رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ دی ۱۴۰۰

هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران ،دارای آپارتمانهای لوکس یک خوابه دو ، سه و چهار نفره می باشد .اولین مزیت هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران دسترسی راحت به سیستم حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس های BRT است. این هتل دارای امکاناتی مثل رستوران، اینترنت رایگان، سالن برگزاری مجالس و مجموعه ورزشی است اما فاقد پارکینگ است.فرودگاه مهرآباد نیز در فاصله ۱۵ دقیقه ای از هتل واقع شده و هتل با خدمات ترانسفر فرودگاهی به بدرقه یا استقبال مهمانان خود می رود.

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران3 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران مشتمل بر ۲۰ واحد آپارتمان ۳۵ تا ۴۰ متری هستند که فقط برخی از آن ها دارای آشپزخانه اند ولی امکاناتی مثل تلویزیون، کمد، سشوار، اسپلیت یا کولر آبی و یخچال در آن ها گنجانده شده است. برخی از واحدها کف پوش پارکت و برخی سرامیک هستند. اگر جزو کسانی هستید که معمولا در سفرهای خود وسایل گران قیمتی به همراه دارند، می توانید با خیال راحت آن ها را در صندوق امانات اتاقتان نگهداری کنید. ضمنا آپارتمان های این هتل دارای سرویس فرنگی بوده و تنها یک سرویس ایرانی در لابی هتل موجود است. به غیر از آپارتمان های یک نفره، امکان افزایش ظرفیت در بقیه واحدها وجود دارد و سرویس نفر اضافه به صورت کاناپه تخت شو ارائه می شود.

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران6 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

رستوران و کافی شاپ

با اینکه رستوران بین المللی پارسی محل برگزاری مهمانی ها و مراسم های زیادی است ولی کیفیت غذاهایش با توجه به بازخورد مهمانان در حد متوسط است. البته برخی از غذاهای منو مثل کباب برگ از محبوبیت بیش تری برخوردارند و به طبع کیفیت بهتری دارند. این رستوران با ظرفیت ۱۴۰ نفر در طبقه اول هتل قرار گرفته و با منوی انتخابی خود میزبان مهمانان است. کافی شاپ سنتی هتل نیز در همین طبقه بوده و تا ساعت ۱۱ شب دایر است. البته در فاصله کمی از هتل رستوران های سنتی و مدرن زیادی وجود دارند و هتل خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته نیز ارائه می کند.

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران10 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

امکانات هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

عمومی: آسانسور/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران.
خارج از هتل : فضای بیرون هتل برای نشستن/ تخت سنتی.
ورزشی و تفريحی: استخر /سونا خشک/ سونا بخار /جکوزی.
مديا و ديجيتال :اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق /تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای خیابان.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی.
خدمات :لاندری /دستگاه واکس کفش /تبدیل ارز /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ روم سرویس بیست و چهار ساعته/ خدمات اینترنتی.

اگر در روزهای خوش آب و هوایی مهمان هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران باشید می توانید در فضای بازی که برای هم‌نشینی آماده شده هوایی تازه کنید. این هتل دارای یک مجموعه ورزشی است که به امکاناتی مثل استخر، سونای خشک و بخار، سالن ماساژ و جکوزی مجهز است و خستگی دوندگی های بین هتل و نقاط شهر را می توان در این مکان از تن راند.

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران8 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

آدرس هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

آدرس : تهران، خیابان انقلاب، خیابان فروردین، خیابان نظری غربی، پلاک ۱۰۱

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران1 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران2 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران4 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران5 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران7 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

-آپارتمان-کیمیا-پارسی-تهران9 هتل آپارتمان کیمیا ( پارسی ) تهران

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل ترو تمیزی هست.مشکلی که ما داشتیم امدن بوی سیگار به داخل اتاق بود که معلوم نبود منشا بو از کجا هست.ولی اتاق تمیز بود

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • یاشار بوم راشین

    مدیریت محترم هتل
    موضوع:بازیافت زباله از مبدا و تفکیک زباله تر و خشک
    همانطور که استحضار دارید امروزه تفکیک زباله از مبدا و جداسازی زباله های تر و خشک از فعالیت هایی است که ضمن کاستن از مشکلات جمع آوری و دفع زباله ها , به جهت درآمد زایی نیز مورد توجه واقع گردیده است!
    این موضوع در هتل ها که با میهمانان خارجی در ارتباط هستند اهمیتی دو چندان می یابد زیرا نظافت و پاکیزگی هتل ها با جداسازی زباله های تر و خشک دو چندان شده و بیشتر به نظر میهمانان خواهد رسید!
    خوشبختانه معضل فرهنگی که مانع از مشارکت مردم عادی در جداسازی زباله های تر و خشک می شود در هتل ها کمتر به چشم می خورد زیرا میهمانان آن ها یا از کشورهایی می آیند که در آن ها تفکیک زباله جزو کارهای روتین و معمول است و یا از اهالی شهرستان هایی هستند که مقررات هتل را بخوبی رعایت خواهند نمود!

    ذکر این نکته بجاست که هم اینک بسیاری از هتل ها در تفکیک زباله تر و خشک خود مشارکت نموده و زباله های تولیدی خویش را جداگانه راهی سطل ها و ظروف زباله می نمایند.
    نظر به آنچه بیان گردید “شرکت یاشار بوم راشین” علاقمند است در زمینه چگونگی تفکیک زباله از مبدا در هتل شما مشاوره های لازم را ارائه نموده و در حد وسع خود به سالم سازی محیط زیست کمک نماید.
    از آنجا که این شرکت درآمدهای خویش را از سودهایی که به مشتریان خویش می رساند کسب می کند, آن مدیریت محترم مطمئن خواهد بود که در عدم توفیق “یاشار بوم راشین” در انجام وظایف خویش,تنها شرکت متضرر شده و از این بابت هتل هما هیچگونه هزینه ای را پرداخت نخواهد نمود!
    لذا خواهشمند است در صورت تمایل به مشارکت در طرح جداسازی زباله های تر و خشک زمانی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای را در روز و ساعتی که صلاح می دانید در اختیار نماینده یا نمایندگان این شرکت قرار دهید تا شما را از جزییات روش اجرایی کار بیشتر آشنا سازند!
    در ضمن شما می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۲۰۳۹۴۳۷ با شرکت یاشار بوم راشین و خدماتی که ارائه می دهد آشنایی بیشتری پیدا کنید!
    با تشکر و احترام از وقتی که برای مطالعه این نامه گذاشتید
    شرکت یاشار بوم راشین

    ۲ اسفند, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *