جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نوروز ۱۴۰۲ با تاکسی بین شهری و راننده اختصاصی سفر کن!

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات نوروز، سفرهای برون شهری نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کنند. تعطیلات مدارس و ادارات، آب و هوای مطبوع بهاری و رسم دید و بازدید نوروزی از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند مردم ایران این ایام را برای مسافرت انتخاب کنند. در این بین با افزایش تقاضا برای سفر، مشکلات پیدا کردن بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس نیز دو‌چندان می شود. در این ایام تکمیل بودن ظرفیت همه اتوبوس‌ها در مسیر موردنظرتان اتفاق شایعی است که باعث می‌شود برنامه‌ریزی سفر شما را با مشکل روبرو کند. بهترین راه‌حل در این شرایط استفاده از تاکسی بین شهری برای سفر خود و همراهانتان است.

تاکسی نوروز 1402 با تاکسی بین شهری و راننده اختصاصی سفر کن!

 

سفر با سواری دربستی

حجم بالای سفرهای نوروزی و کمبود ناوگان‌های حمل‌و‌نقل عمومی گاها باعث ایجاد مشکلاتی برای مسافران می‌شود و در این بین برای افرادی مانند کارمندان یا سربازان که موظف هستند در تاریخ مشخصی به مقصد خود برسند بیشتر دردسرساز خواهد شد. برای داشتن سفری بی‌دغدغه و لذت بخش، پیشنهاد ما استفاده از سواری بین شهری بازارگاه هست.
بازارگاه به عنوان جامع‌ترین سامانه ارائه‌دهنده خدمات سفر اقدام به ارائه خودروهای سواری عمومی با کلیه مجوزهای مربوطه نموده که شما می‌توانید به صورت کاملا اینترنتی خودروی دلخواه خود را درخواست دهید. تاکسی های بین شهری در سامانه بازارگاه با پلاک عمومی هستند و کلیه مسافران بیمه می‌شوند. رانندگان آنها همراه با تجربه بالا در سفرهای بین شهری و جاده‌ای، خیال شما را برای داشتن یک سفر ایمن و بی‌خطر راحت می‌کنند.

مزایای سفر با تاکسی بین شهری

از مزایای سفر با تاکسی بین شهری می‌توان به امکان سفر به صورت رفت و برگشت با ۵ ساعت توقف رایگان، عدم توقف‌های متعدد در بین راه، سفری ایمن و اختصاصی، تخفیف رزرو اینترنتی اشاره کرد. از جمله دیگر مزایای سواری دربستی این است که این سرویس‌ها به صورت درب به درب در اختیار شما هستند و شما درب منزل یا محل کار خود سوار شده و درب منزل یا محل کار مقصد پیاده می‌شوید و نیازی به حضور شما در ترمینال مسافربری نیست.

هزینه سفر با تاکسی بین شهری

قیمت سفر با تاکسی بین شهری بسته به طول مسیر سفر و نوع خودرویی که برای سفر خود انتخاب می‌کنید متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بازارگاه (bazargah.com) و انتخاب منوی سواری دربستی، مبدا و مقصد مورد نظر خود را جستجو کرده و براساس نیاز خود از بین خودروهای داخلی یا خارجی، خودروی دلخواهتان را انتخاب کنید. خودروهای داخلی با قیمت به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر و خودروهای خارجی با امکانات پیشرفته‌تر و البته کمی گران تر در اختیار شما هستند. ظرفیت مجاز برای استفاده از سواری دربستی حداکثر ۳ نفر می باشد. اگرچه ممکن است هزینه سفر با سواری دربستی نسبت به اتوبوس بیشتر باشد؛ اما سفر با سواری بسیار راحت‌تر است و شما در زمان سریعتری به مقصد می‌رسید و در طول مسیر می‌توانید از بودن در کنار همراهانتان لذت بیشتری ببرید.

مسیرهای تاکسی بین شهری

تاکسی های بین شهری در اکثر مسیرهای پرتردد کشور موجود هستند و می‌توانید آنها را به صورت آنلاین در سامانه بازارگاه سفارش دهید. از جمله پرترددترین مسیرها که بیشترین تعداد خودروی سواری نیز برای آنها فعال است مسیرهای تهران به اصفهان، تهران به چالوس، اصفهان به تهران و تهران به شیراز هستند. علاوه بر سواری دربستی، سواری عمومی نیز در برخی مسیرها فعال هستند که شما در کنار دیگر مسافران هستید و بلیطِ صرفا یک صندلی را می‌توانید خریداری نمایید. محل سوار شدن سواری های عمومی داخل ترمینال مسافربری می‌باشد.

این مطلب معرفی مختصری در خصوص تاکسی بین شهری و سواری دربستی سامانه بازارگاه بود. اگر قصد دارید سفر نوروزی راحت و بی دردسری داشته باشید و نگرانی بابت تهیه بلیط سفر خود نداشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از سواری دربستی بین شهری است که به راحتی از طریق سایت بازارگاه قابل خرید است. همچنین بعد از سفر می‌توانید با تکمیل فرم «نظرسنجی کیفیت خدمات سفر» در سایت، نظرات و پیشنهادات خود از تجربه سفر با بازارگاه را با ما درمیان بگذارید. نظرات شما توسط کارشناسان پشتیبانی بازارگاه به دقت بررسی خواهند شد و در جهت بهبود ارائه خدمات به کار گرفته می‌شود. تمام تلاش ما، داشتن سفری خوش و آرام برای شماست.

تاکسی 1 نوروز 1402 با تاکسی بین شهری و راننده اختصاصی سفر کن!

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *