رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ بهمن ۱۳۹۸

مقایسه تور دبی و تور آنتالیا در نوروز ۹۹

لینک این مطلب کپی شد!

چیزی به تعطیلات سال نو نمانده است و نوروز به زودی فرا می رسد. این جشن باستانی که با فرارسیدن بهار هم زمان است، فرصت خوبی برای سفر کردن فراهم می کند. بهار یکی از بهترین فصل های سال است و تقریبا در تمام نقاط دنیا طبیعت جان تازه ای می گیرد و هوا رو به گرمی می رود. از طرفی تعطیلات دو هفته ای در این روزها به مناسبت سال نو خانواده ها را ترغیب می کند تا با برنامه ریزی درست هم به دیدار خانواده بروند و هم زمانی را به سفر اختصاص دهند. خانواده ها از روزها و شاید ماه ها قبل به فکر سال جدید هستند، خرید عید، خانه تکانی و … از برنامه های مهم روزهای آخر سال است. یکی از اصلی ترین موضوعات که باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد برنامه ریزی برای سفر نوروزی است. مهم ترین چالش ها در سفر نوروزی انتخاب مقصد مناسب با توجه به بودجه تان است. این که چه شهر یا چه کشوری را برای سفر انتخاب کنید سوالی است که نباید سر سری از آن عبور کنید. قبل از هر چیزی باید دقت کنید شهری که می خواهید به آن سفر کنید، در نوروز چه آب و هوایی دارد. موضوع بعدی فاصله و مسافت آن و بهترین وسیله حمل و نقلی است که می توان برای سفر انتخاب کرد. اگر قرار باشد به جز وسیله شخصی تان سفر کنید حتما باید از روزها پیش برای خرید بلیط اقدام نمایید چون در روزهای آخر احتمالا چیزی نصیبتان نمی شود و به علاوه در سفرهای خارجی بعضی از کشورها برای مسافران ایرانی ویزا نیز می خواهند که ممکن است زمان بر باشد. موضوع دیگری که نباید از قلم بیاندازید اقامتگاه ها و هتل ها هستند، آن ها هم از مدت ها زودتر رزرو می شوند، بنابراین عاقلانه تر این است از قبل فکر همه چیز را بکنید. هماهنگی تمام این موارد به تنهایی خصوصا اگر سفرهای خارجی را انتخاب کنید کمی دشوار است و از طرفی باید اطلاعاتی و تجربه کافی در این زمینه داشته باشید. به همین دلیل بهترین انتخاب برای سفر انتخاب تور نوروز از بین آژانس های گردشگری معتبر و شناخته شده است. آژانس رادین گشت با فعالیتی درخشان در این زمینه برای نوروز پکیج های کاملی را ارائه می دهد که تمام این موارد را شامل می شود و تنها زحمت برای شما انتخاب مقصد و پرداخت هزینه است. در صفحه اصلی این آژانس به آدرس radingasht.com می توانید تمام مقصد های مهم و محبوب گردشگری را با پکیج های متنوع بررسی کنید. پکیج های ارزان و با کیفیت و همین طور پکیج های لاکچری با خدماتی ویژه؛ بنابراین اگر می خواهید سفری بی دغدغه را برای نوروز تجربه کنید تنها کافی است سری به این سایت بزنید.

-دبی مقایسه تور دبی و تور آنتالیا در نوروز 99

چرا تور دبی در نوروز طرفداران بیشتری دارد؟

طبیعتا انتخاب مقصد مناسب برای سفر نوروزی در کیفیت سفرتان بسیار موثر است چرا تغییرات آب و هوا می تواند حس و حال سفرتان را تغییر دهد یا برنامه هایتان را بهم بریزد. یکی از انتخاب های ایده آل برای تور نوروز ۹۹ شهر دبی است. علت این انتخاب کاملا واضح است؛ این شهر آب و هوای گرم و خشکی دارد و درست در زمستان که زمانی که اغلب مناطق آب و هوای سردی دارند، دبی با آب و هوای گرم و مطبوع پذیرای گردشگران است. به همین دلیل نوروز که زمان زیادی از زمستان نگذشته است هوای دبی بسیار مناسب است. از این جهت تور دبی نوروز ۹۹ یکی از بهترین انتخاب ها برای این بازه است. البته به جز آب و هوای گرم و مطبوع دبی جاذبه های دیدنی بسیاری دارد. جاذبه هایی که ساخته دست بشر هستند و توانسته اند دبی را به یکی از مهم ترین شهرهای مدرن دنیا تبدیل کنند. این شهر با وجود خدمات و امکانت درجه یک و عالی به شهری برای خوش گذرانی و تفریح ثروتمندان جهان تبدیل شده است و در بسیاری از موارد بهترین ها را در خود جای داده است؛ مانند بهترین رستوران ها، بهترین هتل ها، بهترین پارک های آبی، بهترین مراکز خرید، بهترین شهربازی ها، بلندترین برج ها و … همه این ها سفر به این شهر را سفری رویایی می کند. البته با این تعاریف تصور نکنید که برای سفر به دبی باید هزینه ای عجیب و غریب پرداخت کنید چرا که این شهر پذیرای گردشگران مختلفت از سراسر دنیا است و تنها تعداد محدودی از آن ها ثروتمند هستند. دبی هتل های متنوعی دارد و از این جهت دستتان در انتخاب باز است. مدرن بودن و لوکس بودن این شهر باعث شده تا حتی هتل های معمولی تر مانند هتل های سه ستاره نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند. برای سفر به این شهر باید از هواپیما استفاده کنید که انتخاب پروازهای ایرانی ارزان تر برایتان تمام می شود البته باید دقت کنید چه نوع صندلی نیز انتخاب می کنید چون صندلی های فرست کلاس و بیزنس کلاس از صندلی های اکونومی گران تر هستند.

-آنتالیا مقایسه تور دبی و تور آنتالیا در نوروز 99

نوروز را در آنتالیا بگذرانید!

قطعا ترکیه جز کشورهای پر توریست است که اتفاقا بخش زیادی از توریست های آن را ایرانی ها تشکیل داده اند. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد؛ از جمله این که برای سفر توریستی ایرانی ها نیازی به ویزا ندارند و یا این که فاصله زیادی با ایران ندارد. از طرفی ترکیه شهرهای متنوعی برای گردشگری دارد و در فصول مختلف هر کدامشان جذابیتی خاص دارند. به طور کل حجم سفرهای خارجی در نوروز افزایش می یابد و ترکیه نیز از این موضوع بی بهره نمانده و بسیاری این کشور را برای سفر انتخاب می کنند اما در میان تمام شهرهای آن آنتالیا یکی از بهترین انتخاب ها برای نوروز است. سفر به آنتالیا در تمام طول سال طرفداران خودش را دارد اما نوروز تقریبا همه دوست دارند به این شهر سفر کنند. در این زمان هوای شهر بسیار مناسب است و نکته حائز اهمیت قیمت مناسب تور آنتالیا نوروز ۹۹ است. سفر به این شهر با وجود امکانات و خدمات عالی اش در مقایسه با دیگر شهرها و کشورها برایتان ارزان تر تمام می شود. آنتالیا را اغلب با شهرت هتل هایش می شناسند و خیلی ها تنها برای استراحت و ریلکس به این شهر سفر می کنند. از این جهت هتل های متنوع با قیمت های مناسبی را می توانید در آنتالیا پیدا کنید؛ هرچند که اگر بخواهید خوب پول خرج کنید هتل های لوکس و خدمات بی نظیرشان نیز در دسترس هستند. برای سفر به آنتالیا پرواز مستقیم از تهران انجام می شود و بسته به این که شرکت های هواپیمایی ایرانی یا خارجی را انتخاب می کنید نرخ بلیط متفاوت است؛ از طرفی درجه کیفی صندلی که انتخاب می کنید نیز در هزینه بلیطتان موثر است. ممکن است تصور کنید آنتالیا تنها شهری با هتل های لوکس است و جاذبه دیگری ندارد. در حالی که اصلا این طور نیست و دیدنی های طبیعی و تاریخی زیادی در این شهر هستند که به خوبی تمام وقت شما را در سفر پر می کنند، به علاوه مراکز خرید، بازارهای محلی، کافه رستوران ها نیز از دیگر جذابیت های آن هستند.

-خارجی مقایسه تور دبی و تور آنتالیا در نوروز 99

در نهایت هر شهر یا کشوری را که برای سفر انتخاب می کنید، حتی شهرهای داخلی باید از قبل برنامه ریزی داشته باشید چون همانطور که قبلا اشاره کردیم در نوروز بیشترین سفرهای داخلی و خارجی اتفاق می افتد و همین نیز باعث شده تا بلیط وسایل نقلیه عمومی یا اتاق هتل ها از روزها قبل به فروش برسد؛ بین آنتالیا و دبی، در صورتی که امکانات و خدمات مشابه ای انتخاب کنید، سفر به آنتالیا برایتان ارزان تر تمام خواهد شد و از طرفی سفر به آنتالیا نیازی به ویزا نخواهد داشت البته اخذ ویزای دبی نیز خیلی کار سختی نیست و می توانید آن را به آژانس گردشگری بسپارید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *