جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل دانش تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ دی ۱۴۰۰

هتل دانش تهران  وابسته به پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و تحت اجاره و مدیریت بخش خصوصی با واقع شدن در ناحیه غرب تهران و دسترسی های آسان به مرکز شهر از طریق بزرگراه های شهید خرازی(همت غرب)، آزاد راه تهران کرج، بزرگراه شهید لشگری(مخصوص) به دور از هیاهو و ترافیک و دغدغه یافتن پارکینگ و با قیمتی بسیار مناسب آماده پذیرایی از مهمانان شما و اسکان آنها در این محیط ایمن می باشد.

هتل در منطقه‌ای آرام و خلوت و به دور از شلوغی شهر قرار گرفته و نزدیکی به فرودگاه و دسترسی به بزرگراه‌های اصلی شهر ازجمله مزایای این هتل است. این هتل همچنین تا مجموعه ورزشی آزادی و دیگر مجموعه‌های ورزشی واقع دربزرگراه‌های شهید لشگری و فتح فاصله چندانی ندارد.

هتل دانش تهران1 هتل دانش تهران

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان ساده‌ای داشته و از امکاناتی چون تهویه‌ مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون و کمد لباس برخوردار هستند. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. این اتاق‌ها به صورت یک تخته ، دو‌تخته دبل و توئین، سه و چهار‌تخته ارائه می‌شوند. صبحانه هر صبح در سالن غذاخوری هتل سرو می‌شود. همچنین ناهار و شام را نیز می‌توان از طریق پذیرش هتل سفارش داد.

هتل دانش تهران4 هتل دانش تهران

امکانات هتل دانش تهران

عمومی:پارکینگ/ روزنامه/ نمازخانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو.
غذا و نوشيدنی: سالن صبحانه خوری.
خارج از هتل:باغچه/ مسیر پیاده روی.
مديا و ديجيتال: اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ تلویزیون LED در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر /نمای کوه.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : خشکشویی/ خدمات بیدار باش /خدمات اتو /تبدیل ارز /فکس /خدمات تهیه بلیط /فتوکپی/ خدمات ترانسفر پولی /روم سرویس بیست و چهار ساعته/ خدمات اینترنتی.

هتل دانش تهران3 هتل دانش تهران

از امکانات هتل می‌توان به سالن‌های همایش متعدد آن اشاره کرد. این سالن‌ها که ظرفیت‌های مختلفی داشته و به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند جهت برگزاری همایش‌های یک یا چند روزه به کار می‌روند. به‌علاوه با اقامت در این هتل در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. صندوق‌امانات، خدمات فکس و فتوکپی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

Picture 060 هتل دانش تهران

آدرس هتل دانش تهران

آدرس : تهران، ضلع شمالی آزاد راه تهران- کرج، بعد از پیکانشهر، خروجی شهرک دانشگاه شریف، خیابان دانش (به سمت شرق)، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، هتل دانش

هتل دانش تهران هتل دانش تهران

هتل دانش تهران2 هتل دانش تهران

هتل دانش تهران5 هتل دانش تهران

هتل دانش تهران6 هتل دانش تهران

هتل دانش تهران7 هتل دانش تهران

Picture 019 هتل دانش تهران

Picture 030 هتل دانش تهران

IMG 1129 هتل دانش تهران

IMG 1131 هتل دانش تهران

IMG 1134 هتل دانش تهران

Picture 005 هتل دانش تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    این هتل بهش میخوره که خیلی تمیز باشه .ما ساکن تهران هستیم و من تابحال از این هتل استفاده نکردم.شاید برای مهمان هایی که داریم رزرو کنم و نظرشون رو ازشون میپرسم

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *