رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ دی ۱۳۹۸

مجتمع تجاری عصر جدید قم

اشتراک گذاری

یکی از بروز ترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر قم ،مجتمع تجاری عصر جدید قم می باشد که با هدف حمایت از سلایق متنوع مشتریان فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد. این مجتمع تجاری تفریحی در ۱۱ طبقه و هر طبقه در صنف و تجارتی خاص در حال ارائه کالا به مشتریان اعم از شهروند و توریست می باشد. در این مجتمع انواع امکانات رفاهی و تفریحی در دسترس افراد قرار دارد.

مشخصات کلی

مجتمع تجاری تفریحی عصر جدید با مساحت تقریبی ۹۰۰۰ متر مربع و در ۱۳ طبقه مجزا از سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد و از آن سال تا کنون توانسته نظر بسیاری از مشتریانش از توریست تا افراد بومی را به خود جلب کند. تعداد واحد های تجاری این مجتمع ۱۴۰ واحد است. از دیگر امکانات موجود در این مجتمع تجاری تفریحی میتوان به شهربازی مجهز و هایپر مارکت بزرگ اشاره کرد.

پاساژ عصر جدید قم تمامی اصناف تجاری را پوشش داده بطوریکه جهت رفاه حال مشتریان هر طبقه از این مجتمع را به صنفی خاص اختصاص داده است تا مشتریان در صورت نیاز بتوانند تمامی اقلام مورد نیاز خود را با صرف زمان کمتر و پیمودن مسیری کوتاه تر از این مجتمع تهیه نمایند.

مجتمع تجاری عصر جدید قم مجتمع تجاری عصر جدید قم

از اصنافی که در مرکز خرید عصر جدید قم وجود دارد می توان به  لوازم خانگی، صوتی تصویری، کادویی و تزئینات (شامل انواع ظروف و لوازم تزئینی منزل)، کالای لوکس، پوشاک مردانه (شامل انواع پوشاک های گوناگون از برند های تاپ و متنوع)، پوشاک زنانه (انواع و اقسام البسه اعم از برند و غیر برند)، آرایشی بهداشتی، زیورآلات (شامل انواع جواهرات اصل و بدل )، طلا و جواهر، کافی شاپ عصر جدید قم و … اشاره کرد .

از موارد مهم و ضروری که یک مجنمع تجاری تفریحی به بزرگی مجتمع تجاری عصر جدید قم سالاریه به آن نیاز دارد تهویه مطبوع روشنایی امنیت محیطی می باشد که این مجتمع با داشتن سیستم برق اضطراری و همچنین تهویه مطبوع و استفاده از لامپ های مناسب با روشنایی متعادل تمامی این خواست ها را برآورده ساخته است.

در مجتمع های تجاری بزرگ آن چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است، رفت و آمد آسان و سریع بین طبقات و بین قسمت های مختلف بازار می باشد که مجتمع تجاری تفریحی عصر جدید با دارا بودن ۱۴ دستگاه پله برقی ۲ دستگاه آسانسور داخلی و همچنین ۲ دستگاه آسانسور خارجی (با نمای بیرونی ) این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

مجتمع تجاری عصر جدید قم مجتمع تجاری عصر جدید قم

نحوه دسترسی به مجتمع تجاری عصر جدید قم

آدرس : قم – خیابان سالاریه – میدان میثم

 

مجتمع تجاری عصر جدید قم مجتمع تجاری عصر جدید قم

 

مجتمع تجاری عصر جدید قم مجتمع تجاری عصر جدید قم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *