جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیان شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیان شیراز در مرکز شهر شیراز، شهری که با آثار تاریخی کهن خود حکایت از قدمت تمدن ایران دارد قرار گرفته است.این هتل زیر مجموعه گروه هتل‌های پارسیان است که با بیش از دو دهه فعالیت و سابقه، سعی دارد با فراهم آوردن امکانات مناسب، تجهیزات استاندارد و پرسنل مجرب و آموزش دیده اقامتی لذت بخش را برای مسافران رقم بزند.هتل چهار ستاره پارسیان در سال ۱۳۷۱ در قلب شیراز، خیابان رودکی شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۶ نیز جهت خدمت‌رسانی مناسب‌تر به مهمانان گرامی مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل پارسیان شیراز هتل پارسیان شیراز

اتاق و سوئیت

این هتل ۵ طبقه دارای ۶۲ باب اتاق و سوئیت است، تنوع اتاق‌ها در هتل پارسیان این امکان را به مهمانان خود می‌دهد تا از بین سوئیت‌های سه‌تخته و چهارتخته اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

هتل پارسیان شیراز1 هتل پارسیان شیراز

رستوران و کافی شاپ

در رستوران پارسه می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و باکیفیت را امتحان کرده و در کافی‌شاپ آن نیز که تنها عصرها باز است، اوقات خوش و آرامی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

امکانات رفاهی

در صورتی که به‌دنبال هتلی مناسب برای برگزاری سمینار، کنفرانس و قرارهای کاری در شهر شیراز هستید، هتل پارسیان را در گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید، سالن چندمنظوره پردیس برای برگزاری هرگونه مراسم رسمی و تجاری شما مناسب و ایده‌آل خواهد بود. موقعیت مکانی هتل پارسیان به شما این امکان را می‌دهد که تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به محوطه تاریخی و باشکوه زندیه برسید. این هتل همچنین به سایر مناطق‌ دیدنی شهر، نظیر حرم مطهر شاهچراغ، نارنجستان قوام، خانه زینت‌الملک و … دسترسی آسانی دارد. با انتخاب هتل پارسیان، از اقامت خود در شهر شیراز لذت ببرید!

هتل پارسیان شیراز7 هتل پارسیان شیراز

امکانات هتل پارسیان

عمومی : پارکینگ/آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه /فروشگاه صنایع دستی/ آرایشگاه مردانه /صندوق امانات لابی.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش :سالن چند منظوره.
مديا و ديجيتال :اينترنت در لابی /اينترنت در اتاق/ تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر.
خدمات: روم سرويس/ لاندری/ خشکشویی/ خدمات بيدار باش /خدمات اتو /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /فكس /اتاق چمدان /فتوكپی/ خدمات باربری/ خدمات اینترنتی.

نحوه دسترسی به هتل پارسیان شیراز

آدرس : استان فارس ، شیراز – چهارراه زند – خیابان رودکی

هتل پارسیان شیراز2 هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز3 هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز4 هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز5 هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز6 هتل پارسیان شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل پارسیان یکی از بهترین هتل های شیراز هست که یک هتل ۵ ستاره هست و دارای پرسنل خوب و مودب و مدیریت حرفه ای هست.ترانسفر فرودگاهی رایگان هم برای مسافرینی که از تهران میان دارن

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    بسیار عالی در سطح هتل های ۵ ستاره خارج از کشور دیدم مهمان نوازی و خوش برخوردی کارکنان عالی عالی عالی

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    در خیابانی یکطرفه و بسیار شلوغ بنا شده .ولی تا ارگ کریمخان زند و بازار وکیل و شاه چراغ ۵ دقیقه بیشتر فاصله نداره.شبا هم بالا تر از هتل دستفروش ها میان بساط میکنن که خیلی جالبه و کلی میتونین خرید کنین

    ۲۹ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *