جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه رستوران لئو تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

کافه رستوران لئو تبریز ، یکی از بهترین کافه رستورانهای شهر تبریز است . در اصل لیو واژه‌ای لاتین و به معنای شیر (شیر جنگل) است. حدودا چهار، پنج سالی است که این کافه رستوران توسط خانم بناکار راه‌اندازی شده و مشغول به فعالیت است. در این مدت، این کافه به دلیل فضای خوب و دنج و منوی متنوع و کامل، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و باعث پیشرفت و محبوبیت خود، در منطقه شده است.

%name کافه رستوران لئو تبریز

این کافه به صورت خانوادگی راه‌اندازی شده و اداره می‌شود. مدیریت این کافه رستوران، با ایجاد تنوع در منو و ایجاد اشتغال برای افراد زیادی، از صبح تا آخر شب و به‌طور یک‌سره باز است و مشتریان می‌توانند در هر ساعت از روز به آن‌جا بروند.با ورود به کافه رستوران لئو، سر یک شیر را که نماد کافه است، در قسمت بالای کافه و روبروی در ورودی خواهید دید. طرح کاغذی یک شیر را هم روی دیوار مشاهده خواهید کرد. از همان ابتدا، متوجه محیط آرام و دنج آن ‌جا خواهید شد. لیو در دو طبقه و با فضایی بزرگ و با رنگ‌های خنثی و دکوراسیونی مدرن و ساده طراحی شده است.

%name کافه رستوران لئو تبریز

طبقه اول کافه بزرگ ‌تر از طبقه دوم است و بخش اصلی بار، آشپزخانه و مدیریت هم در این طبقه قرار دارد. این فضا با دکوراسیونی ساده و زیبا طراحی شده است. در طراحی دیوارهای کافه و بار از رنگ طوسی استفاده شده است که نکته مثبتی برای ایجاد فضای آرام این کافه به ‌شمار می‌آید. میز، صندلی‌ها و مبلمان کافه، از جنس چوب، به رنگ‌های طوسی و نارنجی و با طراحی فانتزی و مدرن است و هماهنگی خوبی با فضای کافه دارد.

کافه رستوران لئو تبریز کافه رستوران لئو تبریز

کافه رستوران لئو از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب یکسره باز است. شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای وعده صبحانه و از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۱ شب برای وعده‌های ناهار، میان‌وعده، عصرانه و شام به آن‌جا مراجعه کنید.

%name کافه رستوران لئو تبریز

در قسمت بار که مخصوص درست کردن قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها است، از طرح‌های زیبایی روی دیوار استفاده شده است. سقف بار، با استفاده از طرح چوبی و مشبک نورپردازی شده و جلوه زیبایی را به فضا داده است. برای نورپردازی کافه هم از لامپ‌های کوچکی که با طناب‌های رنگی از سقف آویزان شده‌ است، استفاده کرده‌اند. این نورپردازی زیبا، نه آن‌قدر زیاد است که چشم را اذیت کند و نه خیلی کم است.

اگر از پله‌های کافه به طبقه دوم بروید، در قسمت ورودی طبقه دوم، سکویی قرار دارد که انواع سس‌ها، فلفل و ادویه‌جات مختلف روی آن قرار دارد و مشتریان می‌توانند هر کدام را که خواستند، انتخاب کرده و استفاده کنند.

طبقه دوم هم مثل طبقه اول، فضایی آرام و دنج دارد، ولی کوچک‌تر از طبقه اول است.بیشتر مشتریانی که می‌خواهند در فضایی خلوت‌تر حضور داشته باشند، به طبقه دوم می‌روند. در طبقه دوم دیواری با طرحی از برگ‌های سبز تابستانی وجود دارد که فضای آن‌ را گرم کرده است. دیوار ته سالن هم به سبک آجری طراحی شده است.

در نورپردازی این طبقه هم از چراغ‌های کوچک و نورهای مخفی استفاده شده و نور خوبی به فضا داده است. از طبقه دوم، به راحتی طبقه اول قابل مشاهده است و نمای بسیار زیبایی را نشان می‌دهد، مخصوصا با وجود گلدان‌هایی که بر روی نرده‌ها تعبیه شده است.جلوی شیشه بزرگ ورودی، قفسه‌هایی برای گذاشتن گلدان‌های کوچک گل وجود دارد که وقتی از بیرون به کافه نگاه می‌کنید، خیلی زیبا دیده می‌شود.هم‌چنین، در لیو کتاب‌هایی روی میزها و در قفسه‌ها وجود دارد که مشتریان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و دقایقی را به مطالعه بپردازند.

%name کافه رستوران لئو تبریز

کافه لیو، دارای منوی بسیار متنوع و کاملی است که می‌تواند باب هر سلیقه‌ای باشد. این کافه رستوران از صبح تا آخر شب و به صرف صبحانه، ناهار، میان‌وعده و شام، پذیرای مهمانان و مشتریان است. منوی صبحانه لیو همه چیز را شامل می‌شود؛ از جمله: املت ایرانی و عربی، صبحانه سرد، قیساوا که یک صبحانه آذربایجانی است و پایه آن خرما و تخم‌مرغ است و… است.

منوی ناهار و شام شامل فست‌فود‌های سرد و گرم، سوپ، سیب‌زمینی سرخ کرده، انواع پاستا، پیتزا، سالاد و… می‌شود. منوی میان‌وعده و کافه عبارت است از: نوشیدنی‌های سرد و گرم و مخصوص، کیک، دسر، بستنی، انواع دم‌نوش‌های سنتی و خوردنی‌های دیگر.

در کافه لیو برای هر بودجه‌ای نوشیدنی و خوردنی پیدا می‌شود و این کافه برای کسانی‌ که به محیط بزرگ و دنج با نوشیدنی‌های خوشمزه علاقه دارند، می‌تواند مناسب باشد.کافه رستوران لئو، میزبان برگزاری تولد‌ها و جشن‌های مشتریان هم هست و حداکثر ظرفیت پذیرایی آن ۴۰ نفر است.

%name کافه رستوران لئو تبریز

نحوه دسترسی به کافه رستوران لئو

این کافه در خیابان شریعتی جنوبی (شهناز سابق)، خیابان بارون آواک که محل زندگی بیشتر ارمنی‌های تبریز است، قرار دارد. در نزدیکی این کافه، خیابان‌ها و مجتمع‌های تجاری زیادی برای خرید وجود دارد که می‌توانید بعد از خرید و برای رفع خستگی به این کافه بروید.اگر مایل بودید که با ماشین شخصی به کافه لیو بروید، از بابت جای پارک نگرانی نداشته باشید، چون در اطراف کافه، جای پارک وجود دارد.

کافه رستوران لئو از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب یکسره باز است. شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای وعده صبحانه و از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۱ شب برای وعده‌های ناهار، میان‌وعده، عصرانه و شام به آن‌جا مراجعه کنید.

%name کافه رستوران لئو تبریز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *