رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ مهر ۱۳۹۹

کافه رهاس تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه رهاس، کافه ای جذاب در موسسه فرهنگی هنری صبای تهران است.کافه رهاس بسیار دل باز بوده و حیاط سرسبز آن و همچنین اخلاق و برخورد پرسنل آن، حس و حال خوبی به مشتری منتقل می کند.این مجموعه فرهنگی هنری دارای قسمت های جذابی مانند نگارخانه، تالارآینه، سالن کنفرانس، حوضخانه و … است که می توان به جلسات کاری و آموزشی، برگزاری ایونت ها و ورکشاپ ها و … اختصاص داد.امروزه از کافه ها به عنوان فضاهایی که در اغلب نقاط در دسترس هستند و آرامش روانی بسیاری را به افراد منتقل می کنند نام می برند.
اغلب کافه ها سرویس های مشابهی را با کیفیت های متفاوت ارائه می کنند. برخی از کافه ها به علت قرار گرفتن در نقاط خاص یک شهر و یا استان و برخی دیگر به علت ارائه خدمات متمایز و خاص از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند.

کافه رهاس

کافه رهاس یکی از متفاوت ترین و خاص ترین کافه های ایران در قلب پایتخت است که در مجموعه فرهنگی صبا واقع شده و امروزه میان جوانان محبوبیت بسیار زیادی یافته است.تفاوتی ندارد ساکن تهران هستید و یا برای یک مسافرت کوتاه مدت به این شهر سفر کرده اید، در هر صورت کافه رهاس یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که می خواهند لحظات دل انگیزی را در مرکز شهر تهران و در میان درختان سر به فلک کشیده مجموعه فرهنگی صبا تجربه کنند.کافه رهاس یک کافه روباز است، اما برای راحتی مهمانان، سایه ‌بان ‌هایی تدارک دیده اند که اغلب در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید تصور نمی کردید که در میان شلوغی یک شهر بزرگ همانند تهران یک جای دنج و پر از آرامش پیدا کنید. صدای شرشر آب در میان نسیمی ملایمی که در فضای کافه می‌ پیچد به گوش می خورد و مهمانان را غرق در آرامش می کند. فضای گسترده و بسیار زیبای این کافه می تواند لحظاتی بیادماندنی را برای شما خلق کند.

کافه رهاس

شرکت در مراسم ها

به دلیل قرار گرفتن کافه در مجموعه فرهنگی هنری صبا، در برخی مناسبت‌ها موسیقی زنده در کافه اجرا می‌شود که شاید اگر خوش‌ شانس باشید از این مزیت بهره‌مند شوید. البته اگر این موضوع از اولویت‌های شما باشد، می‌توانید با کافه تماس بگیرید تا از زمان برگزاری برنامه‌های موسیقی زنده، همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی و… باخبر باشید. یکی دیگر از مزیت‌های کافه رهاس وجود سالن سمینار در مجموعه صبا است که می‌توانید با هماهنگی قبلی برای نشست‌ها و سخنرانی‌های خود آن را رزرو کنید.

نحوه دسترسی به کافه رهاس

آدرس :تهران، میدان فلسطین، جنب سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر،‌ مجموعه فرهنگی هنری صبا

ساعت کاری کافه: ۹ صبح تا ۷ شب

کافه رهاس
کافه رهاس

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *