رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آبان ۱۴۰۱

هتل یاکاموز اردبیل ( اولین هتل پنج ستاره اردبیل )

اشتراک گذاری

هتل یاکاموز اردبیل به عنوان اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل به تازگی شروع به کار کرده است. وجود هتل‌های مجلل و سطح اول می‌تواند نقش مهمی را در گردشگری اردبیل و ارتقای سطح آن ایفا کند. هتل پنج ستاره یاکاموز با کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز برای یک هتل پنج ستاره در مرکز شهر اردبیل قرار دارد .

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز همه ضوابط و استانداردهای هتل‌های پنج ستاره را رعایت کرده است. و بخش‌های مختلفی مثل استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، لاندری، رستوران‌های سنتی، فرنگی و ایرانی، اتاق جلسات عمومی و خصوصی، سالن همایش و دو طبقه تالار از جمله امکاناتی هستند که در هتل پنج ستاره یاکاموز وجود دارند. علاوه بر این موارد، در طبقه آخر هتل که در حال تکمیل است روف گاردن و رستوران رو باز را خواهد داشت. همچنین رستوران طبقه اول در این مجموعه یکی از زیباترین رستوران‌های استان خواهد بود.

اتاق و سوئیت

در این هتل ۶۹ اتاق وجود دارد که با ظرفیتی حدود ۱۵۰ نفر در حالت عادی پذیرای مهمانان و مسافران عزیز خواهد بود. ظرفیت هتل با اضافه کردن تخت به بعضی اتاق‌ها می‌تواند تا ۲۰۰ نفر هم افزایش یابد. در ساختن هتل سعی شده است فضای اتاق‌ها کوچک نباشد و همه امکانات رفاهی از بهترین نوع در اتاق‌ها فراهم هستند.

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز در مرکز شهر اردبیل واقع شده است و دسترسی به این هتل برای مسافران و گردشگران راحت خواهد بود، تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در هتل در نظر گرفته شده است و به عنوان اولین هتل پنج ستاره استان تمامی استاندارهای این نوع هتل‌ها، هم در بخش تجهیزات مورد استفاده از قبیل تخت‌ها و سایر وسایل داخل اتاق‌ها و هم از بابت امکاناتی که پیش‌تر به آنها اشاره کردم رعایت شده است. این هتل در اکثر اتاق‌های خود چشم‌اندازی زیبا از رودخانه بالیخلو و فضای سبز اطراف آن را به مسافران هدیه می‌کند که می‌تواند اقامت لذت بخشی را برای آنها به ارمغان بیاورد. قبل از سفر به اردبیل پیشنهاد می کنیم با هتل های اردبیل بیشتر آشنا شوید.

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

           
 

نظر کاربران :

  • Nazi

    امسال تابستان ۴شب مهمان هتل یاکاموز بودیم.تمیزی هتل به سبب نوساز بودنش بود.صبحانه تنوع نداشت در حد هتل ۳ ستاره بود.پارکینگ نداشت.برخورد پرسنل ومدیریت ضعیف بودبه قول معروف بد نبودن بلد نبودن.استخر کار نمیکرد.

    ۱۹ مهر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • لاله قلندری

    ما دو روز هتل یاکاموز اقامت داشتیم، پرسنل محترم و مهربان رستوران،آشپزخانه و پذیرش و نیز خدمات هتل همکاری خیلی خوبی داشتند ، غذا خوب،تمیزی هتل و اتاق ها، محیط آروم ، تنها انتقاد استفاده زیاد از فست فود در صبحانه بود. تنوع نوشیدنی ها زیاد بشه هم عالیه.

    ۱۳ شهریور, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • S

    به طور کلی هتل در حد ۳ ستاره بود در حالی که قیمت هتل ۵ ستاره گرفته میشد -تمیزی اتاق و دکور زیبا – رفتار خشک و بی تفاوت کارکنان -تنوع پایین صبحانه
    اگر پولتون اضافه مونده و اعصابتون خیلی وقته که خراب نشده این هتل حتما پیشنهاد میشه   هتل تازه ساخته و تنها هتل ۵ ستاره اردبیله و از این لحاظ تازه ساخته بودنش بسیاااار تمیزه و دکور اتاق و لابی خوبی داره اما از لحاظ برخورد پرسنل بسیااااااار بد،خشک و بی تفاوت ان هنگام ورود جلو در پرسونلی نیست که چمدان رو تحویل بگیره تحویل اتاق ساعت ۲ بود و ۲ گذشته بود و هنوز اتاق آماده نبود حتی در یکی از اتاق ها نقصی وجود داشت و درون یخچال کامل پر نبود و پس از آماده کردن اتاق، دمپایی و آب معدنی نگذاشته بودند. اینترنت هم متصل نمی شد و با پیگیری های بسیار زیاد ما بالاخره اینترنت را درست کردند اما پس از اتصال سرعتش خوب بود. غذا خوریش ۱ هفته بود که افتتاح شده بود و پرسنل آشنایی با طرز برخورد با مهمان را نداشتند و قیمت غذا ها و کافی شاپ بسیار گران تر از قیمت های اردبیل بود و میشه گفت فرق خاصی با تهران نداشت. غذای گفته شده رو اشتباه می آوردن توی یه سفر ۳ روزه  ۲ ۳  بار  غذا یا تعداد اشتباه میاوردن. اصلا برای مهمان ارزش قائل نبودند و برخورد طلب کارانه داشتند. حتی نوشابه های درون منو رو هم نداشتند و یک بار ما مجبور شدیم ۲ بار نوشابه را تغییر بدیم و آخر همان نوع نوشابه ای را که داشتند آوردند
    تمام پرسنل طوری برخورد می کردند که انگار تمام امکانات فراهم است و اگر ما چیزی رو طلب میکردیم و آنها آن را نداشتند، طوری برخورد میکردند که انگار مشکل از ماست هتل حتی یک نماز خانه هم نداشت و این رو انکار میکردند و ما رو به یه اتاق بدون چراغ و مهر و بدون قبله فرستادند در اتاق ها قرآنی نبود حتی ساعت هم نبود یک بار با اینکه زده بودیم وارد مزاحم نشوید وارد اتاقمان شدند و اتاق را نصفه نیمه نمیز کردند حتی حوله خیس مصرف شده ی اتاق را دوباره تا کرده و روی حوله های تمیز گذاشتند این یعنی نهایت عدم رعایت بهداشت و بعد از اعتراض به انها بهانه میآوردند که حتما سرشون شلوغ بوده و خسته بودند حتی چندین تا از وسایل مورد نیازمان را هم دور انداخته بودند و آب کافی به اتاق نیاوردند و سهمیه آب را جیره بندی میکردند موقع خروج از هتل یکی از وسایلمان جا مانده بود و آن را برایمان نیاورند و وقتی بهشون گفتیم و دیرمون شده بود و پرواز داشتیم  خیلی ب تفاوت به همکارشون زنگ زدن و حدود یه ربع متتظر جواب همکارشون شدند بدون اینکه گسی رو بفرستند پی این کار و هیچ پیگیری ای نکردند و در آخر هم وسیله را بهمون ندادند

    ۱۲ شهریور, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • Atefeh

    تمیزی هتل و خلوتیش خوب بود اما ب لحاظ صبحانه اصلا و ابدا در حد هتل ۵ستاره نبودو متاسفانه بسیار ضعیف بود

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *