جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پلاژ ماسه ای دیلم

تاریخ بروزرسانی :
۶ دی ۱۳۹۹

پلاژ و ساحل ماسه‌ای بندر دیلم در استان بوشهر از جمله سواحل گردشگری جنوب ایران و خلیج فارس است، که از خور یُفره (آبراه اصلی دیلم) تا خور جِن (یکی از خورهای معروف دیلم) را در بر می‌گیرد. از جمله امکانات این ساحل می‌توان به شنا در دریا، ساحل ماسه‌ای و نرم، قایق‌سواری، اسب‌سواری، موتورسواری، ماشین سواری و به پرواز در آوردن بادبادک بر فراز آسمان اشاره کرد. علاوه بر آن، در ایام نوروز، بازارچه‌های ساحلی با عرضه انواع اجناس ایرانی و خارجی در اطراف این ساحل برپا خواهد شد.

پلاژ ماسه ای دیلم8 پلاژ ماسه ای دیلم

در جنوب ایران، نقطه به نقطه کرانه های دریای نیلگون خلیج فارس دیدنی و زیبا هستند. سواحل ماسه ای که قدم زدن بر روی آنها آرامش را به روح و جسم ما هدیه می دهند. استان بوشهر در ساحل خلیج فارس از مناطق دیدنی ایران است که با شهرستانهای ساحلی مختلف از نقاط محبوب گردشگران است. بندر دیلم با ساحل ماسه ای یکی از این مناطق است. نور خورشید، دریا، ماسه، بازارهای رنگارنگ و تفریحات متنوع ساحلی آن برای تمام گردشگران مطلوب و خاطره ساز است.

موج‌ها از پس هم می آیند و با همه توان بر تن ماسه‌ای ساحل دیلم ضربه می‌زنند. آفتاب نور خود را بر ساحل پهن کرده و بادبادکهای بی قرار در پهنه آسمان آبی پیچ و تاب می‌خورند.دیلم شهرستانی است که در شمالی ترین بخش استان بوشهر جا خوش کرده است. این شهر تاریخ کهنی داشته و مردان دلیر و سلحشوری را در دامان خود پرورده است.یکی از زیباترین تفرجگاه‌های این شهر زیبا ساحل ماسه‌ای آن است که گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف کشور به سوی خود می‌کشاند. این منطقه دارای ماسه‌های نرم و یکدستی بوده و از خور یفره تا خور جن کشیده شده است.وجود کمپینگهای اقامتی، بازارچه ساحلی، مساجد، رستوران‌های مختلف و نزدیکی به پارک ساحلی از امکاناتی است که در این ساحل زیبا برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است.

پلاژ ماسه ای دیلم پلاژ ماسه ای دیلم

شنا در آب‌های زیبای خلیج فارس، اسب سواری در ساحل، قایق سواری بر آب‌های نیلگون و دیدن غروب خورشید تجربه شیرینی است که از سفر به ساحل دیلم برایمان به یادگار خواهد ماند.

پلاژ ماسه ای دیلم1 پلاژ ماسه ای دیلم

پلاژ ماسه ای دیلم2 پلاژ ماسه ای دیلم

پلاژ ماسه ای دیلم3 پلاژ ماسه ای دیلم

پلاژ ماسه ای دیلم4 پلاژ ماسه ای دیلم

پلاژ ماسه ای دیلم5 پلاژ ماسه ای دیلم

پلاژ ماسه ای دیلم6 پلاژ ماسه ای دیلم

پلاژ ماسه ای دیلم7 پلاژ ماسه ای دیلم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *