جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه باکارا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه باکارا تهران یکی از کافه های قدیمی این شهر است .گه گاه در دل کوچه پس کوچه های شهر تهران، کافه هایی را می بینیم که حس و حال خانه مادربزرگ قصه ها را دارند. کافه باکارا یکی از همان کافه ها است. کافه باکارا در محدوده انقلاب و کوچه رهنما واقع شده است.این کافه یک حیاط، حوض و فضای باز دارد که روزهای ابری را تبدیل به خاطره ای لذت بخش می سازد. حوض بزرگ و تلویزون قدیمی زرد که در لبه آن قرار گرفته، تصویری آشنا برای کافه باز ها شده است.

کافه باکارا کافه باکارا تهران

باکارا از نظر معنایی به ناحیه‌ای حاکم نشین در فرانسه گفته می‌شود که شیشه‌سازی در آن شهرت دارد. ظاهرا به‌دلیل قدیمی بودن عمارت کافه، این اسم انتخاب شده است.از در که وارد شوید حوضی بیضی شکل و بزرگ را خواهید دید که دورش گلدان های سفالی قرار دارد. تلویزیون زرد رنگ قدیمی ای کنار حوض است. یک پنکه قدیمی و یک توپ پلاستیکی نیز در اطراف حوض قرار دارند. تمام این ها تو را می برد به روزگاران گذشته. میز و صندلی های زیادی اطراف حوض چیده شده و با نشستن روی آن ها هم نمای زیبای آب را داری و هم صدای شرشر فواره درون آن را می شنوی.

باکارا کافه‌ای نوستالژیک است که علاوه‌بر حفظ محیط سنتی خود سعی داشته تا روح تاریخی و ایده‌های ‌زندگی قدیمی را در دکوراسیون، حیاط و حتی ظروف پذیرایی خود اعمال کند. این کافه برای انواع دورهمی‌های دوستانه، دیدار با خانواده و نزدیکان، دعوت کردن مهمان‌های خارجی، جشن تولد و حتی خلوت کردن با خود از زیباترین و مناسب‌ترین مکان‌ها است.

کافه باکارا کافه باکارا تهران

کافه باکارا در واقع یک خانه قدیمی آجری است که علاوه بر داشتن نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه محلی برای برگزاری جلسات نقد ادبی و اجرای موسیقی است. همچنین در روزهایی خاص با پخش فوتبال کافه دوستان را به جمع خود فرا می خواند.
باکارا منوی هیجان انگیز و مفصلی دارد. از نوشیدنی‌های گرم و سرد گرفته تا صبحانه و غذای اصلی، غذای محلی، کیک و دسر در آن وجود دارد.

نحوه دسترسی به کافه باکارا تهران

آدرس : بالاتر از میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،کوچه رهنما، پلاک ۱۹(کافه باکارا)
ساعت کار : ۸ صبح تا ۲۴
جمعه‌ها : ۱۵ تا ۲۴

%name کافه باکارا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *