رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ تیر ۱۴۰۱

معرفی هتل های نوشهر

لینک این مطلب کپی شد!

نوشهر شهر ساحلی و زیبایی است که در نزدیکی شهر رویان با امکانات ویژه ای که دارد همیشه مورد توجه قرار گرفته است. در رزرو هتل در نوشهر دست شما باز است از هتل های چند ستاره و لوکس تا ارزان و تمیز در دسترس شماست. فرودگاه نوشهر سفر شما را به مقصد این شهر آسان کرده است. از طرفی نزدیکی این شهر به پایتخت و جاده چالوس سفر به نوشهر را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم کرده است. حتی اگر قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید لازم است وقت بگذارید و چند روزی را در مکانی درست اقامت کنید. در این مقاله به معرفی چند هتل در نوشهر پرداخته ایم.

هتل ساحلی صحرا
هتل ساحلی صحرا

تصور کنید در هتلی مستقر شده اید که فاصله ی آن تا ساحل دریا کمتر از ۵ دقیقه باشد، یکی از مزیت های انتخاب این هتل همین مجاورت آن با دریاست که در هر تایم از شبانه روز امکان قدم زدن در ساحل شنی را دارید. ساختمان دو طبقه هتل صحرا، ۴۰ اتاق دارد که پذیرای میهمانان عزیز است. توجه کنید که این هتل، استخر، سونا و جکوزی ندارد. اما می توانید تایمی را در کافی شاپ و لابی هتل بگذرانید یا در رستوران هتل غذا میل نمایید.

هتل جهانگردی چلندر

این هتل بین دو شهر نوشهر و نور قرار دارد و در ۱۸ کیلومتری نوشهر است. با اقامت در این هتل دسترسی به دو شهر نوشهر و نور آسان است. همچنین فاصله ی نزدیک آن با دریا از مزیت های دیگر آن می باشد. کلبه های این هتل دو تخته و سه تخته است که برحسب نیازتان می توانید انتخاب کنید. امکان آشپزی در این کلبه ها وجود ندارد و شما میتوانید غذا را در رستوران هتل میل بفرمایید. در لابی هتل دسترسی به اینترنت رایگان فراهم است.

هتل صدف نوشهر

هتل صدف نوشهر

هتل صدف در سال ۱۳۶۳ بنا نهاده شد. جز هتل های ۳ ستاره محسوب میشود که میزان رضایت مشتریان از این هتل بالا بوده است. فاز دوم این هتل در سال۱۳۷۲ بهره برداری شده است. از مزایای این هتل نزدیکی به ساحل دریا و جنگل و رودخانه و همچنین دسترسی آسان به دو شهر نوشهر و نور است. در هنگام رزرو این هتل دقت داشته باشید که آسانسور ندارد این موضوع برای کسانی که محدودیت های حرکتی دارند بسیار مهم است. شاید لازم باشد پیش از خرید زمین در نوشهر مدتی را در هتل بگذرانید و با مناطق اطراف آن آشنا شوید. بنابراین اقامت در هتلی که به شما این امکان را بدهد بتوانید دسترسی آسان به ساحل و جنگل داشته باشید ، موقعیت مطلوبی است. با توجه به نزدیکی شهر ساحلی نوشهر و شهر ساحلی رویان، پیش از اقدام به خرید و فروش ویلا در رویان یا خرید زمین در رویان، می توانید زمانی را در یکی از هتل های نوشهر بگذرانید با توجه به مسافت کمی که این دو شهر از هم دارند می توانید اطلاعات جامع و کاملی از املاک موجود در این منطقه بدست بیاورید.

هتل پرشیا 3 نوشهر
هتل پرشیا ۳ در نوشهر

هتل پرشیا ۳، هتلی شیک و مدرن است که با امکانات به روز خود مورد توجه گردشگران و مسافرهایی است که به این شهر سفر می کنند. از شمال به آبی دریای خزر و از جنوب به جنگل های انبوه رشته کوه البرز دید کامل دارد. در این هتل اتاق های یک تخته تا پنج تخته و سوئیت های پنج نفره و شش نفره با امکانات کامل موجود است. هتل دارای خشکشویی و هزینه اینترنت در آن رایگان است. پارکینگ، رستوران و کافی شاپ از جمله دیگر آپشن های این هتل محسوب می شود.

هتل عرش نوشهر

هتل عرش نوشهر

هتلی سه ستاره است اما با سیستمی به روز و مدرن هتلداری می کند. اتاق های این هتل شمالی رو به دریا و جنوبی رو به جنگل است از معدود هتل هایی است که استخر سرپوشیده دارد و اینترنت پرسرعت در همه جای آن قابل دسترس است. رستوران و کافی شاپ هتل با منوی کامل و خدمات با کیفیت خود پذیرای میهمانان هستند. فاصله ی نزدیک این هتل به فرودگاه نوشهر، مراکز خرید، ساحل و جنگل از جمله مزایای رزرو اتاق در این هتل است.
نوشهر، شهری ست با پتانسیل گردشگری بالا اگر که قصد سرمایه گذاری در نوشهر را داشته باشید می توانید، با خرید زمین در نوشهر به ساخت هتل و فعالیت در صنعت گردشگری و توریست بپردازید، منتها پیش از این باید با هتل های نوشهر و کیفیت عملکرد آنها آشنا شوید. این هم می تواند دیدگاه متفاوتی از سرمایه گذاری در شمال کشور به شما بدهد. اغلب افراد فکر می کنند سرمایه گذاری فقط خرید زمین در نوشهر یا خرید ویلا در نوشهر است اما می توان با کمی هوشمندی سرمایه گذاری انجام داد که منجر به سود آوری بالا شود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *