جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارس اهواز

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اسفند ۱۴۰۱

هتل پارس اهواز هتلی پنج‌ستاره واقع در شهر اهواز می باشد. این هتل در نزدیکی رود کارون و پل معروف شهر یعنی پل سفید قرار گرفته‌است. از نظر دسترسی به مراکز خرید و امکان گردشگری شهر، هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردارست. پارک ساحلی، کلیسای سورت مسروپ، بنای معین التجار و بازار عبدالمجید ازجمله مراکز دیدنی اطراف هتل است.با اقامت در هتل پارس اهواز علاوه بر دسترسی‌های راحتی که دارید، می‌توانید از خدمات با کیفیت و متنوع هتل بهره‌مند شده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

هتل پارس اهواز1 هتل پارس اهواز

اتاق و سوئیت

واحدهای‌اقامتی هتل شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و دارای امکانات رفاهی کامل همچون اینترنت، تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، مبلمان، چای‌ساز، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند.بر اساس تعداد نفراتی که دارید می‌توانید اتاق یا سوئیت مورد‌نظر خود را انتخاب کنید. اما اگر با جمع خانوادگی یا دوستان خود سفر کرده‌اید و تعداد نفرات شما زیاد است می‌توانید آپارتمان موجود در هتل را انتخاب کنید. این آپارتمان شش نفر ظرفیت دارد.

هتل پارس اهواز3 هتل پارس اهواز

رستوران و کافی شاپ

هتل دارای یک رستوران و کافی‌شاپ است. رستوران مرکزی هتل که «کارون» نام دارد با چیدمانی شیک و منحصر‌به‌فرد، فضایی دلچسب برای صرف غذا فراهم آورده‌است. در این رستوران که ظرفیت پذیرایی از ۲۳۰ نفر را دارد انواع غذاهای لذیذ، سالادها و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شود.همچنین کافی‌شاپ هتل که در قسمت لابی واقع شده با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این کافه که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بوده، مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه یا قرارهای مهم کاری است.به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل پارس اهواز12 هتل پارس اهواز

امکانات رفاهی هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز برای جلب رضایت و آسایش خاطر میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات را فراهم کرده‌است. برای مثال در تمام فضاهای هتل به اینترنت دسترسی دارید و پارکینگ هتل نیز برای میهمانانی فراهم شده که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. به‌علاوه برای تفریح و سرگرمی‌ میهمانان هم استخر روباز و یک سالن بیلیارد هم در هتل اختصاص داده شده ‌است. همچنین اگر برای برگزاری همایش، کنفرانس یا نشست‌های خود به سالن احتیاج داشتید، هتل پارس بهترین گزینه برای اجرای مراسم شماست.

هتل دارای دو سالن پذیرایی چند منظوره جهت برگزاری انواع همایش‌ و کنفرانس‌ است. این سالن‌ها که مجهز به امکانات کامل صوتی و تصویری هستند، با بهره‌گیری از پرسنل مجرب آماده برپایی مراسم شما به بهترین نحو ممکن هستند.از خدماتی دیگری که توسط هتل ارائه می‌شود، می‌توان به روم‌سرویس، خشک‌شویی، آرایشگاه‌مردانه و پذیرش ۲۴‌ساعته اشاره کرد.

هتل پارس اهواز هتل پارس اهواز

امکانات هتل پارس اهواز

عمومی: فروشگاه و غرفه/ پارکینگ/ دستگاه ATM /آسانسور/ نمازخانه/ آرایشگاه مردانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران /رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن آمفی تئاتر /سالن کنفرانس.
خارج از هتل : فضای سبز.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای شهر /نمای کوچه/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی /مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ فکس/ فتوکپی پرینتر.

هتل پارس اهواز11 هتل پارس اهواز

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با اهواز مطلب سیری در اهواز را مطالعه بفرمایید.

نحوه دسترسی

آدرس:خوزستان ، اهواز خیابان ۲۴ متری – خیابان شهید عابدی

هتل پارس اهواز2 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز4 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز5 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز6 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز7 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز8 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز9 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز10 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز13 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز14 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز15 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز16 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز17 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز18 هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز19 هتل پارس اهواز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *