رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ آبان ۱۴۰۲

چشمه آب معدنی سیرگیلی

لینک این مطلب کپی شد!

چشمه آب معدنی سیرگیلی یکی از چشمه هایی است که در دامنه های کوهپایه ای و کوهستانی منطقه بورپشته سر چوشل واقع شده است و بسیار زلال و پرآب است. چشمه سیرگیلی در نقطه میانی نرسیده به جنگل کاهکوه ( ۲کیلومتری) قراردارد و آب آن بسیار سرد و گواراست.

چشمه آب معدنی سیرگیلی

مناظر طبیعی اطراف چشمه آب معدنی سیرگیلی سیاهکل شگفت‌انگیز است. آبشارها، سنگ‌های بزرگ و کوچک، درختان سرسبز و چشمه‌های آب عذابخش، زیبایی خاصی را به این منطقه می‌بخشند. محیطی آرام و آرامش‌بخش در اطراف چشمه آب معدنی سیرگیلی وجود دارد که به گردشگران فرصتی مناسب برای استراحت و آرامش می‌دهد.

آب معدنی سیرگیلی سیاهکل برخلاف آبهای معمولی، دارای ویژگی‌های معدنی و خواص است. چشمه آب معدنی سیرگیلی سیاهکل برای گردشگران فرصتی مناسب برای پیاده‌روی در طبیعت و تماشای زیبایی‌های طبیعت ارائه می‌دهد. همچنین، در اطراف چشمه مکان‌های مناسبی برای پیک‌نیک و گردهمایی‌های خانوادگی وجود دارد. چشمه آب معدنی سیرگیلی سیاهکل با طبیعت زیبا و مناظر دست نخورده، یک مقصد طبیعت‌گردی و تفریحی بسیار دلپذیر است. این چشمه به علاقه‌مندان به طبیعت و آرامش، فرصتی بی‌نظیر برای استراحت و آبگرفتن در آبی خنک را می‌دهد.

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *