رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مجموعه هتل های پارسیان

اشتراک گذاری

مجموعه هتل های پارسیان ، هلدینگی تخصصی در زمینه هتلداری که از سال ۱۳۷۴ با در اختیار داشتن ۲۲ هتل سه، چهار و پنج ستاره در سطح کشور فعالیت دارد. این شرکت متناسب با تقاضاهای روز افزون بازار گردشگری، با ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی در سطح استانداردهای ملی و بین المللی، نقش تعیین کننده ای را در صنعت هتلداری کشور ایفا می کند. پارسیان در سال های اخیر با تکیه و تمرکز به آموزش منابع انسانی، نوآوری، خلاقیت و مدیریت علمی، جایگاه ممتازی را در عرصه هتلداری کشور بدست آورده است.
مجموعه هتل‌های پارسیان بزرگترین و اولین هتل‌های زنجیره‌ای در ایران هستند. این شرکت در نهم آذرماه سال ۱۳۷۸ با نام شرکت‌های بین‌المللی آزادی تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ با برند تجاری و نام شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان ثبت شد.

مجموعه هتل های پارسیان
این هتل‌ها با نسبت پراکندگی بسیار مناسب در اغلب شهرهای ایران قرار گرفته‌اند. در شهرهای گردشگری، زیارتی و سیاحتی همچون اصفهان، تهران، شیراز، بم، چالوس، یزد و رامسر می‌توانید هتل‌های پارسیان را برای اقامت خود در نظر بگیرید.
هلدینگ پارسیان برپایه رضایت مصرف کنندگان و رفع نیازهای بازار گردشگری روزبه روز در حال توسعه خدمات خود است. علاوه‌بر خدماتی پیرامون اقامت، این مجموعه به خدماتی همچون پذیرایی، تفریح، ورزش و دیگر خدمات می‌پردازد. به همین دلیل شرکت هتل‌های پارسیان نقش تعیین کننده‌ای را در صنعت هتلداری و رزرواسیون هتل در ایران ایفا می‌کند. به طوری که سهم عمده بازار گردشگری و صنعت هتلداری ایران به این مجموعه هتل‌ها اختصاص یافته است.
با سیری در ایران همراه باشید تا با زیرمجموعه های مجموعه هتل‌های پارسیان آشنا شوید.

آدرس دفتر مرکزی :تهـران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) ضلع جنوبی هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران (هتل هایت سابق) از بهترین هتل‌های پنج ستاره و لوکس تهران است. این هتل در سال ۱۳۵۴ به عنوان عضوی از مجموعه هتل‌های بین‌المللی هایت در تهران با ۲۶ طبقه و ۴۷۵ واحد اقامتی در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین ساخته شد و پس از انقلاب اسلامی به هتل آزادی تغییر نام یافت. هتل پنج ستاره آزادی تهران عضو گروه هتل‌های پارسیان می‌باشد. هتل پارسیان آزادی به عنوان عضوی از مجموعه هتل‌های پارسیان در سال ۱۳۸۶ و پس از گذشت سی سال از افتتاح، مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون به عنوان اولین هتل سبز ایران آماده ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات اقامتی و پذیرایی به مهمانان گرامی خود می‌باشد.
منظور از هتل سبز، هتلی است که مطابق با استانداردهای محیط زیستی فعالیت می‌کند. این هتل بسیاری از روندهای جاری و نادرست در مصرف منابع انرژی و جایگزینی منابع تجدیدپذیر، سعی در بهبود مصرف انرژی دارد.
آدرس:تهران بزرگراه شهید چمران – تقاطع اوین

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران، هتلی ۵ ستاره که قدیمی‌ترها آن را با نام سابقش یعنی هتل رویال هیلتون می‌شناسند، در سال ۱۳۴۱ شمسی به عنوان شعبه تهران مجموعه هتل‌های بین‌المللی هیلتون افتتاح شد. پس از انقلاب اسلامی نام هتل به هتل استقلال تهران تغییر یافت و در دهه هفتاد شمسی به گروه هتل‌های پارسیان پیوست. هتل پارسیان استقلال دارای دو بال غربی و شرقی است. بال غربی آن در همان سال ۱۳۴۱ و در ۱۵ طبقه ساخته و افتتاح شد. بال شرقی ده سال بعد از آن، یعنی در سال ۱۳۵۱، مورد بهره‌برداری‌قرار‌گرفت. برج شرقی تا به حال چند بار مورد بازسازی قرار گرفته‌است. به همین خاطر نسبت به بال غربی هتل استقلال نوسازتر بوده و از امکانات و وسایل جدیدتری برخوردار است. امکانات هتل استقلال، اقامتی در سطح استانداردهای جهانی را برای شما میسر خواهد کرد.
آدرس: تهران تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر – چهارراه پارک وی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان اوین تهران

یکی از هتل‌های چهار ستاره مجموعه پارسیان، هتل اوین تهران است که از بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران به حساب می‌آید.هتل اوین تهران در سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در سال ۱۳۸۵ نوسازی شد و در سال ۱۳۸۷ مجدداً به بهره‌برداری رسید.این هتل در منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا در شمال تهران واقع شده‌است. هتل پارسیان اوین دارای ۴ بال اصلی می‌باشد، ۲ بال شمالی و ۲ بال جنوبی که مجموعاً دارای ۹۶ اتاق لوکس می‌باشد. برخی از اتاق های هتل دارای یک بالکن زیبا و کوچک هستند که میهمانان می‌توانند از فضای آن و دور نمای زیبای فضای سبز هتل استفاده کنند.
در ساخت هتل سعی گردیده تا از معماری مدرن استفاده شود و فضای داخل اتاق‌ها بسیار مناسب هستند. هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا می‌باشد که دور تا دور اتاق‌ها و هتل را در بر گرفته‌اند. هتل اوین دارای چهار طبقه است که اتاق‌ها در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده‌اند. این هتل عضو زنجیره هتل‌های پارسیان می‌باشد و با نام هتل پارسیان اوین نیز شناخته می‌شود. به منظور آسایش خاطر میهمانان بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل فراهم شده‌است. تمامی ‌این واحدهای اقامتی بسیار زیبا چیدمان شده و بهترین امکانات را به خود اختصاص داده‌اند.
آدرس:تهران- بزرگراه شهيد دكتر چمران – تقاطع اوين

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان انقلاب تهران

یکی از بهترین هتل‌های مرکز شهر، هتل پارسیان انقلاب است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده است. این هتل در ابتدا رویال گاردن نام داشته است و مساحتی معادل ۵۸۰۰ متر مربع دارد. هتل پارسیان انقلاب که یک هتل چهار ستاره است، در خیابان طالقانی و در نزدیکی مراکز کسب و کار، خرید و تفریحی تهران قرار گرفته است. این هتل به ۲۵۱ واحد اقامتی مجهز شده است که این اتاق‌ها در انواع یک و دو تخته و سوئیت‌های کوچک و بزرگ عرضه شده‌اند. این هتل لوازم لوکس و مجللی دارد و پرسنل آن همگی کاربلد و مجرب هستند.
از بهترین امکانات این هتل می‌توان به سیستم امنیتی قوی، سیستم اعلام حریق، اینترنت، صندوق امانات، رستوران مجلل، مجموعه ورزشی، استخر روباز، سونا، مرکز فروشدگاهی، قنادی، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.
آدرس: تهران- خیابان طالقانی – بین حافظ و ولیعصر

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل کوثر یکی از هتل‌های چهار ستاره و باکیفیت در تهران است که در سال ۱۳۴۱ و در ۵ طبقه تاسیس شده است. مساحت هتل معادل ۳۳۰۶ مترمربع است و تاکنون چندین بار بازسازی و نوسازی شده است. موقعیت این هتل بسیار خوب است و در میدان ولیعصر واقع شده است. دسترسی خوب هتل به مراکز اداری، تجاری، تفریحی، آموزشی و دیگر بخش‌ها یکی از ویژگی های هتل است. به همین دلیل با وسایل نقلیه عمومی که پایانه آن‌ها در نزدیکی هتل واقع شده است، می‌توانید در شهر تردد کنید.
این هتل به طولانی‌ترین خیابان تهران یعنی ولیعصر نزدیک است و می‌توانید لذت پیاده‌روی در این خیابان زیبا را تجربه کنید. اگر به رزرو هتل کوثر اقدام کرده‌اید نیازی نیست نگران از دست دادن پرواز خود باشید. فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد ۳۰ دقیقه و فرودگاه امام خمینی نیز در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته است.
این هتل ۹۶ واحد اقامتی دارد که از اتاق‌های آن می‌توان به اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت معمولی و سوئیت آپارتمان اشاره کرد. این هتل دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سالن تشریفات، رستوران، مجموعه ورزشی، استخر، خدمات ماساژ، آموزش شنا و سونا است.
آدرس: تهران میدان ولی عصر – کوچه شهید ملائی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان یزد

یکی از اولین و بزرگترین هتل‌های شهر یزد، هتل پارسیان یزد که با امکانات رفاهی بسیار خوبی پذیرای مسافران است. این هتل در فضایی سرسبز و باغی باصفا واقع شده است و همانند یک قطعه از بهشت است که در کویر جای مانده است. هتل در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسیده است و نام پیشین آن اسپین زر به معنای طلای سفید بوده است.
مساحت هتل ۲۵ هزارمتر مربع است و در منطقه‌ای آرام و دنج واقع شده است. فاصله این هتل تا راه آهن و فرودگاه ۲۰ دقیقه است و تا مراکز گردشگری تقریباً ۱۵ دقیقه فاصله دارد. بسیاری از مسافران داخلی به رزرو هتل پارسیان یزد اقدام می‌کنند. زیرا این هتل قیمت مقرون بصرفه‌ای دارد.
هتل پارسیان یزد ۲۳ واحد اقامتی دارد که ۱۳ واحد آن در فضای باغ قرار گرفته است. این اتاق‌ها منظره بسیار خوبی دارند و درب آن‎ها روبه‌روی باغ باز می‌شود. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران، تالار، استخر روباز، پارکینگ شبانه‌روزی و سرویس تاکسی اشاره کرد.
آدرس:یزد بلوار جمهوری اسلامی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان صفاییه یزد

یکی از هتل‌های زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان هتل صفاییه یزد می باشد. تنها هتل ۵ ستاره استان واقع در بهترین منطقه شهر تاریخی یزد است. هتل با ۱۹۵ اتاق و سوئیت لوکس مشتمل بر دو قسمت هتل جدید و هتل باغ است. صفائیه، شاهکاری از تلفیق معماری سنتی و مدرن با ویژگی‌های منحصر به‌فرد است. تسهیلات، امکانات و موقعیت ممتاز و خاص هتل پارسیان صفائیه و بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن و توجه به ساختار سنتی میهمان پذیری در هتل باغ و توجه اساسی به استانداردها، از جمله مزیت‌های هتل پارسیان صفائیه است. هتل پارسیان صفائیه با قدمت و تجربه‌ای فراوان در زمینه هتلداری یکی از بهترین‌های یزد و ایران در زمینه هتلداری و گردشگری می‌باشد. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل فاز دارای دو طبقه است که فاقد آسانسور می‌باشد، طبقه اول دارای ۱۰ پله می‌باشد.
آدرس: یزد- خيابان تيمسار فلاحی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره و بین‌المللی اصفهان هتل پارسیان کوثر است که زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع دارد. هتل پارسیان در حاشیه رودخانه زیبای زاینده رود واقع شده است و در جوار پل تاریخی و دیدنی سی و سه پل قرار گرفته است. هتل مذکور در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد و در ابتدا زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون فعالیت خود را آغاز کرد و بعدها به هتل پارسیان کوثر تغییر نام داد.
اولین هتل ۵ ستاره ایران با نشان استاندارد ملی هتل پارسیان کوثر است و ۲۲۵ واحد اقامتی دارد و عنوان بزرگترین هتل شهر اصفهان را از آن خود کرده است. اتاق های این هتل شامل اتاق‌های دوتخته، جونیور سوئیت، سوئیت فروزه، رویال سوئیت و سوئیت دوبلکس مجلل می باشد.
از امکانات هتل کوثر اصفهان می‌توان به اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه، سیستم اطفاء حریق، رستوران مجلل، کلوپ ورزشی، استخر، آرایشگاه، سالن ماساژ، سونا، فوشگاه و دیگر موارد اشاره کرد.
آدرس: اصفهان- سی و سه پل – بلوار ملت

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل مذکور یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر اصفهان و زنجیره هتل های پارسیان است. این هتل ۳ ستاره بیش از ۴ دهه پیش (از سال ۱۳۵۵) در صنعت گردشگری اصفهان شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۹۹ به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. مدرن‌سازی امکانات و خدمات هتل پارسیان سوئیت در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و رضایت مهمانانش بود که محبوبیت روزافزونش گواه خوبی به موفقیت آن بوده‌است. هتل پارسیان سوئیت دارای ۴۹ باب اتاق ‏مجهز می‌باشد. این هتل با ایجاد تنوع در دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌ها ذائقه و سلیقه‌های متفاوتی را در نظر گرفته‌است. زیبایی‌های چشم‌اندازهای سی‌وسه پل نمی‌تواند هیچ گردشگری را از خود سیر کند، از این رو هتل پارسیان سوئیت از موهبت نزدیکی به این اثر زیبا بهره می‌برد.
آدرس:اصفهان- ابتدای بلوار آئینه خانه – مقابل سی­ و­سه­ پل

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل زیبای عالی قاپو یک هتل چهار ستاره است که در سال ۱۳۴۶ در زمینی به وسعت ۱۵۳۰ مترمربع تاسیس شده است. این هتل در قلب خیابان چهار باغ عباسی و در نزدیکی آثار تاریخی بی‌نظیری همچون سی و سه پل، نقش جهان و دیگر جاذبه‌ها قرار گرفته است. ظرفیت این هتل در اغلب روزهای سال تکمیل است و بهتر است به موقع اقدام کنید.این هتل به ۱۰۶ واحد اقامتی مجهز شده است که این اتاق‌ها دو تخته به صورت توئین یا دبل، سه تخته، سوئیت جونیور و سوئیت رویال هستند.
این هتل دارای رستورانی با طرفیت ۱۵۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود. این مجموعه سالن ورزشی، اسخر، پارکینگ شبانه‌روزی و سرویس تاکسی نیز دارد.
آدرس:اصفهان خیابان شمس آبادی – انتهای خیابان عباس آباد – خیابان چهارباغ عباسی – سمت چپ

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان شیراز

یکی از بهترین هتل‌های شیراز، هتل پارسیان چهار ستاره است که در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است. هتل پارسیان در همسایگی مراکز تاریخی و تجاری شهر واقع شده است. این هتل در خیابان رودکی و در مرکز شهر قرار گرفته است و در پنج طبقه ساخته شده است. هتل مذکور فاصله بسیار کمی با بازار وکیل دارد.
هتل پارسیان شیراز ۶۲ باب واحد اقامتی دارد که این اتاق‌ها از نوع دو تخته توئین و دبل هستند و سوئیت‌های جونیور و رویال خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند.
از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، اینترنت، سرویس امنیتی، سالن تشریفات چند منظوره و دیگر امکانات اشاره کرد.
آدرس: فارس ، شیراز چهارراه زند – خيابان رودكی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان همدان

یکی دیگر از هتل های تحت پوشش مجموعه هتل های پارسیان ، هتل چهار ستاره پارسیان همدان می باشد. هتل در منطقه باغشهر همدان در دامنه کوه الوند از مدرن‌ترین و ‏مجلل‌ترین هتل‌های همدان به شمار می‌رود. هتل پارسیان در فضایی به مساحت ‏تقریبی ۵۰۰۰ متر بنا شده‌است.‏‎ ‎همجواری با بوستان ارم و بلوار زیبای ارم که پیاده‌روی و دوچرخه سواری و اسب‌سواری در ‏آن از جمله موارد گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ‏به‌شمار می‌آید.
فاصله کمتر از یک دقیقه با بزرگ‌ترین شهربازی ‏استان، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس، فاصله ۵ دقیقه‌ای تا تپه‌های دیدنی ‏عباس‌آباد، آبشار و کتیبه‌های گنجنامه، دسترسی آسان به مراکز ‏متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی همدان، فاصله ‏ده دقیقه‌ای با مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین تله‌کابین استان و ‏پیست اسکی تاریک دره از دیگر امتیازات ویژه هتل پارسیان ‏همدان است. میهمانان می‌توانند ضمن اقامتی دلنشین ‏بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به همدان پایتخت ایران زمین ‏دست پیدا کنند‎.‎
آدرس: همدان ميدان قائم – بلوار ارم

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان بوعلی همدان

از سری هتل‌های چهار ستاره مجموعه ازمجموعه هتل های پارسیان می‌توان به هتل بوعلی اشاره کرد. این هتل قدمت طولانی برابر با ۶۰ سال دارد و از سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل چهار ستاره بوعلی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و در شهر همدان تاسیس شده است. هتل در نزدیکی خیابان بوعلی واقع شده است و نام خود را از همین خیابان گرفته است. این هتل به مراکز خرید، اداره‌ها، سازمان‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و دیگر موارد نزدیک است به همین دلیل برای اقامت گزینه مناسبی است. هتل بوعلی دارای فضای باغ مصفای بوعلی است که منظره بسیار زیبایی به هتل بخشیده است.
هتل دو ساختمان مجزا دارد و روی هم ۳۶ واحد اقامتی در خود جای داده است. این واحدها دو نفره و سوئیت‌های سه الی چهار نفره هستند. از امکانات هتل بوعلی می‌توان به سیستم امنیتی، صندوق امانات، مینی بار، رستوران، کافه، اسخر روباز و دیگر موارد اشاره کرد.
آدرس:همدان- خيابان بوعلی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان آزادی خزر(هایت) چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر در سال ۱۳۵۴ به بهره‌برداری رسید. ساختمان این هتل متشکل از دو بال شرقی و بال غربی می‌باشد. آخرین بازسازی هتل پارسیان آزادی چالوس، زمستان سال ۱۳۹۵ در بخش بال غربی انجام شد. این هتل دارای ۱۶۴ باب اتاق می‌باشد، که اتاق‌ها در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده‌اند. هتل آزادی چالوس توسط گروه هتل‌های هایت ساخته شد و به همین دلیل با نام‌های هتل هایت خزر و هتل هایت چالوس نیز شناخته می‌شود. پس از انقلاب اسلامی، این هتل به مجموعه هتل‌های پارسیان پیوست و به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد.
از امکانات و امتیازات این هتل می‌توان مشرف بودن به دریا و جنگل، دسترسی آسان به چالوس و نمک‌آبرود، داشتن همزمان چشم‌انداز دریا و جنگل، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی شامل قایق موتوری، چتر پاراسل، جت اسکی، سالن کنفرانس، خشکشویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره نام برد.
آدرس: مازندران ، چالوس مقابل تله كابين نمك آبرود هتل پارسيان آزادی خزر

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان آزادی رامسر

از بهترین زیرمجموعه‌های هتل های پارسیان می‌توان به هتل پارسیان رامسر اشاره کرد. هتل مذکور از سه بخش جدید، قدیم و متل ساحلی تشکیل شده است. این هتل در سال ۱۳۳۷ توسط فردی به نام مهندس اسکودا ساخته شد. معماری هتل کلاسیک و زیبا شبیه به آرت دکو اروپا دارد و در سه طبقه ساخته شده است. چشم انداز این هتل بسیار زیبا است و بخشی از اتاق‌های آن چشم انداز کوه و بخش دیگر چشم انداز دریا دارند. هتل در سال ۱۳۴۰ به بهره برداری رسیده است.
در ساخت این هتل انگلیسی‌ها و آلمانی‌ها نقش بسیار زیادی داشتند. هتل پارسیان رامسر دارای ۱۷۸ واحد اقامتی است که تمامی آن‌ها امکانات بسیار خوب و چشم انداز فوق‌العاده‌ای دارند. از امکانات این هتل می‌توان به سیستم امنیتی، اتاق ویژه ماه عسل، سیستم اعلام حریق، اینترنت، سالن سینما، تالار، سالن همایش، استخر روباز، سونا و فروشگاه اشاره کرد.
آدرس:مازندران ، رامسر خيابان رجايی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل مذکور مساحتی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع دارد و یک هتل پنج ستاره و لوکس به شمار می‌رود. این هتل از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و تنها هتل پنج ستاره غرب کشور است. هتل پارسیان در مرکز شهر و درست در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه ۱۰ دقیقه می باشد. بنابراین اگر بلیط هواپیما به کرمانشاه خریداری کرده‌اید و به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشید.
این هتل به ۱۰۰ واحد اقامتی مجهز شده است که در انواع یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال عرضه شده‌اند. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، سیستم‌های اعلام و اطفا حریق، رستوران و کافه، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، پارکنیگ مسقف و مرکز تجاری اشاره کرد.
آدرس: کرمانشاه بلوار شهید کشوری – جنب پل ولایت

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان آبادان

شرکت هتل های پارسیان یک هتل در جنوب کشور و شهر آبادان دارد. این هتل از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدا پرشین هتل نام داشت. این هتل در زمان جنگ تحمیلی مقر فرماندهی سپاه پاسداران بوده است. پس از جنگ در سال ۱۳۷۲ به طور کامل بازسازی شد و در سال ۱۳۷۴ به بهره‌برداری رسید. در سال ۱۳۸۳ این هتل از لحاظ کیفی مجداً بازسازی شد و ۴ ستاره دریافت کرد.
مجموعه پارسیان آبادان ۴۶ واحد اقامتی دارد که این واحدها به صورت اتاق‌های دوتخته توئین، دبل و سوئیت‌های رویال و معمولی هستند.
این هتل امکانات بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های امنیتی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، رستوران باکیفیت، کافی‌شاپ، مجموعه استخرها، اورژانس و پارکنیگ اشاره کرد.
آدرس: خوزستان ، آبادان منطقه بريم – بلوار آزادی – جنب سازمان منطقه آزاد

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان شهرکرد

هتل شهرکرد پارسیان در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل چهار ستاره دارد و در زمینی به وسعت ۶ هکتار واقع شده است. ۳ هکتار از این زمین فضای سبز و باغ است. این هتل در بالاترین نقطه شهر واقع شده است و این موضوع سبب شده است تا هتل چشم انداز بسیار زیبایی داشته باشد. این هتل تنها ۵ دقیقه با موزه‌ها، مراکز دیدنی، مراکز درمانی، ترمینال، مراکز آموزشی و دیگر مناطق مهم فاصله دارد و دسترسی آن بسیار خوب است.
هتل پارسیان شهرکرد ۵۳ اتاق و سوئیت مجلل و کلاسیک دارد که همگی امکانات بسیار خوبی ارائه می‌کنند. از خدمات این هتل می‌توان به سیستم امنیتی، صندوق امانات، کانال‌های ماهواره، سالن تشریفات، تالار عروسی، رستوران، سالن ورزشی و پارکنیگ اشاره کرد.
آدرس:چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد انتهاي بلوار فارابی شمالي – بالاتر از شركت گاز

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان بم

هتل مذکور در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است و در سابق با نام هتل آزادی شناخته می‌شد. در سال ۱۳۸۲هتل پارسیان شهر بم مورد بازسازی قرار گرفت و برخی از بخش‌های آن توسعه یافت. این هتل در فاصله ۷ کیلومتری از ارگ بم واقع شده است و به دانشگاه آزاد بم نیز نزدیک است. به طور کلی هتل پارسیان بم دسترسی آسانی دارد. فضای سبز این هتل بسیار زیبا است و نخل‌های باشکوهی در آن واقع شده است که از تمامی سوئیت‌ها قابل مشاهده است. این هتل دو طبقه دارای ۸۳ واحد اقامتی است که ۶۳ اتاق در فضای داخلی هتل و ۲۰ سوئیت در محوطه هتل واقع شده‌اند.
این هتل امکانات بیشماری دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به رستوران، کافه، سرویس امنیتی، صندوق امانات، کلوپ ورزشی، زمین اسکیت، زمین اسب سواری، باغ پرندگان و دیگر موارد اشاره کرد.
آدرس: کرمان ، بم بلوار جانبازان – مقابل دانشگاه پیام نور

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان یاسوج

از بهترین هتل‌های شهر یاسوج می‌توان به هتل چهار ستاره پارسیان اشاره کرد. این هتل برفراز تپه‌های جنوبی واقع شده است و اطراف آن با کوه‌های زیبا پوشانده شده‌اند. کوهستان، درختان بلوط و باغ‌های انگور سبب شده است تا این هتل چشم انداز بسیار زیبایی داشته باشد. هتل یاسوج به ۷۲ واحد اقامتی مجهز شده است که این واحدها دو تخته، سه تخته، سوئیت معمولی، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت پرنسس هستند.
این واحدها امکانات بی‌نظیری دارند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اینترنت، سرویس امنیتی، سیستم اطفاء حریق، رستوران، سالن سمینار، پارکینگ و سرویس تاکسی اشاره کرد.
آدرس: کهگیلویه و بویراحمد ، یاسوج بلوار نماز – رو به روی تپه پارک ساحلی

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان قلعه گنج

هتل مذکور در سال ۱۳۹۵ به عنوان اولین هتل کپری آغاز به کار کرد. این هتل سنتی در منطقه قلعه گنج کرمان واقع شده است و هم‌مرز با هرمزگان و در حاشیه تالار جازموریان است.هتل در استاندارد هتل‌های چهار ستاره قرار گرفته است و خانه‌های آن به شکل خانه‌های روستایی طراحی شده است. آفرود در کویر و شنزارهای اطراف می‌تواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد که پس از رزرو هتل می‌توانید آن را امتحان کنید.
فاصله منطقه قلعه گنج تا کرمان ۴۰۰ کیلومتر و تا بندرعباس ۱۲۰ کیلومتر است. این هتل کادر بسیار مجرب و حرفه‌ای دارد. این هتل ۵ راهرو سنتی دارد و هر راهرو ۶ واحد کپری جهت اقامت دارد. تمامی ۳۰ اتاق این هتل معماری تلفیقی به شکل مدرن و سنتی دارند.
از امکانات این مجموعه می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش، آبگرم‌کن، سیستم اعلام حریق، اینترنت، رستوران سنتی، موزه، نمایشگاه صنایع دستی و دیگر امکانات اشاره کرد.
آدرس:کرمان ، قلعه گنج ۴۰۰ کیلومتری جنوب شرق کرمان – مقابل دانشگاه پیام نور

مجموعه هتل های پارسیان

هتل پارسیان توچال

هتل پارسیان توچال یکی از محبوبترین مجموعه هتل های پارسیان است که در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا ساخته شده است. این هتل از لحاظ ارتفاع، اولین هتل کوهستانی در دنیا است و در مساحتی به اندازه ۲۴۳۰ مترمربع دارد.
هتل پارسیان توچال ۳۰ اتاق دارد که ۱۶ عدد آن‌ها دو تخته و ۴ اتاق آن سوئیت رویال است. در میان باقی اتاق‌ها ۴ مورد دیگر سوئیت نرمال و ۶ اتاق آن یک تخته است.
امکانات این هتل کامل است و همانند سایر هتل‌های پارسیان کیفیت بسیار خوبی دارد. هتل توچال یک لابی بسیار مجهز دارد که منظره‌ای روبه پیست دارد و برخی از تفریحات همچون پینگ‌پنگ، بیلیارد و فوتبال دستی در آن قرار داده شده است.

مجموعه هتل های پارسیان

مجموعه هتل های پارسیان شامل چند هتل می باشد؟

۲۲ هتل زیرمجموعه این هلدینگ می باشد.

مجموعه هتل های پارسیان از چه سالی شروع به فعالیت کرد؟

از سال ۱۳۷۴

در کدام شهرها می توان هتل پارسیان را رزرو کرد؟

شهرهایی همچون اصفهان، تهران، شیراز، بم، چالوس، یزد،رامسر،شهرکرد، قلعه گنج و…

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *