رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ شهریور ۱۳۹۳

پیوند طب با توریسم

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۶/۱۵ – کیش – ایرنا – تفاهم نامه همکاری بین مدیرعامل منطقه آزاد کیش ورئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازچهارشنبه شب درحالی به امضا رسید که انتظار می رود با این پیوند بتوان چشم اندازی مناسب برای توسعه بازارگردشگری حوزه سلامت و بازاریابی در این زمینه درسطح منطقه را ترسیم کرد.

امضاکنندگان این تفاهم نامه هردو خوشبین هستند که از این پس در عرصه عمل بتوان با برنامه ریزی دقیق به صورت علمی ساختارهای مناسب برای تقویت گردشگری سلامت را ایجاد کرد.

ˈمحمد هادی ایمانیهˈ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا باتاکید بر اهمیت توریسم درمانی گفت: در کنار بحث توریسم درمانی باید به فعالیت های آموزشی و پژوهشی نیز توجه کرد.

وی بیان کرد: باید جدول زمان بندی برای توسعه همکاری ها بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و منطقه آزاد کیش نوشته و یک مدیر رابط برای پیگیری و اجرای بندهای تفاهم نامه معرفی شود که این مهم تا پایان شهریور به سرانجام خواهد رسید.

ایمانیه اظهارامیدواری کرد که همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و منطقه آزاد کیش در حوزه گردشگری سلامت به نفع کل کشور باشد.

وی یکی از مزایای جزیره کیش را نیاز نداشتن به روادید و فراهم بودن زیر ساخت های لازم در حوزه پزشکی عنوان و بیان کرد: این همکاری ها به طور قطع می تواند به ارتقای حوزه درمان و همچنین جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند.

** ارتقای خدمات درمانی مهمترین دستاورد تفاهم نامه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز یکی از مهمترین اهداف امضای این تفاهم نامه را توسعه گردشگری سلامت عنوان کرد و گفت: این آمادگی در طرفین وجود دارد که هر نوع نیازی در حوزه درمان را با کمک زیر ساخت های موجود و پزشکان متخصص پوشش دهند.

علی اصغر مونسان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مقوله گردشگری سلامت موضوعی است که بسیاری از کشورها بر روی آن کار می کنند، گفت : ظرفیت های پزشکی ما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نباید این بازار را از دست دهیم.

وی به بحث بازاریابی در این حوزه اشاره و تاکید کرد: باید همه توان خود را دراین زمینه به کارگیریم؛ اگرنتوانیم هدفگذاری درستی داشته باشیم کار سخت خواهد شد .

مونسان گفت: هر دو مجموعه دارای ظرفیت های خوبی هستند که باید به نحو مطلوب از آن در توسعه گردشگری سلامت استفاده کرد.

رییس هیات مدیره منطقه آزاد کیش مهمترین دستاورد امضای این تفاهم نامه را برای مردم کیش و گردشگران، ارتقای خدمات پزشکی و درمانی عنوان و بیان کرد: وجود پزشکان صاحبنام و متخصص دردانشگاه شیراز و همچنین زیر ساخت های لازم در بیمارستان کیش می تواند به ارتقای حوزه درمان ، کاستن از مشکلات مردم و همچنین جذب گردشگر خارجی و توسعه گردشگری سلامت منجر شود.

تبادل نیروهای مجرب، ارتقای دانش فنی و فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی از مفاد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و منطقه آزاد کیش اعلام شده است.

81299558-5929903 پیوند طب با توریسم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *