رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

پارک زیبا کنار خرم آباد

لینک این مطلب کپی شد!

پارک زیبا کنار خرم آباد حدود ده سال است که احداث شده و هر سال در ایام تعطیلات نوروزی و فصل بهار گردشگران زیادی از داخل و خارج از ایران به این مجتمع تفریحی و رفاهی می آیند و از طبیعت زیبای آن بهره می برند .با وجود قرارگیری خرم آباد در دامنه‌های زاگرس و نزدیکی آن به کوه‌پایه‌های سرسبز کوهستان، این شهر مراکز تفریحی طبیعی و مصنوعی متعددی دارد. این پارک در نزدیکی دریاچه کیو و رودخانه خرم رود شهر خرم آباد استان لرستان واقع شده است.

-زیبا-کنار-خرم-آباد پارک زیبا کنار خرم آباد

پارک زیبا کنار در بلوار زیبا کنار یکی دیگر از پارک‌های زیبای خرم آباد است. این پارک دارای دریاچه‌ی مصنوعی نسبتاً بزرگی به شکل ماهی است که با توجه به فضاسازی‌های اطراف آن فضای با طراوتی را برای هر بیننده‌ای به وجود می‌آورد. به فاصله کمی از این پارک، دریاچه بزرگ‌تری به نام کیو قرار دارد. فضاسازی و ایجاد امکانات تفریحی رفاهی در این پارک‌ها، این منطقه را به یکی از نقاط گردشگری شهرستان تبدیل کرده است. این پارک در هنگام گرمای تابستان، با توجه به نسیم خنکی که از روی دریاچه و درختان پارک گذر می‌کند، مکان مناسبی برای استراحت خانواده‌ها و بازی کودکان فراهم می‌سازد.

-زیبا-کنار-خرم-آباد1 پارک زیبا کنار خرم آباد

خرم آباد یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهر های ایران بوده که مملو از جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی است.در این شهر می توان سفری به تاریخ داشت، قدم بر روی دشت های سرسبز گذاشت و یا در جوار دریاچه ای زیبا، روزی خوش را سپری کرد.اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید از مکان های دیدنی خرم آباد بازدید کنید، رفتن به پارک زیبا کنار را نیز در برنامه خود قرار دهید و از طبیعت این پارک زیبا کمال لذت را ببرید.

-زیبا-کنار-خرم-آباد2 پارک زیبا کنار خرم آباد

-زیبا-کنار-خرم-آباد3 پارک زیبا کنار خرم آباد

-زیبا-کنار-خرم-آباد4 پارک زیبا کنار خرم آباد

-زیبا-کنار-خرم-آباد5 پارک زیبا کنار خرم آباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *