جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه حس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳ تیر ۱۳۹۹

کافه حس تهران ، کافه ای با دکوری کاملا ایرانی و فضای سنتی به همراه غذاهایی با طعم اصیل ایرانی می باشد که البته غذاهای فرنگی نیز در منوی این کافه دیده می شود که حس و حال خوبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.کافه حس منوی عجیب غریبی دارد که شاید دوست داشته باشید و شاید هم کمی گیج کننده باشه و شما را کلافه کند.

کافه حس تهران کافه حس تهران

دلیل آن این است که منوی کافه شبیه نقشه با اعداد و کلمه های خیلی ریز است که در اختیار شما قرار داده می شود که البته به همراه منو ذره بین هم دریافت خواهید کرد تا بتوانید نوشته های ریز آن را بخوانید.کافه ی ایرانی حس کافه فضایی دلنشین برای دور هم جمع شدن و معاشرت است. نوشیدنی ها، سالادها و خوراک های حس کافه برگرفته از طعم های اصیل ایرانی اند و قطعا تجربه متفاوت و دلپذیری را فراهم می کنند.

%name کافه حس تهران

منوی حس کافه به عنوان کافه ای ایرانی دارای منویی متمایز از دیگر کافه هاست. در حس کافه نوشیدن چای و قهوه با سنت های اصیل ایرانی همراه است. نوشیدنی های سرد حس کافه ریشه در طعم های ایرانی دارند و شیرینی ها و لقمه های خوشمزه، تجربه تازه ای از کافه ی ایرانی را برای مهمان ها فراهم می سازند.

در حس کافه از غذاهای تکراری خبری نیست، در حس کافه غذاهای ایرانی را با شیوه ای خلاقانه به شما ارائه می دهند.ویژگی‌ها «حس‌کافه» در مقایسه با بیشتر کافه‌ها، تکراری نیست و برای تنوع و جذابیت، سعی کرده است در فضای داخلی و مدل ارائه‌ی منو و سرو متفاوت باشد. کانسپت حس‌کافه ایرانی است و تمامی اجزای داخل کافه هم ایرانی و اصیل طراحی و ایجاد شده است و از همین بابت نسبت به خیلی از کافه‌ها، خودش را جدا کرده.فضا و دکوراسیون اولین چیزی که برای معرفی حس‌کافه می‌شه گفت، فضای فوق‌العاده جذاب با معماری دوره‌ی قدیم ایران است.

کافه حس تهران 2 کافه حس تهران

در قسمت ورودی، یه آرت‌گالری واقع شده است که آثار آن ها، اصالت و کانسپت ایرانی را دارد و در عین حال، در زمان شلوغی و پر بودن میزها، این قسمت اتاق انتظار کافه می باشد. نورپردازی قسمت گالری جالب است و وقتی در اصلی باز یا بسته می‌شود، نور و سایه‌های زیبایی به وجود می آید. فضای اصلی کافه ایرانی است و تا حدی مدرن‌بودن خودش رو هم رعایت کرده. فضای کافه از دو بخش فضای باز و فضای داخلی تشکیل شده که با یه در چوبی از هم جدا می‌شن. بیشتر مبل‌ها و صندلی‌های کافه، دست‌ساز هستند و به دست هنرمندهای ایرانی دوخته شده اند. در ایوان بشقاب‌های شیشه‌ای به دیوار وصل شده اند و کنار آن ها هم شاخه‌های برگ به چشم می‌خورند. همچنین در قسمت داخلی کافه می‌شود وسایل و اجناس قدیمی زیادی را دید و ازآن ها لذت برد. دم‌افزارها و شن‌جوش‌های چیده‌شده روی میز جلوی بار نیز، نشان‌دهنده‌ی اصیل‌بودن خوراکی‌های کافه‌ است.

کافه حس تهران 3 کافه حس تهران

نحوه دسترسی به کافه حس

آدرس :تهران، خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، ساختمان رویال آدرس، طبقه دوم

کافه حس تهران 4 کافه حس تهران
کافه حس تهران 5 کافه حس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد