رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ شهریور ۱۴۰۱

هتل گلستان قمصر

اشتراک گذاری

هتل گلستان قمصر واقع در بلوار ساحلی قمصر در محیطی آرام و طبیعی واقع شده است که از چشم اندازه بسیار مناسبی بر خوردار است. این مجموعه در راستای اهداف عالیه خود که همان ارائه خدمات اثامتی و پذیرائی ،رستوران میهمانانی که از شهرهای دور و نزدیک برای دیدن شهر قمصر .هتل گلستان در بلوار ساحلی قمصر در محیطی آرام و طبیعی واقع شده که از چشم اندازه بسیار زیبا و دلنوازی برخوردار می باشد.این مجموعه در تمامی ایام سال آماده ارائه خدمات اقامتی و پذیرائی از میهمانانی بوده که از شهرهای دور و نزدیک برای دیدن شهر قمصر و صنعت گلابگیری و جشنواره گل و گلاب و استفاده از طبیعت و فضای روح انگیزش به این شهر سفر می نمایند.

هتل گلستان قمصر

هتل گلستان  با ۳۰ باب اتاق که شامل ۱۷ اتاق سه تخته و ۱۳ اتاق دو تخته و یک سوئیت با مبلمان و سرویس کامل و رستوران، هر ساله پذیرای میهمانان و گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان می باشد.

این مجموعه بیش از بیست سال است که در خدمت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بوده و نزدیک به یک سال است که به طور کامل ساختمان اصلی هتل بازسازی شده و مقدمات بازسازی سالن عروسی و مقاوم سازی هتل انجام و در راستای توسعه صنعت گردشگری، این مجموعه به صورت شبانه روز در خدمت میهمانان محترم می باشد.

تا کنون میهمانان زیادی از داخل و خارج از کشور از شهر زیبا و دیدنی قمصر بازدید کرده اند که محل اقامت خود را این مجموعه انتخاب نموده و این نشان از پذیرائی گرم و صمیمانه پرسنل هتل گلستان می باشد.

هتل گلستان قمصر

امکانات هتل گلستان قمصر

عمومی: نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی: رستوران .
مديا و ديجيتال
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای خیابان .
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی .
خدمات :روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ خدمات بیدار باش /اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی.

نحوه دسترسی

آدرس هتل : قمصر – ابتدای بلوار ساحلی هتل گلستان

3 هتل گلستان قمصر

4 هتل گلستان قمصر

5 هتل گلستان قمصر

6 هتل گلستان قمصر

7 هتل گلستان قمصر

8 هتل گلستان قمصر

9 هتل گلستان قمصر

10 هتل گلستان قمصر

11 هتل گلستان قمصر

12 هتل گلستان قمصر

 

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    عالیه این هتل .بهترنی انتخاب برای سفر به قمصر هست.ما که خیلی راضی بودیم.هتل تمیزی بود

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *