رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آذر ۱۴۰۱

هتل بین المللی لاله چابهار

لینک این مطلب کپی شد!

هتل بین المللی لاله چابهار هتلی چهار ستاره در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع تاسیس یافته و در سیزدهم آبان سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسیده است. هتل چابهار لاله آخرین بار در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و در راستای بالا بردن سطح کیفیت و ارتقاء خدمات تغییراتی اعمال کرده است. هتل لاله چابهار (Laleh Hotel) دارای ۳۸ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت بوده و معماری و طراحی تمامی سوئیت‌ها بسیار مدرن و شیک می‌باشد. این هتل دارای طبقات نبوده و واحدهای اقامتی تماما در طبقه همکف و کنار ساحل زیبای دریای عمان قرار گرفته‌اند.

-بین-المللی-لاله-چابهار9 هتل بین المللی لاله چابهار

موقعیت مکانی هتل بین المللی لاله چابهار

یکی از امتیازات خوب هتل لاله که جزو بهترین هتل های چابهار به شمار می رود،نزدیک بودن آن به ساحل است که مهمانان به راحتی می‌توانند با پای پیاده دسترسی داشته باشند. همچنین موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که دسترسی از آن به جاهای دیدنی چابهار نظیر اسکله، کلبه غواصی و پارک سنگی چابهار بسیار سریع و آسان است. هتل لاله چابهار زیرمجموعه‌ای از هتل‌های لاله در سراسر ایران است و در ارائه اقامت راحت و دلنشین همیشه حرف اول را می‌زند.
مهمانانی که تجربه اقامت در هتل لاله را دارند، همیشه با خیالی آسوده و قلبی راضی و خرسند بلیط هواپیما چابهار را برای سکونت در این هتل خریداری کرده‌اند. همچنین، قرار گرفتن این هتل در کنار دریای زیبای عمان حس و حال دیگری به واحدهای اقامتی بخشیده است و شاید یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های مهمانان برای اقامت در هتل لاله چابهار نیز همین باشد.
کارکنان مجرب و کاردان هتل لاله چابهار در هرزمان آماده خدمت به مهمانانشان هستند. لازم به ذکر است، هتل لاله خدمات رایگان در زمینه استفاده از اینترنت بی سیم در لابی و اتاق‌ها و همچنین پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۳۰ خودرو واقع در حیاط هتل برای مهمانان در نظر گرفته است.

اتاق و سوئیت

در تمامی واحدهای اقامتی هتل لاله چابهار تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، دراور، آباژور، یخچال، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی وجود دارند. خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به تمامی واحدها ارائه می‌گردند. منظره‌ای که از پنجره اتاق‌ها و سوئیت‌ها مقابل مهمانان قرار می‌گیرد شامل دریا، حیاط و یا خیابان است. در هرصورت چشم اندازها زیبا و تماشایی هستند. باغچه و فضای سبز محوطه هتل علاوه بر تماشا کردن، برای قدم زدن و استراحت نیز بسیار مناسب است.

-بین-المللی-لاله-چابهار1 هتل بین المللی لاله چابهار

رستوران و کافی شاپ هتل

در طبقه همکف هتل لاله چابهار رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر وجود دارد که در سه وعده غذاهای اصلی از مهمانان میزبانی می‌کند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از ۷:۰۰ تا ۸:۳۰، ناهار ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و شام ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ می‌باشد. مهمانان می‌توانند در هر وعده از غذاهای خوشمزه و متنوع رستوران امتحان کنند. در لابی هتل نیز، یک کافی شاپ با ظرفیت ۳۰ نفر به طور ۲۴ ساعته در حال فعالیت بوده و انواع خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

-بین-المللی-لاله-چابهار2 هتل بین المللی لاله چابهار

امکانات رفاهی و خدمات هتل بین المللی لاله چابهار

عمومی: آسانسور/ نمازخانه /لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش: سالن همایش /سالن کنفرانس.
خارج از هتل :فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: استخر/ سونا بخار /جکوزی /بیلیارد.
خاص هتل :رمپ
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای دریا/ نمای رو به حیاط /نمای خیابان.
خدمات: روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس/ فتوکپی.

-بین-المللی-لاله-چابهار3 هتل بین المللی لاله چابهار

نحوه دسترسی

آدرس : چابهار، انتهای بلوار امام، روبروی پارک الغدیر
تلفن :۰۵۴۳۵۳۲۴۸۵۰
-بین-المللی-لاله-چابهار هتل بین المللی لاله چابهار

-بین-المللی-لاله-چابهار4 هتل بین المللی لاله چابهار

-بین-المللی-لاله-چابهار5 هتل بین المللی لاله چابهار

-بین-المللی-لاله-چابهار6 هتل بین المللی لاله چابهار

-بین-المللی-لاله-چابهار7 هتل بین المللی لاله چابهار

-بین-المللی-لاله-چابهار8 هتل بین المللی لاله چابهار

-لاله-چابهار هتل بین المللی لاله چابهار

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    اتاقها بسیار تمیز بودن و کارمنان هم به خوبی جوابگو و خوش رفتار بودن.فقط تنها نکته منفی که داشت دیر تحویل دادن اتاق بود.در کل هتل خوبی هست و تو چابهار انتخاب بهتری ندارید

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *