رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ بهمن ۱۳۹۹

مراکز فوتبال حبابی در تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فوتبال حبابی به خوبی جای خود را در میان جوانان و طرفداران حرکت و نشاط باز کرده تا جایی که در بسیاری از کشورها تلاشی هایی برای حرفه ای سازی این رشته آغاز شده است . ورزشی است تیمی شبیه به فوتبال که در آن بازیکنان به وسیله یک پوشش حبابی که از هواپرشده و بالاتنه آنان را می پوشاند ، طی قوانین مشخصی برای وارد کردن توپ ( استاندارد فوتبال) با پا به دروازه تیم حریف رقابت می کنند. در فوتبال حبابی هدف گل زدن و برنده شدن است و حبابها همانند سپر محافظ عمل کرده و در عین حال افزایش احتمال برخورد های تن به تن را باعث میشوند که تجربه ای عجیب و مفرح و در عین حال ایمن را برای بازیکنان بوجود می آورد.در این مطلب می خواهیم مراکز فوتبال حبابی در تهران را معرفی کنیم .

مراکز فوتبال حبابی در تهران

اگر هوادار ورزش فوتبال هستید و در کنار انجام این ورزش دوست دارید اوقات خوشی را نیز در کنار خانواده و یا دوستان خود سپری کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت و داشتن تجربه‌های فراموش‌نشدنی امتحان کردن بازی فوتبال حبابی است.

فوتبال حبابی چیست؟

فوتبال حبابی که با نام‌های Bubble Ball، Bubble Soccer، KnockerBall و یا Airball Soccer نیز شناخته می‌شود، یک نوآرایی و ورزشی است که در آن بازی فوتبال درحالی‌که نیمه بالایی بدن بازیکنان در داخل یک حباب متورم حلقه‌ای قرار گرفته است، انجام می‌شود. این حباب‌ها شبیه حباب‌های زورب (Zorb) است، با این تفاوت که فقط نیمه بالایی بدن و سر بازیکنان را پوشش می‌دهد.

مراکز فوتبال حبابی در تهران

تاریخچه بازی فوتبال حبابی

فوتبال حبابی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در نروژ توسط هنریک الوستاد (Henrik Elvestad) و جان گولدن (JohnGolden) خلق شد و این موضوع زمانی اتفاق افتاد که این بازی برای اولین بار در شوی تلویزیونی آن‌ها یعنی گل طلایی (Golden Goal) به تصویر کشیده شد.پس‌ازآن این بازی در بریتانیا توسط لی موسلی (Lee Moseley) گسترش پیدا کرد. تا سال ۲۰۱۴ این ورزش توانست که به نیوزلند و ایالت متحد آمریکا نیز راه پیدا کند. در آمریکا این ورزش توسط اتحادیه BBA نظارت می‌شود.

اگر این بازی را امتحان کنید، مشاهده خواهید کرد که بازی فوتبال حبابی تجربه منحصربه‌فرد و متفاوتی برای تمامی دوستداران و هواداران ورزش فوتبال ارائه می‌دهد. فوتبال حبابی فرصت بازی فوتبال برای کسانی که شاید هوادار فوتبال نباشند یا حتی مهارت بازی آن‌چنانی نیز نداشته باشند را در اختیارشان می‌گذارد.این بازی تفریحی بی‌نظیر برای تمامی افراد مناسب بوده تا بتوانند با انجام بازی فوتبال حبابی شانس رقابت کردن و همچنین تجربه آرامش‌بخش و مفرحی را داشته باشند. این ورزش تفریحی کاملاً سالم و عاری از استرس بوده که دارای قوانین پیچیده نیست و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های زندگی‌تان را برایتان پدید بیاورد. این بازی بهترین راه برای فرار از روتین تکراری برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند از یک روز تعطیل لذت کافی را ببرند.

فوتبال حبابی معمولاً بهترین گزینه برای مهمانی‌های دورهمی در زمین‌های باز، مهمانی‌های مجردی، مهمانی‌های تولد، مهمانی‌های مخصوص کودکان بوده و همچنین یک گزینه مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و انجام یک ورزش سرگرم‌کننده می‌باشد. افراد مختلف می‌توانند با شرکت در این فعالیت مفرح اوقات خوش و به‌یادماندنی را سپری کند. حداقل تعداد نفرات لازم برای بازی فوتبال حبابی نیز ۸ نفر می‌باشد.

نکته جالب در این ورزش این است که هنگامی‌که سرانجام فرصت گل زدن را دارید، پدر، صمیمی‌ترین دوستتان، مادر، خواهر و یا همسرتان می‌تواند به شما نزدیک شده و شما را زمین بزند.

مراکز فوتبال حبابی در تهران

مکان‌هایی در تهران که می‌توانید بازی فوتبال حبابی را در آن انجام دهید

فوتبال حبابی ولنجک

آدرس : ولنجک – بلوار دانشجو – میدان یاسمن – ضلع شرقی میدان – باشگاه ولنجک

فوتبال حبابی شمال تهران

آدرس: ستاری شمال، چهارراه مخبری، ایران زمین شمالی، خیابان غروب، مجتمع بهان(پشت دیوان عدالت اداری)

فوتبال حبابی فرمانیه

آدرس: تهران، خیابان ابوذر

فوتبال حبابی تجریش

فوتبال حبابی جردن

فوتبال حبابی غرب صادقیه

آدرس: پونک ستاری شمال چهارراه مخبری خیابان ایرانزمین شمالی پشت ساختمان دیوان عدالت اداری کوچه غروی مجتمه آموزشی بهان

فوتبال حبابی ولیعصر

مراکز فوتبال حبابی در تهرانفوتبال حبابی بام لند

آدرس: شهرک گلستان، میدان موج، بلوار موج، روبروی تالار مروارید، مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه

فوتبال حبابی برج میلاد

آدرس :برج میلاد ، دور لابی برج میلاد، مجموعه برند کاپ –

فوتبال حبابی باشگاه انقلاب

آدرس : اتوبان نیایش، یعد از پل کردستان، مجموعه ورزشی انقلاب، درب ورودی جنوبی مجموعه، سالن ۱۱ چند منظوره مجموعه

فوتبال حبابی اکسیر

آدرس: بلوار ارتش، شهرک نفت، خیابان کنگان، انتهای کوچه کنگان یکم، ضلع شرقی دبیرستان فرزانگان

سناریوهای مختلف در بازی فوتبال حبابی

زمانی که می‌خواهید بازی فوتبال حبابی را امتحان کنید باید بدانید که در این بازی سناریوهای مختلفی وجود دارد که با انجام هرکدام از آن‌ها خواهید توانست اوقات خوشی را سپری کنید:

بولینگ حبابی: گروهی از بازیکنان به‌عنوان پین در انتهای زمین‌بازی ایستاده و یک بازیکن دیگر به سمت آن‌ها دویده و شیرجه می زند و سعی خواهد کرد که تمامی بازیکنان را سرنگون سازد.

سومو حبابی: دو بازیکن سعی در این خواهند داشت که همدیگر را از مرز تعیین‌شده که یک دایره می‌باشد، خارج کنند.

بول داگ: بازیکن اول (به‌عنوان بول داگ آغازگر) سعی خواهد کرد تا هراندازه که می‌تواند بازیکن را سرنگون کند و نگذارد که بازیکنان از یک سمت زمین به سمت دیگر آن بروند. هرکسی هم که سرنگون شد نیز بول داگ شده و سعی در سرنگون کردن دیگران خواهد داشت.

در ماه می ۲۰۱۸ اولین جام جهانی فوتبال حبابی در لندن برگزار شد. کشورهایی که در این جام جهانی شرکت کردند شامل فنلاند، برزیل، پرتغال و اسپانیا بودند. در این مسابقات همچنین تیم ملی انگلستان نیز شرکت کرده بود.روی‌هم‌رفته می‌توان نتیجه گرفت که فوتبال حبابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقات فراموش‌نشدنی در کنار خانواده، همکاران، دوستان و آشنایان است و هرکسی که برای اولین بار فوتبال حبابی را امتحان کند، پشیمان نخواهد شد.

مراکز فوتبال حبابی در تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *