رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس تمدید شد

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، طبق مصوبه شورای سیاستگذاری دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس و نظر به استقبال دانشجویان و دانش پژوهان به حوزه مطالعات خلیج فارس، زمان ارسال مقالات به همایش تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.
بابک ارسیا دبیر دهمین همایش ملی خلیج فارس در این باره گفت: این همایش با رویکرد علمی-پژوهشی و در محورهای فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، گردشگری، ابعاد حقوقی، سیاسی و اجتماعی، تاریخ و باستان شناسی و جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس در تاریخ ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ مصادف با روز ملی خلیج فارس برگزار می گردد.
او هدف از برگزاری این همایش را بزرگداشت نام خلیج فارس و همچنین ارائه ی راهکارهای مناسب جهت رفع نگرانی‌های موجود فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی، حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگی و تمدن ایرانی و ایجاد صلح و توسعه پایدار خلیج فارس عنوان کرد.
سرپرست مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران یادآور شد: بخشی از مقالات برگزیده در کتاب دوجلدی مجموعه‌ مقالات همایش خلیج فارس و بخشی دیگر در قالب پوستر به چاپ خواهد رسید. علاوه‌ بر آن، تعداد محدودی از این مقالات در شماره‌های مختلف فصلنامه مطالعات فرهنگی – سیاسی خلیج فارس منتشر خواهد شد و به تمامی نویسندگان مقالات دعوتنامه جهت حضور در همایش و گواهینامه ارسال مقاله اعطا خواهد شد.
او در پایان افزود: تمامی علاقمندان و دانش پژوهان حوزه خلیج فارس می توانند مقالات علمی-پژوهشی خود را تا پایان وقت اداری ۲۵ اسفندماه از طریق پایگاه اینترنتی www.persiangulf-co.ir ارسال نمایند.
889900 مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس تمدید شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *