جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پیش‌بینی افزایش ۲۵ درصدی بازدید‌ از بیستون

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اسفند ۱۳۹۳

تاریخ خبر:۱۳۹۳/۱۲/۲۳- مدیرپایگاه میراث‌جهانی بیستون پیش بینی کرد: در ایام نوروز ۹۴ شاهد افزایش ۲۵ درصدی ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به این مجموعه تاریخی فرهنگی ارزشمند باشیم.

مهندس حسین راعی در گفت وگو با خبرنگار‌ خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: مجموعه ثبت جهانی شده بیستون با دارابودن آثار تاریخی متعدد از ادوار گوناگون تاریخی یکی از کم‌نظیرترین مجموعه‌های گردشگری در ایران و حتی جهان است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز سال گذشته براساس آمار موجود فروش بلیط ورودی به این مجموعه بیش از ۴۰۰ هزار نفر از آن بازدید کردند که با توجه به اقداماتی که امسال در قالب ادامه طرح ساماندهی آن صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز ۹۴ شاهد افزایش حداقل ۲۵ درصدی ورود گردشگران به این مجموعه باشیم.

راعی تاکید کرد: آمار ورود ۴۰۰ هزار نفر در نوروز ۹۳ تنها مربوط به بلیط فروشی است که اگر بخواهیم آمار ورودیان بدون بلیط را نیز محاسبه کنیم، شاید بتوان گفت که نوروز سال گذشته بیش از یک میلیون گردشگر از این مجموعه بازدید کردند.

مدیر پایگاه میراث‌جهانی بیستون خاطرنشان کرد: امیدواریم آمار بلیط فروشی در ایام نوروز ۹۴ در مجموعه جهانی بیستون حداقل به ۵۰۰ هزار نفر برسد.

وی نرخ بلیط ورودی این مجموعه را برای گردشگران داخلی ۲۰۰۰ تومان و برای گردشگران خارجی نیز ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

راعی اظهارکرد: تمام تلاش مجموعه کارکنان پایگاه میراث‌جهانی بیستون بر این است که در ایام نوروز پیش رو بهترین و بیشترین خدمات ممکن را به گردشگران و میهمانان نوروزی وارد شده به مجموعه ارائه دهند.

803 پیش‌بینی افزایش 25 درصدی بازدید‌ از بیستون

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *