رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بزرگ کادوس رشت

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ آبان ۱۴۰۱

هتل بزرگ کادوس رشت ،در سال ۱۳۶۲ احداث شده است اما در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۵ طبقه و با ۹۶ اتاق در حال ارائه خدمات به مسافران عزیز است. موقعیت عالی از نظر قرارگیری در قلب شهر و از طرف دیگر دسترسی سریع به راه های اصلی، اماکن تاریخی و تفریحی و فرودگاه موجب شهرت هتل کادوس شده است. هتل کادوس رشت به نام هتل بزرگ گیلان نیز شهرت دارد.

-بزرگ-کادوس-رشت هتل بزرگ کادوس رشت

اتاق و سوئیت

اتاق ها و سوئیت های متنوعی در هتل کادوس رشت موجود است از جمله: اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت کوچک، سوئیت ماه عسل، سوئیت سه نفره، سوئیت چهار نفره، آپارتمان دو خوابه و سوئیت رویال؛ هر کدام از این واحدهای اقامتی دارای خدمات عمومی هتل هستند و تفاوت آنها در متراژ، تعداد تخت و دنج بودن اتاق است.لازم به ذکر است که سرویس اضافی به صورت تشک ارائه می‌شود.

-بزرگ-کادوس-رشت-7 هتل بزرگ کادوس رشت

رستوران و کافی شاپ

هتل کادوس با بهره‌گیری از بهترین پرسنل در رستوران و کافی شاپ توانسته است افرادی که از نظر غذایی سخت گیر هستند را راضی نگه دارد:
رستوران کادوس (یا همان رستوران شکم الملوک) با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف انواع غذاهای دریایی، فرنگی، ایرانی و فست فود را سرو می کنند. بخشی از این رستوران در فضای باز قرار دارد و شما می توانید وعده غذایی خود را در محیطی دلچسب و دلنشین نوش جان کنید. (زمان سرو ناهار دوازده تا چهار بعدازظهر، شام هشت تا یازده شب)
سالن صبحانه خوری واقع در طبقه اول (زمان سرو صبحانه هفت تا نه و نیم)
کافی شاپ واقع در طبقه همکف (از ساعت هشت صبح تا یازده شب)
همچنین هتل کادوس رشت برای افرادی که تمایل دارند غذای خود را در اتاقشان میل کنند راه حلی در نظر دارد. به این منظور شما می توانید از خدمات روم سرویس هتل بهره مند شوید.

-بزرگ-کادوس-رشت-5 هتل بزرگ کادوس رشت

امکانات عمومی هتل کادوس رشت

لابی با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اینترنت، خدمات لاندری (خشک شویی)، پذیرش ۲۴ ساعته. تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، سیستم تهویه مطلوب از جمله امکانات عمومی هتل کادوس است.

تجهیزات موجود در اتاق ها نیز به این شرح است: مبلمان، دراور، چای ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی (چیلر)، سرویس بهداشتی فرنگی، آباژور، تلویزیون، رخت آویز، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، شانه، خمیردندان، حوله و سشوار)، سیستم اعلام و اطفای حریق.

امکانات ویژه هتل کادوس

از جمله امکانات ویژه هتل کادوس می توان به این موارد اشاره کرد: استخر رو باز جهت استفاده آقایان در فصل تابستان (از ساعت دو تا ده شب)، زمین تنیس خاکی (در دو سانس برای خانم ها و آقایان)، پارک بازی مخصوص کودکان، تالارهای پذیرایی، پارکینگ رایگان روباز (با ظرفیت ۱۰۰ اتومبیل)، آژانس مسافرتی، عکاسی، آرایشگاه مردانه و خودپرداز.

اگر تمایل به پیاده روی دارید فضای سبز محوطه‌ی هتل، گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. به علاوه جهت خرید سوغاتی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز نیازی به خروج از هتل نیست و شما می توانید از فروشگاه و غرفه‌ی صنایع دستی خرید خود را انجام دهید.

-بزرگ-کادوس-رشت-4 هتل بزرگ کادوس رشت

نحوه دسترسی

در استان گیلان، شهر رشت، خیابان منظریه و در ۳۰ کیلومتری دریای خزر هتل کادوس با نمایی سفید خودنمایی می‌کند. شما می توانید از هتل به مدت حدودا ۳۰ دقیقه رانندگی کرده و به بندر و مرداب انزلی برسید.

-بزرگ-کادوس-رشت-1 هتل بزرگ کادوس رشت

-بزرگ-کادوس-رشت-2 هتل بزرگ کادوس رشت

-بزرگ-کادوس-رشت-3 هتل بزرگ کادوس رشت

-بزرگ-کادوس-رشت-6 هتل بزرگ کادوس رشت

-بزرگ-کادوس-رشت-8 هتل بزرگ کادوس رشت

-بزرگ-کادوس-رشت-10 هتل بزرگ کادوس رشت

-بزرگ-کادوس-رشت-11 هتل بزرگ کادوس رشت

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    یک نکته مثبت که هتل کادوس رشت داره اینه که به دلیل بزرگ بودن فضای هتل چند قسمت ورزشی مثل تنیس رو باز هم راه اندازی کردن که این هتل رو متمایز کرده نسبت به هتل های دیگه رشت

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    توی رشت بهترین جاست اما واقعیتش اینه که به اندازه ی ظاهر به روزش، خدماتش هم به روز نیست. در کل چندین باری که اقامت داشتم توی این هتل، تجربه نامطلوبی نبوده برام

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    یک نکته مثبت که هتل کادوس رشت داره اینه که به دلیل بزرگ بودن فضای هتل چند قسمت ورزشی مثل تنیس رو باز هم راه اندازی کردن که این هتل رو متمایز کرده نسبت به هتل های دیگه رشت

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *