جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پیروزی اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پیروزی اصفهان ، هتل چهار ستاره می باشد که در گذشته هتل داریوش نام داشت . هتل چهار‌ستاره پیروزی (داریوش سابق) در مرکز شهر اصفهان واقع شده‌است. ویژگی برجسته هتل نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان است. ازجمله آن‌ها می‌توان از میدان نقش‌جهان، عالی‌قاپو، عمارت هشت‌بهشت و سی‌و‌سه پل نام برد.هتل پیروزی با بیش از ۴۰ سال سابقه در تلاش است اقامتی به یاد‌ماندنی برای میهمانان گرامی ‌فراهم کند.

هتل پیروزی اصفهان11 800x613 هتل پیروزی اصفهان
این هتل در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای ، با افتخار اعلام میدارد با تجربه ای بیش از ۳۵ سال آمادگی دارد سفری خاطره انگیز به دیار هنر و ادب برایتان به ارمغان آورد ، هتلی در مجاورت باغ و عمارت چهلستون ( ۵ دقیقه ) و در کمترین فاصله از مجموعه عظیم نقش جهان، مسجد امام ، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف اله و بازار بزرگ اصفهان و… (۸ دقیقه ) باغ و عمارت هشت بهشت ( ۵ دقیقه ) مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر (۱۰ دقیقه) موزه تاریخ طبیعی ( تالار تیموری ) ، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی ( ۵ دقیقه ) مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه و حمام و مسجد ( ۱۰ دقیقه)، بر حاشیه ی سبز چهارباغ کهن ، خیابانی که میتواند شما را به واسطه ی مسیری که شاه عباس صفوی در ۳۵۰ سال پیش در آن قدم می نهاد به رودخانه ی زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و زیبای آن چون سی و سه پل ، خواجو ، مارنان و …. برساند.

هتل پیروزی اصفهان9 800x534 هتل پیروزی اصفهان

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و مجهز هتل چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، میز و صندلی، کتری برقی، یخچال به همراه مینی‌بار هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید از صندوق‌امانات اتاق خود استفاده کنید. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی فرنگی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
همچنین روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته در این هتل فراهم است.

هتل پیروزی اصفهان 800x518 هتل پیروزی اصفهان

رستوران و کافی شاپ

میهمانان می‌توانند از صرف غذاهای ایرانی و فرنگی، فست‌فودهای لذیذ و سالم و نوشیدنی‌های متنوع در رستوران هتل لذت ببرند.همچنین تجربه طعم انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافی‌شاپ هتل امکان‌پذیر است.

هتل پیروزی اصفهان8 800x458 هتل پیروزی اصفهان

سالن همایش هتل پیروزی اصفهان

در هتل پیروزی اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همینطور در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان راحت می‌کند. به‌علاوه در این هتل چندین سالن مجلل با امکانات و تجهیزات کامل جهت برگزاری انواع همایش‌، جشن‌ و سمینار اختصاص داده شده‌است.

نحوه دسترسی به هتل پیروزی اصفهان

آدرس: اصفهان،میدان امام حسین ، ابتدای چهارباغ پایین
تلفن :۰۳۱۳۲۰۰۹

هتل پیروزی اصفهان1 800x526 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان2 800x469 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان3 800x476 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان4 800x534 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان5 800x523 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان6 800x519 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان7 800x477 هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان10 800x469 هتل پیروزی اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *