جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه های معروف بوشهر

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ اسفند ۱۳۹۹

کافه های معروف بوشهر را در این مطلب جمع آوری کرده ایم تا اگر سفری به این شهر زیبا داشتید خواستید در گوشه ای دنج چای یا قهوه ای بنوشید به این کافه ها رفته و لذت ببرید . همانطور که می دانید در طول سال تعداد زیادی گردشگری، دانشجو و کسانی که برای کار یا ماموریت به این بندر سفر می کنند. کافه گردی در مناطق ساحلی یکی از تجربیات دل انگیز مسافران در نقاط جنوب کشور است. برخی از کافه های معروف شهر بوشهر نیز در مناطق ساحلی احداث شده اند. اگر به این شهر جنوبی با مردمانی خون گرم و صمیمی مسافرت کرده اید و به دنبال بهترین کافه شهر بوشهر هستید، پس با ما همراه باشید .

کافه حاج رییس بوشهر

کافه حاج رییس در بین بیشتر مردم بوشهر و گردشگران به عنوان بهترین کافه ها شناخته شده است . شاید نام این کافه و یا حتی عکس هایی که از آن تهیه شده است قدری انسان را به اشتباه بیاندازد، اما قطعا سرو یک فنجان قهوه در این کافی شاپ محبوب و همچنین یک ساعت کافه نشینی در آن، این واقعیت را برای شما اثبات می کند که در بهترین کافی شاپ شهر بوشهر هستید.هزینه سفارشات شما در این کافه چندان زیاد نیست، چرا که کافه حاج رئیس در زمره کافی شاپ های متوسط از حیث قیمت و هزینه قرار دارد. این کافه یک سبک کلاسیک و البته بهتر است بگوییم یک سبک سنتی یا تلفیقی دارد.فضای بسیار آرام و دل انگیز این کافه همه روزه بسیاری از مردم شهر بوشهر را به سمت خود می کشاند. اگر به دنبال فضایی بسیار آرام هستید رفتن به کافی شاپ حاج رئیس را به شما پیشنهاد می دهیم.

آدرس: خیابان ششم بهمن، خیابان کلیسا، کوچه روبروی نانوایی

 

کافه حاج رییس بوشهر کافه های معروف بوشهر

کافه دلفین بوشهر

کافه دلفین بوشهر یک کافه ساحلی است که یکی از بی نظیرترین کافی شاپ های بوشهر است . این کافه که سبک استوایی دارد بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران و زوجهای جوان را در سفر به بوشهر به سمت خود می کشد . بسیاری از مهندیسن و کارمندان شرکت نفت نیز این کافه را برای یک ساعت استراحت انتخاب می کنند . هرگز تصور نکنید که این کافه با چنین شرایط رویایی و خاطره انگیزی یک کافه گران قیمت است و صرفا افراد متمول می توانند در آن به سرو قهوه و سایر نوشیدنی های بپردازند. خیر! هزینه های مربوط به این کافه نیز با هزینه های کافه گردی در سایر شهرها و بخصوص شهر بوشهر برابر است یا دارای اختلاف بسیار اندک و جزیی هستند.

بنابراین اگر می خواهید تجربه کافه گردی در کنار خلیج فارس با صدای امواج آب و مرغان دریایی را به دست آورید بدون اینکه نگران هزینه ها باشید به کافی شاپ دلفین مراجعه کنید.

آدرس کافه دلفین بوشهر: خیابان خیلج فارس، اسکله ساحلی، روبروی باغ پرندگان

14 3 3 800x576 کافه های معروف بوشهر

کافه مظفر بوشهر

 

اگر دوست دارید در یکی از گران ترین کافه های شهر بوشهر اوقات خود را سپری کنید، می توانید به کافه مظفر بروید. این کافه سبک ویژه ای دارد و مانند آن را هیچ کجای استان بوشهر پیدا نخواهید کرد.کافه مظفر منوی خاصی دارد و البته قیمت نوشیدنی ها و خوراکی های منوی آن در زمره گران ترین های استان بوشهر است. اجرای موسیقی کلاسیک و فاخر در کنار سرو یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم را در این کافه تجربه خواهید کرد.این کافه یک فضای آرام را در اختیار شما می گذارد. پذیرایی در این مجموعه به بهترین شیوه ممکن صورت گرفته و در آنجا می توانید بسیاری از افراد متمول جامعه و بخصوص کارمندان شرکت نفت بوشهر را مشاهده کنید. هر چند هزینه مراجعه به کافه مظفر بسیار بالاست با این حال کیفیت منو و خدمات ارائه شده تمامی هزینه های مورد نظر را توجیه می کند.

آدرس کافه مظفر بوشهر: خیابان شهید رجایی، خیابان فنس، نبش باهنر

کافه مظفر 1 کافه های معروف بوشهر

کافه نیمکت بوشهر

 

بسیاری از جوانان به کافه گردی در کافه های مدرن و امروزی علاقه بیشتری دارند. کافه نیکمت در میان کافه های شهر بوشهر به عنوان مدرن ترین کافه از حیث طراحی و دکوراسیون داخلی شناخته می شود، با این حال یک فضای آرام و دنجی را فراهم نمی کند.اگر هدف شما از کافه گردی استراحت و خلوت کردن است، به هیچ وجه کافه نیمکت را پیشنهاد نمی دهیم، اما اگر می خواهید با دوستان خود ساعات خوب و خوشی را سپری کنید و بدون نگرانی از اعتراض دیگران به گپ و گفت و خنده بپردازید بهترین گزینه ممکن همین کافه نیمکت است.هچنین کافه نیمکت در یک فاصله نه چندان دور از دانشگاه بوشهر قرار دارد. این کافه تا پیش از شیوع گسترده کرونا به عنوان بهترین کافه بوشهر از منظر دانشجویان انتخاب شده بود. همه روزه و بخصوص روزهای آخر هفته تعداد بسیار زیادی از دانشجویان به این کافه مراجعه کرده و لحظات خوش و خرمی را در کنار دوستان خود سپری می کنند.

آدرس کافه نیمکت بوشهر: خیابان عاشوری، انتهای خیابان بهارستان ۱۲

کافه نیمکت کافه های معروف بوشهر

 

کافی شاپ کلبه بوشهر

اگر هوس صرف یک صبحانه اروپایی و بخصوص صبحانه فرانسوی به سرتان زده است می توانید صبح زود به کافه کلبه بروید. طعم بی نظیر صبحانه در کافی شاپ کلبه را نمی توان با قلم و کاغذ بیان نمود.علاوه بر طعم دل انگیز صبحانه و قهوه های تلخ و خوش رایحه باید به نمای ظاهری میز و صندلی ها و فضای داخلی اشاره کرد که با استفاده از پترن های چوبی یک حس ویژه را به انسان القا می کند.کافه کلبه فضای آرام و دل انگیزی دارد. ناگفته نماند که این کافه یک کافه – رستوران است و علاوه بر سرو قهوه و نوشیدنی، انواع غذاها را نیز سرو می کند، با این حال بیشتر به خاطر قهوه و کافه آن معروف شده است و فضای موجود نیز بیشتر به کافه شباهت دارد تا رستوران! در هر صورت بد نیست بدانید که اولین و بزرگترین کافه – رستوران استان بوشهر است.

آدرس کافی شاپ کلبه بوشهر: ابتدای خیابان باهنر

کافه کلبه بوشهر کافه های معروف بوشهر

کافه هنر بوشهر

 

کافه هنر به علت سبک زیبای معماری و طراحی داخلی به همراه نام خاص و با مسمای خود و همچنین حس و حال هنری بسیار زیادی که در آن موج می زند مورد توجه هنرمندان و هنردوستان بوشهر است.از ابتدای تاسیس کافه هنر تا کنون این محل به عنوان یکی از بهترین کافه های بوشهر برای اجرای موسیقی و شعر خوانی بوده است.اصولا بسیاری از افرادی که به این کافه مراجعه می کنند، کافه نشینی را مهم تر از کافه گردی می دانند و در روزهای خاصی از هفته به این کافه می روند. فضای چوبی و کلاسیک موجود در کافی شاپ هنر یک حس نوستالوژیک را به انسان القا می کند. فرهنگ و هنر ایرانی با نشانه هایی از نفوذ فرهنگ غرب در تمامی زوایای این کافه دیده می شود.

آدرس کافه هنر بوشهر: خیابان چمران، بعد از خیابان خیبر، کوچه ساحل ۱

8 3 12 کافه های معروف بوشهر

کافه کهن

بر خلاف آن چیزی که تصور می کنید، اغلب کسانی که به کافه کهن می روند جوانان بوشهری هستند. طراحی داخلی این کافه برگرفته از سبک سنتی در ایران است و نفوذ سبک های غربی یا اسلامی در آن دیده نمی شود.درهای چوبی و کوچک به همراه پنجره های ارسی، تراس های کوتاه چوبی و گل و گلدان های کوچک و بزرگ به همراه رایحه خاک نم زده در کنار میز و صندلی های چوبی و آهنگ سنتی یک حس فوق العاده را به انسان القا می کند.این حس و حال عجیب در کنار سرو یک فنجان قهوه شما را به اعماق آرامش می برد. این کافه که در میان مردم بومی با عنوان کافه فرهنگ و هنر نیز شناخته می شود، به شدت مورد توجه هنر دوستان و هنرمندان بوده و شما در آنجا افراد خاصی را مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال فضایی خاص برای دور شدن از محیط های پرسر و صدای شهری و دغدغه های روزانه هستید به این کافه بروید.

آدرس کافه کهن بوشهر: خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران

 

کافه کهن بوشهر کافه های معروف بوشهر

کافه ژاله بوشهر

این کافه بیش از آنکه با قهوه و نوشیدنی های تلخ معروف شده باشد، به علت سرو نوشیدنی های خنک و متنوع شهرت یافته است. به این کافه که می روید انواع نوشیدنی های رنگارنگ را مشاهده می کنید. به احتمال بسیار زیاد انتخاب یک نوشیدنی در میان منوی شلوغ و پرگزینه این کافه کار دشواری باشد. این کافه بیش از آنکه به عنوان یک محل آرامش و خلوت کردن شناخته شود یک کافه زیبا برای جمع های صمیمی و دوستانه است.

آدرس کافه ژاله بوشهر: خیابان امام رضا، خیابان نیدی ( بال نقره ای )

کافه ژاله بوشهر 800x568 کافه های معروف بوشهر

کافه آبرنگ بوشهر

اگر می خواهید یک کافه دیگر در نزدیکی سواحل خلیج فارس را به شما معرفی کنیم باید از کافه آبرنگ نام ببریم. نام بسیار زیبا و هیجان انگیز این کافه مدرن بسیاری از مهمانان شهر بوشهر را به سمت این کافه می خواند. در این کافه می توانید با گوش سپردن به امواج خلیج فارس یک نوشیدنی گرم یا حتی انواع نوشیدنی های خنک را امتحان کنید. این کافه در جاده ساحلی شهر بوشهر قرار دارد.

آدرس کافه آبرنگ بوشهر: جاده ساحلی بوشهر

5 2 18 800x597 کافه های معروف بوشهر

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد