رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ خرداد ۱۳۹۹

کافه رستوران طهرونچی

لینک این مطلب کپی شد!

کافه رستوران طهرونچی ، یک کافه رستوران لوکس و مجلل در خیابان میرداماد است. دکور و معماری این رستوران، الهامی از معماری اصیل ایرانی است. پنجره های بلند با شیشه های رنگارنگ، کاشی کاری های کف سالن و پرده هایی با رنگ های گرم محیط رستوران را زیبا و مجلل کرده است.اگر به دنبال فضایی قدیمی اما نو با دکوراسیون داخلی و سبک معماری ایرانی برای یک وعده هستید، کافه و رستوران طهرونچی را در لیست خود قرار دهید.

در طهرونچی می توانید انواع غذاهای سنتی را با کیفیت عالی میل کنید. انواع کباب، کوفته تبریزی، شیرین پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت و حتی فیله و استیک نیز در منوی طهرونچی مشاهده می شود. منوی کافه نیز شامل انواع قهوه و سرد نوش، انواع اسموتی و میان وعده های سبک است. مبلمان زیبای طهرونچی که هماهنگی مناسبی با رنگ شیشه های پنجره دارد بسیار شیک و زیباست و شما را وادار می کند که ساعت ها با خیالی آسوده بنشینید و از غذای خود لذت ببرید.

کافه رستوران طهرونچی
همنشینی نور ها و سایه‌ها در گوشه و کنار رواق «کافه‌رستوران طهرونچی» میزبان لحظه‌های شماست. اگه توی شلوغی‌های خیابون میرداماد دنبال یه گوشه‌ی دنج با حال‌وهوای قدیمی و غذاهای خوشمزه می‌گشتید، دنبال طهرونچی بگردید و خودتون رو بهش برسونید که حسابی سرحالتون میاره. طهرونچی کافه‌رستورانی متفاوت با فضای تاریخیه که با قدم گذاشتن به رستوران، پرده‌های توری، رنگ‌بندی و اورسی‌ها شما رو به دوران قاجار می‌بره
این بنا که متعلق به قبل انقلاب بوده در طول زمانهای مختلف کاربری‌های متفاوتی داشته؛ از مبل فروشی و انتشاراتی تا رستوران فست فود. البته بنا از آخرین کاربری آن یعنی فست فود بسیار تغییر کرده و بازسازی شده است.

کافه رستوران طهرونچی کافه رستوران طهرونچی
سبک معماری رستوران طهرونچی ایرانی است. در سمت چپ ورودی، سرویس بهداشتی وجود دارد که در واقع از فضای رستوران جدا شده است. کمی جلوتروارد سالن رستوران می‌شویم که روبرو کانتر و سمت راست آن آشپزخانه است. دکوراسیون داخلی رستوران به گونه‎‌ای است که میز و صندلی‌ها همگی به صورت غرفه‌های پی در پی بر روی یک محور، در دو طرف فضا چیده شده‌اند.
و در قسمت شاه نشین، یک میز کنفرانس وجود دارد که روبروی آن پنجره‌هایی به سبک معماری ایرانی قرار دارد. این پنجره‌ی بزرگ باعث زیبایی شاه نشین و تلطیف فضا شده است و برای آنهایی که به عکاسی علاقه دارند این قسمت رستوران به شدت توصیه می‌شود.
در سمت چپ شاه نشین کانتر کافه یا شربت‌خانه وجود دارد که درواقع بین میز و صندلی‌ها و ورودی تراس است. قابل ذکر است که فضای تراس هم مناسب نشستن و استفاده از فضاست.

نحوه دسترسی کافه رستوران طهرونچی

آدرس :بلوار میرداماد، کوچه دفینه
ساعت کار رستوران ۱۰-۲۴

کافه رستوران طهرونچی کافه رستوران طهرونچی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *