جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پیست اسکی تربیت‌بدنی اردکان

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

پیست اسکی تربیت‌بدنی یا پیست اسکی سپیدان در ۸۰ کیلومتری شمال شهر شیراز، ۵ کیلومتری اردکان فارس و نزدیکی روستای کمهر واقع شده است. حداکثر ارتفاع پیست اسکی تربیت‌بدنی از سطح دریا ۲۶۵۵ متر است. پیست اسکی تربیت‌بدنی ۵۰ هزار متر مساحت دارد و شامل ، تل اسکی وپیست کوب،سایر امکانات رفاهی است.پیست های اسکی شهرستان سپیدان یکی از جاذبه های طبیعی و ورزشی استان فارس ومنطقه جنوب کشور در فصل زمستان است؛ این پیست ها( تربیت بدنی وپولادکف) در شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان و در فاصله های ۷۰و۸۸ کیلومتری شیراز مرکز استان فارس، در کوه زاگرس قرارگرفته استبرف فراوان، شیب منطبق با استاندارهای بین المللی از محاسن این پیست ها برای برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی است.

این پیست ها( تربیت بدنی وپولادکف) دارای ۲ دستگاه بالابر ویژه آقایان و خانم ها با طول مسیری برابر با ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ متر و یک دستگاه بالابر آموزشی با طول ۳۰۰ متر می باشد. نزدیکی به جاذبه های طبیعی و گردشگاه هایی چون برم فیروز وآبشار مارگون، دسترسی به جاده آسفالته و نزدیکی به محل های اقامتی، پارکینگ و امکانات رفاهی ،رستورن از جمله مزایای این پیست به شمار می رود.
تمامی امکانات مورد نیاز برای حضور علاقه مندان به اسکی فراهم شده و می توانند از این پیست های بین المللی کشور استفاده کنند.پیست های اسکی واقع دراین شهرستان مقصد گردشگران زمستانی است و می توانند از این جاذبه توریستی ورزشی منطقه جنوب کشوراستفاده لازم را داشته باشند.این پیست در روزهای تعطیل هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۶ آماده استفاده علاقه مندان به ورزش اسکی است.

پیست اسکی تربیت‌بدنی 1 پیست اسکی تربیت‌بدنی اردکان
پیست اسکی تربیت‌بدنی 2 پیست اسکی تربیت‌بدنی اردکان

منابع:صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران-شبکه اطلاع رسانی دانا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *