جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل کیانا مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل کیانا مشهد در خیابان امام رضا ۲ قرار دارد و از نزدیک ترین اقامتگاه ها به حرم مطهر است. با اقامت در این هتل می توانید با استفاده از سرویس های ویژه هتل که به صورت شبانه روزی ارائه می شود. از مناطق ییلاقی و گردشگری مشهد دیدن کنید. به هتل کیانا بروید و از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در سالن های مجزا و بصورت VIP لذت ببرید. این هتل هم چنین برای کسانی که با فرزند کوچکشان به مشهد می روند گزینه مناسبی است. چرا که با داشتن فضای بازی کودکان می تواند تا ساعت ها دلبندتان را سرگرم کند.

اگر می خواهید بیشترین وقت خود را به زیارت اختصاص دهید اما دغدغه خریدن سوغات را دارید می توانید به فروشگاه هتل کیانا بروید. رستوران سنتی و مدرن، کافی شاپ ۲۴ ساعته، آژانس تهیه بلیط ، فضای سرگرمی و تفریح از دیگر امکانات هتل کیانا می باشد. پذیرش و برخورد خوب پرسنل مطلبی است که بسیاری از گردشگرانی که تجربه اقامت در این هتل را دارند به آن اشاره می کنند.

%name هتل کیانا مشهد

اتاق و سوئیت

سوئیت vip سوئیت ویژه زوج های جوان و عروس و داماد ها در نظر گرفته شده است . شامل یک تخت دبل و فضائی جهت نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز می باشد و ظرفیت این اتاق ۲ نفر تعریف شده است. واحدهای آپارتمانی شامل یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور میباشد. اتاق نشیمن،۲ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، از ویژگی های این واحد اقامتی هتل می باشد. اتاق های کانکت هتل قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود را با یک درب دارند. ظرفیت هر اتاق دو نفر میباشد و تخت های داخل یک اتاق به صورت دو عدد تخت سینگل و اتاق دیگر یک عدد تخت دبل است. این اتاق مناسب خانواده هایی می باشد که به صورت گروهی در هتل اقامت دارند و شرایط رفت و آمد را مناسب و راحت تر می نماید.

اتاق سه تخت شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل، دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد و ظرفیت این اتاق ۳ نفر تعریف شده است.

هتل کیانا مشهد 800x640 هتل کیانا مشهد

رستوران و کافی شاپ

رستوران ارغوان :این رستوران در طبقه همکف با فضایی زیبا آمیخته از هنر معماری مدرن همراه با تنوع بی نظیر از غذاهای ایرانی و فرنگی که میهمانان بدون محدودیت میتوانند از آن استفاده کنند . لذت واقعی غذا را در یک محیط لذت بخش تجربه کنند.
رستوران ارکیده : در نیم طبقه هتل قرار دارد با فضای کاملا مجزا که به صورت منو آلاکارد با غذاهای اصیل ایرانی و با کیفیتی بالا که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است در اختیار مهمان قرار میگیرد.
کافی شاپ و لمکده هتل کیانا :در سفری به یادماندنی ، شما را به لحظاتی متفاوت دعوت می کنیم. آرامشی خاطره انگیز در لمکده و کافی شاپ مدرن هتل کیانا همنشین شما می باشد.

هتل کیانا مشهد 3 800x640 هتل کیانا مشهد

امکانات تفریحی

مجموعه آبی هتل کیانا :با ارائه خدماتی چون سونای خشک ، سونای بخار ، جکوزی ، حمام ترکی و سالن ماساژ به شما شادابی و انرژی مضاعف می بخشد.
بهترین هدایا و مرغوب ترین سوغات مشهد مقدّس در فروشگاه هتل کیانا ، با هدف سهولت هر چه بیشتر در خرید و صرفه جویی در زمان ، گردآوری شده است.
گردشگری در معنای وسیع و عام خود عبارت است از تصمیم فردی یا گروهی به حرکت از مبدا و رسیدن به مقصد چراکه مهمانان برای گذراندن اوقات خوش در طول سفر خود خواستار خارج شدن از فضای شهری هستند. هتل مفتخراست که توانسته برنامه ای خوش و لذت بخش فراهم کرده . تا مهمانان با مکان های گردشگری و دیدنی شهر مشهد و حومه مشهد آشنا شوند و خاطرات خوشی را از سفر خودبه یاد داشته باشند.
لذّت بازدید از مناطق ییلاقی و گردشگری مشهد مقدّس با سرویس های ویژه هتل کیانا به صورت شبانه روزی ، مهیّا می باشد.
با سرویس های ترانسفر ( استقبال ) هتل کیانا فارغ از دغدغه سفر نمایید.

هتل کیانا 8 800x640 هتل کیانا مشهد

نحوه دسترسی

آدرس : مشهد خیابان امام رضا۲ کوچه کربلا ، هتل کیانا
تلفن :۰۵۱۳۸۵۵۲۷۱۳

kiaaanna3 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا 9 800x640 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا 10 800x534 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد 1 800x640 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد 2 800x640 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد 4 800x640 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد 5 800x800 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد 6 800x800 هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد 7 800x640 هتل کیانا مشهد

%name هتل کیانا مشهد

%name هتل کیانا مشهد

%name هتل کیانا مشهد

%name هتل کیانا مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    احساس رفتن تو کشتی تایتانیک رو داد بهم با اینکه تقریباً همه متمول هستند ولی باز هم طبقه بندی رعایت میشه و همه با یک نظر دیده نمیشن توسط پرسنل مخصوصاً تو سیستم پخش غذا این موضوع کاملاً مشهود هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    احساس رفتن تو کشتی تایتانیک رو داد بهم با اینکه تقریباً همه متمول هستند ولی باز هم طبقه بندی رعایت میشه و همه با یک نظر دیده نمیشن توسط پرسنل مخصوصاً تو سیستم پخش غذا این موضوع کاملاً مشهود هست

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل خوب و میان رده ای هست که برای سفر های معمولی مناسبه

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۴ ستاره خوب پیشنهاد می کنم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *