رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ آبان ۱۴۰۱

هتل جم مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل جم مشهد، هتلی ۳ ستاره است و بیش از ۳۰ سال در صنعت هتلداری سابقه دارد. دسترسی سریع به حرم از دیگر مزایای اقامت در هتل جم مشهد است. این هتل در سال ۶۳ شروع به کار کرده؛ اما به منظور ارتقا کیفیت در سال ۹۶ بازسازی شده است. تمام واحدهای اقامتی هتل استاندارد بوده و از امکانات رفاهی مطلوب و همچنین دکوراسیون زیبایی برخوردارند.

هتل جم مشهد

اتاق و سوئیت

هتل جم مشهد شامل ۱۵۲ اتاق می‌شود که در ۱۲ طبقه واقع شده‌اند.تمام این واحدها جهت تأمین آسایش و رفاه مسافران امکانات خوب و کاملی دارند و از چیدمان ساده و راحت و در عین حال شیکی برخوردارند. برخی از واحدها نیز چشم‌انداز زیبایی به حرم امام رضا دارند. در همه واحدهای اقامتی اینترنت رایگان و نامحدود در دسترس است. همچنین همه اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند تا مهمانان هتل بتوانند در هوایی تمیز به استراحت بپردازند.

از دیگر امکانات واحدهای اقامتی هتل جم مشهد می‌توان به روم سرویس، سرویس صبحانه، مینی بار با هزینه، تلویزیون، تلفن (تماس داخلی)، چای‌ساز، یخچال، مبلمان، کمد لباس، دراور، آباژور و رخت‌آویز اشاره کرد. همچنین هر یک از واحدهای اقامتی حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی مجزا دارند. برخی از واحدها سرویس بهداشتی ایرانی و برخی سرویس بهداشتی فرنگی دارند.

هتل جم مشهد

امکانات ویژه هتل جم

هتل جم مشهد در سه تالار با نام‌های تالار چشم‌انداز که به حرم امام رضا چشم‌انداز دارد، تالار مروارید و تالار مریم با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در کافی‌شاپ دنج هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه‌ای سفارش دهید. علاوه بر اتاق‌ها در قسمت لابی هم می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. یکی از امکانات ویژه و قابل‌توجه هتل سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم است. همچنین از دیگر امکانات ویژه هتل جم مشهد می‌توان به خدمات معلولین، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، خدمات باربری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هتل نیز برای برگزاری جلسات و مراسم، به بهترین امکانات صوتی و تصویری مجهز هستند. هتل پارکینگ رایگان هم دارد و اگر با خودروی شخصی سفر کرده‌اید نیازی نیست بابت جای پارک نگران باشید.

هتل جم مشهد

انواع اتاق های هتل جم مشهد

هتل جم مشهد در ۱۲ طبقه شامل ۱۵۲ اتاق استاندارد ساخته شده است و امکانات و خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل جم شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید فضای بیش‌تری داشته باشید می‌توانید سوئیت‌های هتل را که چهار و شش نفر ظرفیت دارند رزرو کنید. اتاق‌های هتل جم چیدمان تمیز و مرتبی دارند و این هتل اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زند. برای انواع سفرهای فردی، دونفره و خانوادگی هتل جم مشهد انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. شما می‌توانید با توجه به بودجه، تعداد نفرات و سلیقه خود یکی از واحدهای آن را برای اقامتی آسوده رزرو کنید.

فاصله هتل جم تا مراکز مهم

همان‌طور که گفتیم هتل تا حرم امام رضا حدودا ۲.۵ کیلومتر فاصله دارد؛ این یعنی با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل به حرم می‌رسید. همچنین به دلیل وجود ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل و مترو، دسترسی به حرم و نقاط مختلف شهر آسان می‌شود. مشهد امکانات حمل‌ونقل عمومی خوبی دارد و با وسایل نقلیه عمومی و تاکسی به راحتی به هر نقطه‌ای از شهر می‌توانید بروید. برای خرید و پاساژگردی با حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به مراکز خریدی مانند مرکز خرید آلتون و بازار جنت می‌رسید. کوهسنگی نیز جاذبه‌ای تفریحی در نزدیکی هتل است و به اندازه ۱۰ دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد. اگر نیاز داشته باشید که از خدمات درمانی و پزشکی استفاده کنید می‌توانید به بیمارستان امام رضا و بیمارستان آریا که در فاصله کمی از هتل قرار دارند بروید.

هتل جم مشهد

نحوه دسترسی

آدرس : خراسان رضوی ، مشهد خیابان پاسداران – جنب سینما قدس

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *