رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ بهمن ۱۳۹۸

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

لینک این مطلب کپی شد!

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز از مراکز خرید بزرگ و مدرن تبریز است که در منطقه نصف راه بنا شده، این مکان هم از لحاظ جغرافیایی در مرکزی ترین نقطه قرار دارد و هم از نظر تراکم جمعیتی در پر جمعیت ترین بخش شهر واقع شده است. مرکز خرید رویال تبریز با مساحت تقریبی حدود ۱۵۰۰ کیلومتر مربع و در ۵ طبقه طراحی و اجرا شده است. این مجتمع تجاری تفریحی دارای ۱۰۰ مغازه تجاری در ۲ طبقه می باشد که در آن انواع کالاهای مورد نیاز و مصرفی برای مشتریان به فروش می رسداز قسمتهای مختلف تشکیل شده است.

-1 مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

به دلیل تراکم جمعیتی بالای منطقه نصف راه لزوم احداث مرکز خریدی کامل چه از لحاظ ملزومات و پوشاک و چه از لحاظ تفریحی داشته است. مرکز خرید و مجتمع تفریحی رویال با داشتن انواع کالاهای متنوع و بورس بهترین های موجود توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده همچنین این مجتمع دارای بهترین و بزرگترین شهر بازی سرپوشیده می باشد که با توجه به تراکم بالای جمعیتی در منطقه خود نقطه قوت به حساب می آید.شهر بازی این مجتمع تفریحی با ارتفاع ۶ متر و به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع از بزرگترین و مجهز ترین شهر بازی های موجود می باشد. فود کورت به تعداد ۱۵ مغازه اغذیه فروشی از دیگر بخش های مورد توجه مشتریان مجتمع می باشد.هم چنین این مجتمع دارای پارکینگ با ظرفیتی حدود ۱۵۰ خودرو می باشد.مرکز تجاری رویال تبریز دارای سالن تولد و مراسمات خاص برای مشتریان بویم و گردشگران این منطقه نیز می باشد.

-تجاری-تفریحی-رویال-تبریز مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز دارای کاملترین شهربازی موجود در منطقه می باشد که امکاناتی نظیر: بولینگ_کشتی صبا_ماشین برقی_چرخ و فلک کودکان_سینما هفت بعدی_تاب بچه_ایر هاکی و فوتبال دستی_انواع دستگاههای گیم و بازی رایانه ای_شهر توپ_هواپیما_کشتی ترس و…. می باشد. هم چنین این مجتمع دارای فود کورت شامل ۱۵ فروشگاه می باشد. این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب پذیرای مشتریان و گردشگران است.

آدرس: ضلع شرقی میدان جهاد

-تجاری-تفریحی-رویال-تبریز-1 مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

-تجاری-تفریحی-رویال-تبریز-2 مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

-تجاری-تفریحی-رویال-تبریز-4 مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

-تجاری-تفریحی-رویال-تبریز-5 مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *