه صنوف و صنایع‌دستی، ارتباط مستقیم مصرف‌کننده با تولیدکننده، معرفی صنایع خلاق و توانمندسازی کارآفرینان آغاز به کار کرد.

گذر گردشگری آب و آتش

هریک از صنوف فعال در این گذر با خلاقیتی که در تولید و فروش آنلاین داشته‌اند از برندهای خوب و باکیفیت به شمار می‌آیند.به همین منظور با ۳۸ واحد کیوسک ۱۲ مترمربعی در زمینی به متراژ ۳ هزار و ۶۰۰‌مترمربع ساخته شد. این گذر با الهام از معماری ایرانی و اسلیمی در مرکزی‌ترین بخش بوستان آب و آتش با محوریت پیاده‌راه و انسان محور و امکاناتی شامل شهربازی و شهر کتاب فعالیت می‌کند.
صنایع‌دستی، پوشاک، سوغات استان‌ها، عفاف و حجاب، کارگاه عرق‌گیری و عرضه عرقی‌جات ارگانیک، صابون‌های ارگانیک، ترمه، سفال، حصیربافی، مکرومه‌بافی، مس و چوب از جمله محصولاتی است که در این گذر عرضه می‌شود. توسعه فضای گردشگری و فرهنگی در ۲ سطح ملی و بین‌المللی از استراتژی‌ها و راهبردهای اصلی این مجموعه به شمار می‌آید. علاقه‌مندان برای حضور در این گذرگاه می‌توانند به مجموعه تفریحی و گردشگری عباس‌آباد مراجعه کنند.

گذر گردشگری آب و آتش

نحوه دسترسی به گذر گردشگری پارک آب و آتش

آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، خیابان شهیدی، روبروی کوچه ناوک، بوستان آب و آتش، گذر گردشگری آب و آتش

گذر گردشگری آب و آتش
گذر گردشگری آب و آتش
گذر گردشگری آب و آتش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *