رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ آذر ۱۴۰۰

هتل بین المللی پیام اراک

لینک این مطلب کپی شد!

هتل بین المللی پیام اراک، یک هتل چهار‌ستاره واقع در شهر اراک است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. برای مثال حمام و موزه چهار‌فصل اراک فاصله نزدیکی تا هتل دارد و یا با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از بازار تاریخی اراک بازدید کنید.

110-1 هتل بین المللی پیام اراک

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع ۳۴ واحد اقامتی دارد. تمامی ‌واحدها بسیار تمیز و مرتب چیدمان شده و دارای امکاناتی چون تهویه‌مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند.

113-1 هتل بین المللی پیام اراک

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ ایرانی از میهمانان پذیرایی می‌کند. اگر به صرف غذا در فضای آزاد علاقه دارید می‌توانید غذای خود را در رستوران فضای باز هتل میل کنید. انواع دسر و نوشیدنی هم در فضای دلنشین کافی‌شاپ هتل سرو می‌شود. با اقامت در هتل بین‌المللی پیام از امکانات و خدمات حرفه‌ای و با کیفیت آن بهره‌مند خواهید شد. برای مثال در محوطه زیبای هتل آلاچیق‌هایی قرار داده شده که می‌توانید برای استراحت یا صرف غذا از آن‌ها استفاده کنید.

116-1 هتل بین المللی پیام اراک

امکانات دیگر هتل

همینطور جهت برگزاری مراسم‌ها، جشن‌ها و همایش‌های خود می‌توانید روی سالن‌های جلسات و تشریفات هتل حساب کنید. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند.اینترنت هم در فضای هتل در دسترس است. همچنین برای آن‌دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اند، پارکینگ غیر‌مسقف هتل مهیا است.خدمات خشک‌شویی، صندوق‌امانات در لابی و پذیرش ۲۴‌ساعته‌ بخش دیگری از تسهیلات ارائه شده در این هتل است.

نحوه دسترسی

آدرس: اراک – خیابان جهاد(هپکو) – فاز یک – پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

111-1 هتل بین المللی پیام اراک

112-1 هتل بین المللی پیام اراک

114-1 هتل بین المللی پیام اراک

115 هتل بین المللی پیام اراک

117-1 هتل بین المللی پیام اراک

118 هتل بین المللی پیام اراک

119 هتل بین المللی پیام اراک

120 هتل بین المللی پیام اراک

121 هتل بین المللی پیام اراک

122 هتل بین المللی پیام اراک

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل نسبتا تمیز، پرسنل خوش اخلاق، صبحانه معمولی

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *