رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ مرداد ۱۴۰۲

هتل پردیسان مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل پردیسان مشهد با زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر مشهد واقع شده است. هتل پردیسان مشهد دارای امکانات رفاهی کامل که از جمله مزیت های هتل پردیسان مشهد شهرت آن به عنوان اولین هتل کنفرانس کشور می باشد.

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر مشهد است. فاصله حرم امام رضا (ع) تا هتل با ماشین حدود ۲۰ دقیقه است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به باغ موزه ملک‌آباد، کوه‌سنگی، پارک ملت، طرقبه و شاندیز نام برد. همچنین اگر اهل خرید هستید می‌توانید به راحتی از مراکز خریدی چون پروما، الماس شرق و سجاد دیدن کنید. همینطور اگر به قصد شرکت در نشست یا کنفرانسی در دانشگاه فردوسی مشهد به این شهر سفر کرده‌اید ، هتل پردیسان مکان اقامت مناسبی برای شماست. زیرا می‌توانید تنها با ده دقیقه رانندگی از این هتل به دانشگاه فردوسی برسید.

هتل پردیسان مشهد

اتاق و سوئیت

هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین امکانات برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل از ۱۶۲ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز برخوردار است. برای مثال دارای سیستم تهویه‌مطبوع هستند. در فضای اتاق به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. برای راحتی بیشتر مبلمان نشیمن هم در همه اتاق‌ها قرار داده شده‌است. تلویزیون، صندوق‌امانات، کتری برقی، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها است.
کسانی که به تنهایی سفر کرده‌اند می‌توانند اتاق‌های سینگل معمولی یا سینگل لوکس را انتخاب کنند. این اتاق‌ها دارای یک تخت یک تک نفره است. برای زوج‌ها و گروه‌های دو نفره اتاق‌های دو‌تخته دبل یا توئین با دو نوع معمولی و لوکس موجود است. اتاق‌های سه‌تخته معمولی و رویال هم انتخاب دیگری برای اقامت در این هتل هستند.

برای خانواده‌ها و گروههای پرجمعیت‌تر گزینه‌های مختلفی موجود است. اتاق‌های کانکت معمولی و لوکس که با قابلیت اتصال میان‌اتاق‌ها برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه مناسب است. اتاق‌های امپریال هم با امکانات بهتر و فضایی لوکس‌تر گزینه دیگری برای چهار نفره‌ها است. اما اگر خواهان اقامتی لوکس‌تر و امکانات بیشتر هستید سوئیت‌های دوبلکس هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها علاوه بر امکانات استاندارد، فضای نشیمن و ناهارخوریمجزا و آشپزخانه هم دارند. ظرفیت اصلی این سوئیت‌ها دو نفر است که تا چهارنفر هم قابلیت اضافه شدن دارد.

هتل پردیسان مشهد

رستوران و کافی شاپ

صبح خود را متفاوت‌تر از همیشه با صرف صبحانه‌ای بی‌نظیر در رستوران «میخک» آغاز کنید. رستوران دیگر هتل «ارکیده» نام دارد که با بهره‌گیری از بهترین سرآشپزها و ارائه منویی متنوع ازغذاهای ایرانی و بین‌المللی در فضایی زیبا و کلاسیک از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران همچنین مکان مناسبی برای انجام قرارهای حرفه‌ای به شمار می‌رود. اما اگر به فضاهای سنتی و اصیل علاقه دارید حتما سری به رستوران سنتی هتل بزنید. این رستوران با دو فضای تابستانه و مسقف در محوطه باغ هتل قرار گرفته است. دکوراسیون سنتی این رستوران جلوه‌ای خاص به فضای آنبخشیده است. در این رستوران نان تازه پخته شده و نیز انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌شود.
اگر هوس فست‌فود کردید یا دلتان خواست در فضایی آرام نوشیدنی‌ای میل کنید کافی‌شاپ و فست‌فود رز واقع در طبقه همکف در خدمت شماست. این کافه رستوران در محیطی مدرن و زیبا با بیش از ۱۲۰ نوع فست‌فود و نوشیدنی آماده پذیرایی از میهمانان است. به‌علاوه می‌توانید از فضای دلنشین این کافه برای برگزاری گردهمایی‌های خود بهره‌مند شوید.

هتل پردیسان مشهد

امکانات رفاهی هتل پردیسان مشهد

در هتل پردیسان هر آنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز است فراهم شده‌است. در بدو ورود اتومبیل‌های اختصاصی هتل در فرودگاه به استقبال شما می‌آیند. همچنین چندین بار در روز سرویس‌های رفت و برگشت به حرم مطهر برای زائرین عزیز مهیا است. اگر قصد خرید هدیه و سوغات دارید می‌توانید با صرف کمترین زمان از فروشگاه‌های موجود در لابی هتل خریدهای خود را انجام دهید. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات vip هتل استفاده کنید. این خدمات شامل تزئینات اتاق، شارژ سرویس چای و آب معدنی، سرو صبحانه در اتاق، هماهنگی جهت خرید بلیط هواپیما و غیره است.

هتل پردیسان مشهد

مجموعه ورزشی

از دیگر امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی و آبی اشاره کرد. می‌توانید در سالن بدنسازی مجهز این مجموعه ورزش کنید با برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود از سونا، جکوزی و اتاق ماساژ استفاده کنید. به‌علاوه زمین تنیس هتل که در محوطه باغ آن واقع شده در ابعاد استاندارد طراحی شده و دارای امکانات کامل تفریحی و ورزشی برای ورزش دوستان گرامی ‌است. در سالن بیلیارد هتل هم می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. همینطور خانواده‌هایی که با کودکان خود در این هتل اقامت دارند می‌تواند در زمین بازی ویژه کودکان لحظات شاد و مفرحی را در کنار فرزندان دلبند خود تجربه کنند.

هتل پردیسان مشهد

سالن همایش

این هتل به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف سالن‌های ویژه‌ای اختصاص داده است. سالن پذیرایی ضیافت، سالن کنفرانس حافظ، سالن کنفرانس عطار، سالن سمینار خیام و سالن آمفی‌تئاتر ازجمله این سالن‌ها هستند. همه این سالن‌ها از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات برخوردار بوده و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب آماده برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها هستند.

نحوه دسترسی به هتل پردیسان مشهد

آدرس هتل : استان خراسان رضوی ،  شهر مشهد ، بزرگراه کلانتر، جنب پارک پردیسان (صدا و سیما)، هتل پردیسان مشهد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل خوب و مرتب و دوست داشتنی… دارای محیط مناسب برای خانواده مخصوصا کودکان می باشد. برخورد پرسنل مناسب بود.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل بسیار خوبی هست که اقامت بیاد موندنی رو براتون رقم میزنه.قیمتش مقداری بالا هست که ای کاش کمتر بود

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *