رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیان کوثر تهران

اشتراک گذاری

هتل پارسیان کوثر تهران با معماری نیمه سنتی خود یکی از جذاب‏ترین هتل‌های ۴ستاره شهر تهران است. هتل کوثر تهران واقع در قلب تهران و در نزدیکی میدان ولی‌عصر (عج) واقع شده است و با نمای زیبای ساختمان و لابی سنتی و نیز با تسهیلات رفاهی مناسب، میهمان ‏نوازی کم نظیری را ارائه می‌کند. نزدیکی هتل پارسیان کوثر به مرکز تهران امتیازی بزرگ و از مزیت‏های این هتل است. میهمانان با اقامت در هتل کوثر تهران به سهولت به نقاط مختلف دیدنی، موزه‌ها، مراکز تجاری، اداری و تفریحی دسترسی دارند.

این هتل در میدان ولیعصر واقع شده و به بسیاری از مراکز اداری، تجاری، درمانی و دیدنی شهر نزدیک است. بلوار زیبای کشاورز، خیابان ولیعصر، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، بیمارستان فیروزگر، تئاترشهر و خیابان انقلاب ازجمله مراکز مهمی هستند که از هتل فاصله کمی دارند. اگر هم از علاقه‌مندان به سینما هستید خوب است بدانید در اطراف هتل چندین سینما واقع شده‌است. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس‌های تندرو BRT، به راحتی و با کمترین هزینه به سایر نقاط شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل پارسیان کوثر تهران

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و فضایی دنج و راحت دارند. به طوری‌که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مطلوبی هم برخوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و اینترنت پرسرعت در فضای اتاق در دسترس است. تختخوابهای راحت، تلویزیون، مبل و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه اتاق‌ها موجود است.
اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل ۲ تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که ۱ تخت دونفره دارد، استفاده کنند.

هتل پارسیان کوثر تهران

رستوران و کافی شاپ

هتل کوثر تهران مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته‌است. برای مثال رستوران «زند» با ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران سنتی «دلشدگان» بزنید. در طراحی این رستوران از معماری و نقاشی اصیل ایرانی استفاده شده و خاطره‌ای خوش از صرف غذا در این هتل را برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

هتل پارسیان کوثر تهران

امکانات رفاهی هتل پارسیان کوثر تهران

در این هتل هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری محسوب می‌شود در فضای هتل در دسترس است. در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید (غیرمسقف و با ظرفیت محدود ۶۰ خودرو). ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان گرامی ‌است. برای خرید هدیه و سوغات هم می‌توانید روی مرکز تجاری هتل که فروشگاه‌های متنوعی دارد حساب کنید.

هتل پارسیان کوثر تهران
این هتل همچنین دارای یک مجموعه ورزشی با امکانات متنوع است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سوناو جکوزی ریلکس کرده و خستگی سفر را از تن به در کنید. بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای است که به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌ها، ضیافت‌ها، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و دستگاه خودپرداز هم از دیگر تسهیلاتی است که در هتل پارسیان کوثر تهران به میهمانان عرضه می‌شود.

نحوه دسترسی به هتل پارسیان کوثر تهران

آدرس هتل : استان تهران ، تهران، میدان ولی عصر، خیابان ولی عصر ،مقابل اداره پست، هتل پارسیان کوثر تهران.

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    سرو صدا در این هتل خیلی زیاد بود و تا نیمه های شب تو اتاق ما صدا میومد و این آزار دهنده بود.فرداش به پذیرش اطلاع دادیم و اتاق ما رو ع وض کردن

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل بسیار قدیمی است اما کیفیت اتاقها با توجه به تخفیف ایران هتل آنلاین بسیار مناسب است. رفتار کارکنان صبحانه عالی است ولی در بقیه ی بخش ها به ویژه پذیرش باید تجدیدنظر کرد.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل لوکس اما قدیمی.در کل دسترسی این هتل عالی هست و جز ۵ هتل خوب تهران محسوب میشه

    ۲۹ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *