رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ آبان ۱۴۰۰

هتل آنا کیش

اشتراک گذاری

هتل آنا کیش ، یکی از هتل‌های سه ستاره جزیره زیبای کیش است. قرارگیری هتل در میدان امیرکبیر امکان دسترسی به مراکز تقریحی و تجاری کیش را به راحتی فراهم ساخته است. برای مثال با ۵ دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی برسید و از امکانات متنوع آن همچون قایق‌سواری، جت‌اسکی و غواصی بهره مند شوید. همچنین به پلاژ ساحلی بانوان و پارک ساحلی مرجان هم نزدیک خواهید بود. اگر اهل خرید هستید با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید زیتون، ونوس و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ خواهید داشت.

هتل آنا کیش

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل دو طبقه بوده و در مجموع ۶۸ واحداقامتی به صورت اتاق و سوئیت را درون خود جای داده است. واحدها تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخواب‌های راحتی دارند. تلویزیون، کمدلباس، چای ساز و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.

اتاق‌های دوتخته هتل به صورت دبل و با ۱ تخت دونفره تجهیز شده اند. گروه‌های سه نفره هم می‌توانند اتاق‌های سه تخته را انتخاب کنند. اما اگر به دنبال فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های دوبلکس هتل که چهارنفر ظرفیت دارند را رزرو کنید. این واحد به صورت دوبلکس بوده و دارای ۱ تخت دونفره در طبقه همکف، ۱ تخت دونفره در طبقه اول و سرویس بهداشتی مجزا در طبقه همکف و بالا هستند. گفتنی است در تمامی واحدها سرویس نفر اضافه به صورت کاناپه تخت شو قابل ارائه است.

هتل آنا کیش

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و فضایی آرام و دلنشین دارد. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. بعد از گشت و گذار و خرید در جزیره هم می‌توانید سری به کافی شاپ هتل بزنید، یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه سفارش دهید و خستگی را از تن به در کنید. یک چایخانه سنتی هم در محوطه هتل قرار داشته که مکان مناسبی برای استراحت و صرف یک نوشیدنی عصرگاهی است.

هتل آنا کیش

امکانات رفاهی

هتل انا یکی از هتل‌های خوب جزیره کیش بوده که با فراهم کردن امکانات و خدماتی با کیفیت آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است و برای آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنند پارکینگ مسقف مهیا است. اگر هم اتومبیل ندارید نگران نباشید. تاکسی سرویس هتل به صورت ۲۴ساعته آماده است تا میهمانان به هرکجای جزیره که بخواهند برساند. از دیگر تسهیلات ارائه شده می‌توان به لابی مبله و خدمات خشک‌شویی اشاره کرد. (لازم به ذکر است هتل آنا فاقد آسانسور بوده و در بخش ورودی و طبقه اول دارای تعدادی پله است)

نحوه دسترسی

آدرس : جزیره کیش-میدان امیرکبیر ، هتل آنا

anna1 هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل خوبی با قیمت مناسبی هست و ترانسفر فرودگاهیشون خیلی منظرم بود با وجودی که ما دیر رسیدیم به ماشین ترانسفر منتظر ما بودن

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل دیگه قدیمی شده و نیاز به نوسازی و بازسازی مجدد داره.یک مقدار بوی نامطبوع تو اتاق ها میاد

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *