جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل قصر طلایی مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱ مرداد ۱۴۰۲

هتل قصر طلایی مشهد ، در تاریخ ۱۳۸۷ توسط آقای حاج محمود سزاوار پدر صنعت هتلداری ایران پایه گذاری و در شهریور ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. با مساحتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع و ۱۶ طبقه و ۳۵۷ واحد اقامتی پذیرای میهمانان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) می باشد. هتل قصر طلائی در بیست طبقه و زیربنای ۷۰ هزار متر مربع در ۲ فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد.

همچنین با طراحی مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با تصویر دلنوازی از حرم امام رضا (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود به تصویر کشیده است.اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان که در فاصله نزدیکی تا هتل دارند، بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس هتل دسترسی راحت و کم‌هزینه‌ای به دیگر مراکز گردشگری و تجاری شهر ارائه می‌کند.

هتل قصر طلایی مشهد8 583x800 هتل قصر طلایی مشهد

اتاق و سوئیت

این هتل واحدهای اقامتی متنوعی را به صورت اتاق‌، سوئیت‌ و آپارتمان برای میهمانان خود تدارک دیده است. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و بسیار شیک چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه واحدها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است.
گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن فضایی دنج و راحت دارند، به طوری‌که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

هتل قصر طلایی مشهد 19 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

رستوران و کافی شاپ

هتل با مجموعه کاملی از رستوران‌ها و کافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در مجموع شش رستوران و پنج کافه در هتل قصر طلایی موجود است. در تمامی ‌این رستوران‌ها بهترین و لذیذ‌ترین غذاهای ایرانی و بین المللی طبخ می‌گردد. رستوران «ترنم»، رستوران سنتی «ترمه» و رستوران تابستانی «بارگاه» ازجمله این رستوران‌ها هستند. در کافه‌های متنوع هتل هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و میان وعده‌های خوشمزه را نوش‌جان کنید. همه این رستوران‌ها و کافه‌ها در تلاش هستند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا در این هتل برای میهمانان به یادگار بماند.

هتل قصر طلایی مشهد16 800x372 هتل قصر طلایی مشهد

مجموعه ورزشی هتل قصر طلایی مشهد

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید. همچنین اگر می‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور نمانید می‌توانید با خیال راحت در سالن بدنسازی هتل ورزش کنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جکوزی، حمام ترکی و اتاق نمک بزنید یا از خدمات ماساژ بهره مند شوید. همینطور مجموعه‌ای نشاط آور با انواع بازی‌‌های رایانه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده‌است. سالن بازی کودکان هم می‌تواند لحظاتی خوش برای شما و عزیزانتان فراهم آورد. ضمن اینکه خدمات نگهداری از کودک هم در این هتل ارائه می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد 18 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

سالن و تالار

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند. ضمن اینکه امکان استفاده از خدمات پرینت، فکس و فتوکپی نیز برای میهمانان هتل یا شرکت کنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.
به‌علاوه ترنسفر فرودگاهی و راه آهن هم برای میهمانان عزیز مهیا است. همینطور اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده اید می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. آتلیه عکس و آرایشگاه زنانه و مردانه هم از دیگر خدماتی است که در هتل قصر طلایی ارائه می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد12 800x532 هتل قصر طلایی مشهد

نحوه دسترسی به هتل قصر طلایی مشهد

آدرس : شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ ، هتل قصر طلایی
تلفن :۰۵۱۳۸۰۳۸

هتل قصر طلایی مشهد 20 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد 21 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد1 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد2 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد3 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد4 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد5 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد6 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد7 800x534 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد9 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد10 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد11 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد13 800x390 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد14 800x421 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد15 800x458 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد 17 800x533 هتل قصر طلایی مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حمید

    بسیار شیک و لوکس بود , صبحانه بسیار مفصلی داشت اما متاسفانه فرش اتاق ها تمیز نبود

    ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سحر

    عالی بود عالییییی

    ۸ دی, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد

    اتاق ما رو به حرم بود، از اسم میهمان که به عنوان خوش امد گویی میزنند خبری نبود، داخل اتاق هم شبیه عکسش نبود، نظافت بخوبی انجام میشد ولی فرش اتاق تمیز نبود ،کارکنان خوش برخورد بودند، نما و ظاهر هتل شیک و زیباست.از اونی که تو عکس بود خیلی بی روح تر و سردتر بود.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۵ ستاره و باتوجه به کیفیت بالا هتل قیمت خوب است پیشنهاد می کنم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    امکانات بسیار کم نظیر و فوق العاده ای داشت اما بسیار گران بود

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد