رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه ث ، کافه‌ای حیاط‌دار و دنج برای کار و مطالعه

لینک این مطلب کپی شد!

کافه ث ، کافه‌ای حیاط‌دار و دنج برای کار و مطالعه می باشد .ساختان‌های قدیمی در تهران کم نیستند که تا چند سال پیش آینده‌ی نامشخص داشتند و در ذهن خیلی‌ها این تصور بود که این بناهای قدیمی تخریب می‌شوند و جای خود را به برج‌های بلند میدهند اما خوشبختانه بیشتر این خونه‌ها به مجتمع‌های فرهنگی و چند منظوره تبدیل می‌شوند که هم باعث حفظ بافت قدیمی شهر می‌شود و هم فعالیت‌های هنری و فرهنگی بیشتر می‌شود .

-ث2 کافه ث ، کافه‌ای حیاط‌دار و دنج برای کار و مطالعه

در این میان خیابان نجات‌الهی بسیار مورد توجه کافه دوست‌ها قرار دارد، خیابانی که تقریبا داخل اکثر کوچهَ‌هایش یک کافه دایر شده است. ‌کافه ث داخل یکی از کوچه‌های خیابان نجات الهی قرار دارد.کافه ث را از خیلی جهات می‌توان کافه‌ای خوب دانست و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین‌های این منطقه است. فضای مناسب، منو اقتصادی، کیفیت آیتم‌های منو و اتمسفر متفاوت باعث شده با کافه دلنشینی طرف باشید.

این کافه مانند اغلب کافه‌های این منطقه بخشی از یک خانه قدیمی است که با تغییرات تبدیل به کافه شده است. بنابراین با فضاهای مختلفی در این کافه رو‌به‌رو هستید.
«کافه ث» در طبقه‌ی اول موسسه سینمایی شهید ثالث قرار دارد که ساختمان این موسسه جزو بناهای قدیمی به حساب می آید.
این کافه حیاط دلنشینی دارد که با یک حوض و باغچه‌ی کوچیک تکمیل‌تر شده است. پنجره‌های بزرگ و میزهای چوبی و ساده‌اش کتابخانه‌ی بزرگی که دارد، فضای داخلی را به محیط آروم و دنجی برای کار و مطالعه تبدیل کرده است.

-ث3 کافه ث ، کافه‌ای حیاط‌دار و دنج برای کار و مطالعه
فضای داخلی کافه بسیار متنوع و جالب طراحی شده است. نوع میز و صندلی‌ها و نحوه چیدمان آن به قدری متنوع و جالب است که قطعا از حضور در آن لذت خواهی برد. میز و صندلی‌های این قسمت قدیمی است و حس نوستالژی برای اکثر ما دارد.
اینجا صندلی‌های تکی هم پشت پنجره‌ رو به حیاط قرار داده‌اند که برای فریلنسرها یا افرادی که تمایل دارند تنها در کافه بنشینند و مطالعه کنند، بسیار مناسب است.
پرسنل کافه ث همگی جوان‌هایی حرفه‌ای و خوش برخورد هستند و کمک می‌کنند تا اوقات شما در این کافه به بهترین نحو سپری شود.
در فصول سرد برخلاف اکثر کافه‌ها که از گرماتاب سقفی استفاده می‌کنند در اینجا از گرماتابی زیر میزها استفاده می‌شود که همراه با رومیزی‌های ضخیم حیاط حس نشستن زیر کرسی آن‌ هم به شیوه‌ای متفاوت را برایتان به همراه دارد.
در مواقع نیاز هم می توانید از پتو های تعبیه شده در قفسه ها استفاده کنید. همچنین میتوانید از برد گیم های موجود در کافه خود را سرگرم کنید.
اما آنچه که باعث شده نشستن در کافه ث علی‌الخصوص برای علاقه‌مندان به سینما، حال و هوایی متفاوت با دیگر کافه‌ها داشته باشد، وجود قاب‌ عکس‌های فیلم‌های مطرح جهان است که در همه جای کافه به دیوار آویخته‌اند. امکان ندارد به سینما علاقه‌مند باشید و ساعت‌ها سرگرم دیدن و صحبت کردن در مورد این قاب عکس‌ها نشوید یا بخش‌هایی از این فیلم‌های مهم تاریخ سینما را در ذهنتان مرور نکنید.

در طبقات دیگر این ساختمان، یک آمفی‌تئاتر و کلاس‌هایی قرار دارد که دوره‌های مربوط به حوزه‌ی سینما در این قسمت برگزار می‌شود. به خاطر آرامش و دنج‌بودن این کافه، می‌توانیند در ساعات روز برای کار و مطالعه به کافه ث سر بزنید. عصرهای اینجا پر جنب‌وجوش‌تر و مناسب وقت‌هایی است که دوست دارید زمانی را به گفتگو با دوستان خود بگذرانید.
کتابخانه بزرگی در گوشه‌ای از کافه قرار دارد که مجموعه خوبی از کتاب‌ها برای مطالعه در آن قرار داده شده است
کافه ث منو متعدد و متنوعی دارد و به طور کلی در برگیرنده اکثر آیتم‌هایی است که در کافه‌ها مرسوم است، حتی گیاهخواران هم امکان استفاده تعداد زیادی از غذاهای موجود در منو را دارند.
در کافه صبحانه هم سرو می‌شود که شامل انواع املت، وافل و انواع بشقاب‌ها است که دورچین کامل و مناسبی دارد. نوشیدنی‌های خنک شامل انواع اسموتی و… و آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های سرد کافئین دار است، اغلب نوشیدنی‌های منو به نام فیلم‌ها نامگذاری شده است مثل نوشیدنی فارست گامپ، سوته دلان، مری پاپینز و… که در نوع خود جالب و کاملا متناسب با حال و هوای کافه است.

نحوه دسترسی به کافه ث

آدرس: کریمخان، خیابان نجات‌الهی ( ویلا)، کوچه صارمی شرقی، پلاک ۳۸

-ث4 کافه ث ، کافه‌ای حیاط‌دار و دنج برای کار و مطالعه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *